Μαζί με συνομήλικους κρατούμενους βρίσκεται στο κελί του στις φυλακές Λάρισας ο 59χρονος σταθμάρχης που έχει συλληφθεί και αντιμετωπίζει βαρύ κατηγορητήριο για την τραγωδία στα Τέμπη.
Την ίδια ώρα, συνάδελφοί του δίνουν περισσότερο φως στο τι συνέβη το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης του Intercity 62 με το εμπορικό τρένο.
Ο 59χρονος σταθμάρχης έχει προφυλακιστεί στις φυλακές Λάρισας μετά την απολογία του για την τραγωδία στα Τέμπη.
Στο κελί μαζί του βρίσκονται άλλοι 3 ηλικιωμένοι κρατούμενοι, καθώς η διεύθυνση έκρινε πως έπρεπε να τον τοποθετήσει σε έναν ήσυχο και ασφαλή χώρο ώστε να μην δεχθεί τυχόν επιθέσεις.
Όπως αναφέρθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ο 59χρονος σταθμάρχης περνά τις περισσότερες ώρες της ημέρας μόνος, προαυλίζεται κανονικά, είναι ήσυχος, δε δημιουργεί προβλήματα ενώ ήδη δέχθηκε το πρώτο του επισκεπτήριο, αυτό της συζύγου του, η οποία του πήγε μερικά ρούχα.
Οι συγκρατούμενοί του δεν έχουν διαπράξει σοβαρά εγκλήματα ώστε να μην υπάρξουν και πιθανές εντάσεις, αφού η τραγωδία στα Τέμπη έχει συγκινήσει, συγκλονίσει και προκαλέσει οργή στο πανελλήνιο.
Τέμπη: «Ήμουν ο τελευταίος που είδε το τρένο»
Μια σημαντική αποκάλυψε έκανε ο φύλακας της διάβασης στην Αγιά, ο οποίος είναι ο τελευταίος άνθρωπος που είδε τη μοιραία αμαξοστοιχία, επτά λεπτά πριν την τραγωδία.
«Εγώ ήμουν ο τελευταίος που μίλησε και με τα παιδιά, γιατί μιλάμε μέσω ασυρμάτου. Η τελευταία συνομιλία που είχαμε ήταν: “Ελεύθερα 62 ελεύθερα, το πασάκι Αγιάς, καλό δρόμο παιδιά” και μου είπαν τα παιδιά “καλό βράδυ φίλε, καλή συνέχεια”. Σε 5 – 7 λεπτά από δω, δηλαδή την απόσταση την δική μου, σε 7 λεπτά έγινε το ατύχημα», δήλωσε ο φύλακας.
«Εμείς είχαμε εντολή από τον σταθμάρχη ότι τα τρένα θα φυγουν από την κάθοδο», πρόσθεσε.
Άλλαξε η βάρδια από συνάδελφο επειδή δούλεψε 20 ημέρες χωρίς ρεπό
Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star μίλησαν και οι 2 σταθμάρχες που έκαναν τις προηγούμενες βάρδιες από τον προφυλακισμένο 59χρονο συνάδελφό τους, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι τα ωράρια ήταν εξαντλητικά στις θέσεις του ενώ ο ένας από αυτούς θα μπορούσε να είναι στη θέση του, όμως άλλαξε τη βάρδια λόγω φόρτου εργασίας.
Πιο συγκεκριμένα, ο ένας σταθμάρχης ισχυρίστηκε ότι αναγκάστηκε να αλλάξει τη βραδινή βάρδιά του με την πρωινή, επειδή ήταν εξαντλημένος αφού δούλευε χωρίς ρεπό επί 20 ημέρες! Πρόκειται για τη βραδινή βάρδια της μοιραίας νύχτας της 28ης Φεβρουαρίου με τη σύγκρουση στα Τέμπη.
Ο ίδιος ισχυρίστηκε επίσης ότι οι σταθμάρχες αναγκάζονταν να αλλάζουν μεταξύ τους τις βάρδιές τους, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις δικές τους υποχρεώσεις που είχαν, αφού τα ωράρια είναι εξαντλητικά.
Όσον αφορά τον σταθμάρχη που είχε την αμέσως προηγούμενη βάρδια από τον 59χρονο, ισχυρίζεται ότι έκανε επιτυχημένα 35 ελιγμούς τρένων από τις 14:00 έως τις 23:00 και ότι σχόλασε κανονικά στην ώρα του, τονίζοντας παράλληλα ότι ο πρώτος ελιγμός του προφυλακιστέου συναδέλφου του προκάλεσε την τραγωδία.