Αν κανείς μιλήσει με εκτιμητές τροχαίων ατυχημάτων και ανατρέξει σε αποφάσεις δικαστηρίων θα διαπιστώσει ότι ένας τραυματισμός συνεπεία τροχαίου ατυχήματος είναι πολύ πιο δαπανηρός για την ασφαλιστική εταιρεία απ ότι ένας θάνατος.Και είναι λογικό.
Η ασφαλιστική έχει την υποχρέωση να καλύψει όλες τις ανάγκες του πολυτραυματία. Μάλιστα σε παλιότερες αποφάσεις δικαστηρίων έχει επιδικαστεί ποσό περίπου στις 200.000 ευρώ στην οικογένεια ενός νεκρού, ενώ σε αντίστοιχη περίπτωση πολυτραυματία τα ποσά φτάνουν και τις 600.000.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του nassosblog το νομικό τμήμα της ασφαλιστικής εταιρείας που είχε το αυτοκίνητο ο Ρέμος έχει ήδη ζητήσει όλα τα στοιχεία από τους εκτιμητές της.
Οι ίδιες πηγές ανέφεραν στο nassosblog ότι για να έχουν πλήρη εικόνα θα πρέπει να λάβουν γνώση και της δικογραφίας . Και αναφέρομαι στα αποτελέσματα της προανάκρισης που εδώ και μήνες έχει αναλάβει η Τροχαία.
Το σενάριο είναι να αποζημιωθεί τόσο η οικογένεια του Παντελή, η Μυρσίνη, η Φρόσω και κατόπιν να κινηθεί εναντίον του ατόμου που οδηγούσε το αυτοκίνητο, ως υπάιτιο της πράξης.
Το δεύτερο σενάριο θέλει το νομικό τμήμα της ασφαλιστικής εταιρείας να εξετάζει και τον νόμο περί συνυπαιτιότητας των συνοδηγών. Ο νόμος προβλέπει ευθύνη και στους συνοδηγούς όταν γνωρίζουν ότι ο οδηγός είναι πιωμένος και του επιτρέπουν να οδηγήσει.
Μήπως τελικά οι ισχυρισμοί στις καταθέσεις ότι «Δεν γνωρίζαμε τι έκανε ο Παντελής στο δίπλα δωμάτιο και πόσο ήπιε» είναι για να αποφύγουν την συνυπαιτιότητα;
Αναρωτιέμαι εγώ τώρα…