Δεν πρόλαβε να χαρεί το νεογέννητο παιδί της. Η 35χρονη μητέρα έφυγε από τη ζωή λίγες ημέρες μετά τον τοκετό, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της, ενώ τα λόγια του συζύγου της στην τελευταία του ανάρτηση συγκλονίζουν.
Σπαρακτική η ανάρτηση του συζύγου της 35χρονης
Βαρύ είναι το πένθος στη Λιβαδειά και την Αντίκυρα για τον θάνατο της 35χρονης μητέρας, η οποία έχασε τη ζωή της λίγες ημέρες αφού έφερε στον κόσμο το δεύτερο παιδί της.
Σήμερα, Σάββατο 27 Ιουνίου, συγγενείς, φίλοι και κάτοικοι της περιοχής συγκεντρώνονται στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου, στην παραλία Διστόμου, για να της πουν το τελευταίο αντίο.
Η τραγική απώλεια έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία, ενώ έρχεται λίγες μόλις ημέρες μετά τον θάνατο της 36χρονης γιατρού από τη Μυτιλήνη, η οποία επίσης κατέληξε λίγο μετά τη γέννηση του παιδιού της.
Το συγκλονιστικό «αντίο» του συζύγου
Ο σύζυγος της 35χρονης δημοσίευσε μια συγκινητική ανάρτηση στο Facebook, στην οποία αποχαιρετά τη γυναίκα της ζωής του και υπόσχεται πως θα μεγαλώσει τα δύο παιδιά τους, ενώ δηλώνει αποφασισμένος να αναζητήσει την αλήθεια για όσα συνέβησαν.
Στην ανάρτησή του γράφει:
«Για πού το έβαλες, αστέρι μου…
Και μου άφησες μια πληγή που δεν θα κλείσει ποτέ. Μου πήρες μαζί σου το μεγαλύτερο κομμάτι της καρδιάς μου και άφησες πίσω μια σιωπή που πονάει κάθε δευτερόλεπτο.
Η αγάπη μου για σένα δεν τελείωσε σήμερα. Αντίθετα, από σήμερα θα σε αγαπώ ακόμα περισσότερο, μέχρι την τελευταία μου ανάσα. Θα ζεις μέσα στην καρδιά μου, στις αναμνήσεις μας και σε κάθε στιγμή της ζωής μου.
Σου δίνω μια υπόσχεση. Θα κάνω τα πάντα για τα δύο μας αγγελούδια. Θα σταθώ δίπλα τους σαν πατέρας και σαν μάνα μαζί. Θα μεγαλώσουν με την ίδια αγάπη, τις ίδιες αξίες και την ίδια ζεστασιά που τους χάρισες εσύ όλα αυτά τα χρόνια. Κανείς δεν μπορεί να σε αντικαταστήσει, αλλά θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να νιώθουν κάθε μέρα πόσο πολύ τα αγαπούσες.
Και σου υπόσχομαι ακόμα κάτι… Δεν θα σταματήσω μέχρι να μάθω όλη την αλήθεια για όσα συνέβησαν. Αν έγινε το παραμικρό λάθος ή αμέλεια, θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να αποδοθεί δικαιοσύνη. Το χρωστάω σε σένα, στα παιδιά μας και στην αγάπη που ζήσαμε.
Καλό ταξίδι, Αστέρι μου… Μέχρι να ξανασυναντηθούμε, θα σε κουβαλάω μέσα μου κάθε μέρα.
Θα είσαι για πάντα η γυναίκα της ζωής μου.
Σ’ αγαπώ σήμερα, αύριο και για πάντα».
Το χρονικό της τραγωδίας
Η 35χρονη, που διέμενε στην Αντίκυρα μαζί με τον σύζυγο και τον 8χρονο γιο τους, εισήχθη στο Νοσοκομείο Λιβαδειάς την Τετάρτη 24 Ιουνίου για προγραμματισμένη καισαρική τομή.
Η επέμβαση ολοκληρώθηκε επιτυχώς και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, το δεύτερο παιδί της οικογένειας.
Λίγες ώρες αργότερα όμως παρουσίασε σοβαρή μεταγεννητική αιμορραγία. Οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό κινητοποιήθηκαν άμεσα, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για να σταθεροποιήσουν την κατάστασή της.
Όταν διαπιστώθηκε πως απαιτούνταν πιο εξειδικευμένη αντιμετώπιση, αποφασίστηκε η επείγουσα διακομιδή της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Θριασίου Νοσοκομείου.
Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε ραγδαία και τελικά υπέκυψε.
Αναζητούνται απαντήσεις
Ο θάνατος της 35χρονης έχει προκαλέσει βαθιά θλίψη αλλά και έντονο προβληματισμό, καθώς η οικογένειά της ζητά να διευκρινιστούν πλήρως οι συνθήκες που οδήγησαν στην τραγική κατάληξη.
Ο σύζυγός της ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται να σταματήσει μέχρι να μάθει τι ακριβώς συνέβη, επιμένοντας πως, εφόσον προκύψει οποιοδήποτε λάθος ή αμέλεια, θα διεκδικήσει την πλήρη απόδοση ευθυνών.
