Τον χώρισε… γιατί έκανε μάγια! Δεν πίστευαν στα αυτιά τους ιδιοκτήτες καταστήματος στην περιοχή Μαρκάτου από την ιστορία που τους διηγήθηκε καλοστεκούμενη Πατρινή, η οποία με δάκρυα στα μάτια περιέγραφε όλα όσα της είχαν συμβεί το τελευταίο χρονικό διάστημα σε μία προσπάθεια «εξομολόγησης», λες και ήθελε… να βγάλει από μέσα της αυτό που της συνέβη.
Όπως είπε είχε παρατηρήσει –τελευταία»- την περίεργη συμπεριφορά του συζύγου της και μία εμμονή στον μυστικισμό. Δεν έδινε όμως την δέουσα σημασία μέχρι που μία μέρα επέστρεψε νωρίτερα στο σπίτι της και έτριβε τα μάτια της μην θέλοντας να πιστέψει την «εικόνα»!
Ο σύζυγός της είχε μεταφέρει κότες τις οποίες είχε σφάξει πάνω στο κρεβάτι του ζευγαριού, το σεντόνι είχε γεμίσει αίματα, ενώ κάποια κεφάλια από κότες ήσαν διάσπαρτα στα διάφορα σημεία του στρώματος.
Η γυναίκα άρχισε να ουρλιάζει αλλά εκείνος συνέχισε την «τελετή» δείχνοντας αποφασισμένος να την «τελειώσει»!
Η γυναίκα μην αντέχοντας το θέαμα συνέχισε, επέστρεψε σπίτι της μετά από ώρα αποφασισμένη… να ζητήσει διαζύγιο! Προφανώς κατάλαβε πως ο άνδρας της… έκανε «μάγια» σε αυτήν, ίσως για να χωρίσουν, να της προκαλέσει κακό, ποτέ δεν κατάλαβε. Όμως γνώριζε τον σκοπό του.
Ακολούθησε «τσακωμός» με τον σύζυγο, προφανώς ο άνδρας της έλεγε διάφορες δικαιολογίες, όμως εκείνη ήταν τόσο φοβισμένη που δεν έκανε πίσω. Όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν έφερε βαρέως αυτό που της συνέβη,.
Τι λέει η Εκκλησία για τη μαγεία
Αποκρυφισμός είναι η πίστη σε απόκρυφες (=δαιμονικές) δυνάμεις και η χρήση απόκρυφων (=δαιμονικών) τεχνικών για την επαφή και προσέγγιση με αυτές τις δυνάμεις. Στις πιο ακραίες μορφές του ανήκουν και οι τεχνικές της λευκής και μαύρης μαγείας, με ευρύτατη εξάπλωση στην εποχή μας, παρά το γεγονός, ότι θεωρείται εποχή της τεχνολογίας και της επιστήμης.
- Υπάρχουν μάγια στην εποχή μας;
- Τι δύναμη έχουν τα μάγια και μέχρι που εκτείνεται η επίδρασή τους;
- Υπάρχει καλή μαγεία εκτός από κακή;
- Σε τι διαφέρει η λευκή από τη μαύρη μαγεία;
- Τι συνέπειες έχει η ενασχόληση με τη μαγεία;
- Πως αντιμετωπίζει το φαινόμενο η Εκκλησία μας;
Έναντι του φαινομένου, εμφανίζονται συνήθως (ακόμη και μεταξύ ανθρώπων της Εκκλησίας) δυο ακραίες, εντελώς εσφαλμένες και διαμετρικά αντίθετες μεταξύ τους τοποθετήσεις. Η πρώτη δεν αποδέχεται καν την ύπαρξη της μαγείας.
Θεωρεί πως ό,τι εμφανίζεται ως μαγεία αποτελεί είτε απάτη (κάποιοι εξαπατούν και εκμεταλλεύονται συνανθρώπους τους μέσω τέτοιων «τεχνασμάτων»), είτε τύχη (δυσάρεστα περιστατικά η μορφές κακού, που εμφανίζονται ως αποτελέσματα μαγείας, θεωρούνται απλώς ως προϊόντα τύχης η εκλαμβάνονται ως συμπτώσεις). Κατά τη δεύτερη άποψη, αντίθετα, κάθε κακό με φυσική συνήθως αιτία, εκλαμβάνεται ως αποτέλεσμα μαγείας, με συνέπεια να προκαλείται αδικαιολόγητος φόβος η ακόμη και πανικός μεταξύ των ανθρώπων.
Στον Ορθόδοξο χώρο η ύπαρξη της μαγείας συνδέεται άρρηκτα με την πραγματική ύπαρξη του διαβόλου: αν υπάρχει ο διάβολος, υπάρχει και μαγεία (αφού η μαγεία είναι ένα από τα κατ’ εξοχήν «έργα» του διαβόλου). Όπως είναι γνωστό, η Ορθόδοξη Παράδοση δέχεται, ότι ο διάβολος υπάρχει πραγματικά. Δεν είναι μια αφηρημένη έννοια η εικόνα η προσωποποίηση του κακού. Είναι συγκεκριμένη ύπαρξη, η μάλλον πολλές συγκεκριμένες υπάρξεις, αφού υπάρχουν πολλά δαιμόνια («λεγεώνες» δαιμονίων).
Είδη μαγείας υπάρχουν πολλά. Στο Ευχολόγιο της Εκκλησίας αναφέρονται η φαρμακεία, η ειδωλολατρία, η αστρομαντεία, η αστρολογία, η νεκρομαντεία, η ορνεοσκοπία.
Σ’ αυτά μπορεί να προστεθούν και κάποιες φαινομενικά ακίνδυνες τεχνικές, όπως το «ξεμάτιασμα» (με διάφορες μεθόδους και όχι με την «Ευχή επί βασκανίαν», που διαβάζεται από Ιερείς), το «ρίξιμο των χαρτιών», η «μελέτη του καφέ», η χρησιμοποίηση «φυλακτών», όπως χάντρες «για το μάτι», αντικείμενα που φέρνουν «γούρι» κ.α.
Πηγή: dete.gr