Με το σλόγκαν «Greek Summer is state of Mine» επιχειρεί η Ελλάδα και το Υπουργείο Τουρισμού να κάνει την …διαφορά στην παγκόσμια αγορά. Το σλόγκαν όμως έχει κάποια “ψεγάδια”.
Όπως παρατήρησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάριος Κάτσης, το σύνθημα που χρησιμοποιείται είναι “ελαφρώς κλεμμένο” ή για να το θέσουμε όπως το έθεσε ο ίδιος:
«Οι φήμες που λένε ότι το φετινό spot για τον #τουρισμό είναι από διαφήμιση αντηλιακού έλεγχονται… Πόσο πληρώθηκε είπαμε;».
Συγκεκριμένα, ο βουλευτής Θεσπρωτίας, Μάριος Κάτσης, έγραψε τα παραπάνω στο Twitter, ενώ ανέβασε και τα πειστήρια με τις φωτογραφίες του αντιηλιακού που το πιστοποιούν:
Σαν να μην έφτανε όμως μόνο αυτό, ο δικηγόρος Βασίλης Σωτηρόπουλος επισήμανε ότι το σλόγκαν έχει κατοχυρωθεί ως trademark από αμερικανική εταιρεία το 2013!
Δείτε την σχετική ανάρτηση:
Αυτό είναι το σποτ της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα
Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο Ήλιος και Θάλασσα, είναι και ιδέα. «Greek Summer is state of Mine», αυτό είναι το νέο μήνυμα που εκπέμπει από σήμερα ο ελληνικός τουρισμός, όπως αυτό παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας επικοινωνίας της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, παρουσία του πρωθυπουργού, της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού, αλλά και φορέων του κλάδου.
Δείτε το ελληνικό spot: