Ενισχυμένες επιδόσεις πέτυχε ο Όμιλος Σκλαβενίτης και η ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ το 2019, χρονιά κατά την οποία ολοκληρώθηκε το πλάνο ανακαίνισης του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος.
Σε επίπεδο ομίλου ο κύκλος εργασιών έφθασε τα 3,28 δισ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 4,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 60,2 εκατ. Ευρώ το 2018.
Η αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου και της ΕΥΣ, αναμένεται ότι θα ενισχυθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια.
Στα προσεχή σχέδια της Σκλαβενίτης προτεραιότητα αποτελεί η online παρουσία, η οποία αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω μέχρι το τέλος του 2020 με το λανσάρισμα του sklavenitis.gr και την ενίσχυση των διαθέσιμων υποδομών που θα υποστηρίξουν την βέλτιστη λειτουργία του.
Επίσης τα επόμενα χρόνια η ΕΥΣ θα εστιάσει στην ενίσχυση όχι μόνο των μεγεθών της, αλλά πρωτίστως στην παροχή νέων υπηρεσιών και στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της.
Η πορεία του 2020 και επόμενα βήματα
Το 2020 αποτελεί για τον κλάδο του λιανεμπορίου μια ιδιαίτερη χρονιά λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Ειδικά το διάστημα Μαρτίου-Απριλίου, εν μέσω ισχύος των μέτρων ασφαλείας, παρατηρήθηκε αυξημένη κατανάλωση σε είδη διατροφής και οικιακής χρήσης, ωστόσο ταυτόχρονα ασκήθηκαν σημαντικές πιέσεις στην αγορά που επηρέασαν τα λειτουργικά έξοδα των καταστημάτων και αλυσίδων λιανικής.
Σε αυτές τις πιέσεις του κλάδου, είναι απαραίτητο να σημειωθεί η υπεράνθρωπη προσπάθεια που κατέβαλλε όλο το ανθρώπινο δυναμικό των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, όντας καθημερινά στην πρώτη γραμμή.
Ειδικά η Σκλαβενίτης, κατά το εννεάμηνο του 2020 σημειώνει σταθερά διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης. Η δυναμική αυτή απόδοση υποστηρίζεται από μια σειρά στρατηγικών κινήσεων και πρωτοβουλιών και συνοδεύεται από ισχυρές επενδύσεις.
Πιο συγκεκριμένα:
- Τους πρώτους μήνες του 2020, πραγματοποιήθηκε η είσοδος της εταιρείας στο ψηφιακό λιανεμπόριο, μέσω της επένδυσης στο caremarket.gr, η αναβάθμιση του οποίου βρίσκεται σε εξέλιξη και εντός του έτους θα ενσωματωθεί πλήρως στο brand Σκλαβενίτης.
- Ξεκίνησε στρατηγική συνεργασία με την πλατφόρμα online παραγγελιών efood που αποτέλεσε τη σημαντικότερη διαδικτυακή επιλογή των καταναλωτών για άμεση προμήθεια βασικών αγαθών, στη διάρκεια της καραντίνας.
- Δημιουργήθηκε το δεύτερο υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, μια σημαντική επένδυση με στόχο την ομαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση των online παραγγελιών.
- Η Εταιρεία προχώρησε σε 1.500 προσλήψεις, με στόχο την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και την αντιμετώπιση της αυξημένης ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
- Συνεχίστηκε απρόσκοπτα το νέο πλάνο ανακαινίσεων των καταστημάτων της εταιρείας και της επένδυσης σε τεχνολογικές υποδομές για τον εκσυγχρονισμό των εσωτερικών διαδικασιών της.
- Σημειώνεται επίσης πως στις ειδικές συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία, η Σκλαβενίτης στάθηκε δίπλα στους εργαζόμενους της, προχωρώντας στην καταβολή έκτακτης παροχής ύψους 5 εκατ. ευρώ, επιβραβεύοντας την αφοσίωση τους και την σπουδαία προσπάθειά τους, ενώ λειτούργησε ως πρότυπο σε επίπεδο λήψης μέτρων ασφαλείας.