Ζέτα Μακρυπούλια: Από τα αυστηρά πρωτόκολλα των αεροπορικών εταιριών φαίνεται πως δεν εξαιρούνται ούτε οι διάσημοι. Αυτό γίνεται εμφανές μέσω μιας ανάρτησης της Ζέτας Μακρυπούλια, η οποία αντιμετώπισε πρόβλημα με την πτήση της με την Sky Express για Σάμο.
Μέσω ενός βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram, περιγράφει την άσχημη εμπειρία που είχε. Παρότι είχε φτάσει στο αεροδρόμιο στην ώρα της, λίγο πριν το check-in και ενώ δεν υπήρχε ουρά, αποφάσισε να πάει στην τουαλέτα. Όταν όμως επέστρεψε, διαπίστωσε ότι οι επιβάτες είχαν ήδη επιβιβαστεί.
Ζέτα Μακρυπούλια: Η απάντηση της Sky Express
Στελέχη της Sky Express μιλώντας στο protothema.gr, σημειώνουν ότι η Ζέτα Μακρυπούλια καθυστέρησε.
«Kαθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση».
Αυτή είναι η επίσημη απάντηση της αεροπορικής SKY express έπειτα απο την ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια στα κοινωνικά δίκτυα.
Τι ισχύει με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς
Σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, όπως αναφέρεται σε ερωταπαντήσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, ο επιβάτης οφείλει να παρευρίσκεται στον έλεγχο των εισιτηρίων εντός του καθορισμένου χρόνου. Αν ο επιβάτης δεν μπορέσει να επιβιβαστεί, δεν προβλέπονται δικαιώματα για αυτόν. Επιπλέον, η επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αναφέρει ότι η καθυστερημένη άφιξη στην πύλη αναχώρησης μπορεί να οδηγήσει στο να υπάρξει αρνητική απάντηση ως προς την επιβίβαση.
Σχετικά με την αναφορά της γνωστής ηθοποιού και παρουσιάστριας, δηλαδή ότι δεν υπήρξε αναγγελία για την αναχώρηση της πτήσης, αναφέρεται επίσης ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας εφαρμόζει την πρακτική του “silent airport”, δηλαδή δεν πραγματοποιεί αναγγελίες για τις άφιξης και αναχωρήσεις των πτήσεων.
Η αντίδραση της παρουσιάστριας προκάλεσε μεγάλο “ντόρο” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλά σχόλια να κρίνουν αρνητικά τη στάση της ηθοποιού, υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρχε λόγος να την διευκολύνουν αφού η ίδια ήταν ασυνεπής.
Ζέτα Μακρυπούλια: Το “δικαστήριο” του Twitter
Η Μακρυπούλια πήγε στο αεροδρόμιο χωρίς να έχει κάνει check-in. Έφτασε εκει 20' πριν ανοίξει το boarding κι αντι να κάνει check-in πήγε και τουαλέτα για να φρεσκαριστεί. Λυπάμαι αλλα η ζωή ειναι σκληρή. Συγχαρητήρια στην #Skyexpress που δεν ενέδωσε στο "ξέρεις ποιος ειμαι εγω;".
— I am not a number (@oMesosOros) June 4, 2023
Μα καλά δεν μπορούσε να περιμένει ένα αεροπλάνο, δύο πιλότοι, 50 επιβάτες και το μισό προσωπικό του αεροδρομίου τη Ζέτα Μακρυπούλια να κατουρήσει;
— e❌cess (@xdoubles) June 4, 2023
Εν τω μεταξύ, όλοι όσοι λένε μπράβο στη #SkyExpress που δεν έκανε «διάκριση» για τη διάσημη επιβάτη #Μακρυπούλια, αν τους δεις εκείνους να χάνουν πτήση για 1-2 λεπτά, βλέπεις ότι κάνουν χειρότερα και από τις μεγαλύτερες διασημότητες. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
— Alex Manos (@AlexandrosManos) June 4, 2023
Η Μακρυπούλια δίκιο δεν έχει? Αν έχεις κάνει check in, πρέπει μετά να σε αναζητήσουν αν δεν εμφανιστεις στο gate. Είναι και θέμα ασφάλειας, απαγορεύεται να ταξιδέψει η βαλίτσα μόνη της. (Μας έχουν κατεβάσει από αεροπλανο για να αναγνωρίσουμε βαλίτσες από επιβάτη που δεν ήρθε)
— clepto (@cleptok) June 4, 2023
Εντωμεταξύ η Μακρυπούλια#Μακρυπούλια #SkyExpress pic.twitter.com/p6jmD0vw3D
— 𝚂𝚌𝚘𝚛𝚙𝚒𝚗𝚊 (@BloodyMary19947) June 4, 2023
Αποκλειστικό!
Απειλές της #Μακρυπουλια εναντίον της #SkyExpress pic.twitter.com/oN00FH7aCR— Theano_B. 🇬🇷💙🐟 (@Tehanoula) June 4, 2023
«Είμαι έξαλλη», δηλώνει η Ζέτα Μακρυπούλια
Σε βίντεο που μοιράστηκε σε story ακούγεται αρχικά, να λέει: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».
«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», συμπλήρωσε.
Έξαλλη η Ζέτα Μακρυπούλια με αεροπορική εταιρεία – «Κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο»
Όταν κατευθύνθηκε προς το μέρος τους για να ζητήσει βοήθεια, εκείνες φρόντισαν απλά να την ενημερώσουν ότι εφόσον έχασε την πτήση της, δεν υπάρχει άλλη λύση.
«Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», εξηγεί.
«Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου», περιγράφει.
Τέλος, θέλησε να θέσει δύο απορίες στο κοινό της, ενώ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για την πτήση. «Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;», είπε κλείνοντας.