Την προστασία του δημόσιου χαρακτήρα της Πολιτικής Αεροπορίας, των θέσεων εργασίας και των δικαιωμάτων του προσωπικού, αλλά και την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών, συνδυάζει το νέο καθεστώς για την ΥΠΑ και η δημιουργία δεύτερης Αρχής, είπε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, «Στο Κόκκινο».
«Το σώσαμε το μαγαζί» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης, καθώς η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας συνεχίζει να υπάρχει ως υπηρεσία μέσα στο υπουργείο και το ίδιο ισχύει και για το δεύτερο κομμάτι της, που αποσπάται και γίνεται δεύτερη υπηρεσία.
Έτσι, θα υπάρχει πλέον η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, δηλαδή μία υπηρεσία που θα θέτει τους κανόνες και θα πραγματοποιεί τους ελέγχους και μία που θα λειτουργεί τα αεροδρόμια και θα ρυθμίζει την εναέρια κυκλοφορία.
Σαν δομή, είναι είναι πραγματικά πιο ορθολογική, καθώς έπρεπε να γίνει αυτή η τομή, η αναδιάρθρωση, καθώς η ΥΠΑ δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες.
Προβλέπεται σε αυτή την μετεξέλιξη μία σειρά από διαδικασίες, που διασφαλίζουν μεταξύ άλλων την καλύτερη και πιο ορθολογική λειτουργία, αλλά το σημαντικότερο, ότι η ΥΠΑ θα είναι δημόσια, και με τις δύο δομές της μέσα στο υπουργείο ως υπηρεσίες και όχι ως άλλες μορφές, όπως ΝΠΙΔ, κάτι που επιλέχθηκε σε άλλες χώρες.
Το σημαντικότερο είναι ότι διασφαλίζονται όλες οι θέσεις εργασίας και τα εργασιακά, ασφαλιστικά και άλλα δικαιώματα, υπογράμμισε ο κ. Σπίρτζης.
Εξάλλου, σχολιάζοντας τις κινητοποιήσεις των εργαζόμενων, είπε ότι δεν θέλει να περιγράψει τα αιτήματά τους ως δίκαια ή άδικα, αλλά όπως είπε θεωρεί ότι τα μεγάλαθέματα της ΥΠΑ έχουν πλέον λυθεί «και αυτό φάνηκε και στη σχετική συζήτηση στη Βουλή».