Βόμβα στα τηλεοπτικά δεδομένα!
Είναι το “Making love” και θεωρείται η ναυαρχίδα των ριάλιτι. Πάμε όμως να δούμε τι ακριβώς έχει συμβεί.
Πρώτα εμείς εδώ στο Vanda’s blog στο Youweekly.gr είχαμε αποκαλύψει ότι ο ΑΝΤ1 φέρνει το περίφημο Big Brother προκειμένου να χτυπήσει το ριάλιτι Survivor στο δεύτερο εξάμηνο της σεζόν.
Παρουσιαστής ο Γιώργος Λιάγκας και μπορείτε να διαβάσετε όλο το παρασκήνιο για την επιστροφή του big brother.
Όπως βεβαίως καταλαβαίνετε μπορεί εμείς να μάθαμε τώρα για αυτή την εξέλιξη στον ΑΝΤ1 και για το Big Brother όμως η κατασκοπεία των τηλεοπτικών καναλιών γνώριζε από πολύ νωρίτερα τις κινήσεις του ΑΝΤ1. Ο Σκάι λοιπόν που φαίνεται να έχει πολύ καλή πληροφόρηση γνώριζε για τις κινήσεις του Αντέννα εδώ και πολλές εβδομάδες.
Στο Σκάι θεωρούν την κίνηση να φέρει ο Αντέννα το Big Brother πολύ καλή.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο έβαλε λυτούς και δεμένους ο Σκάι προκειμένου να βρει ένα πρόγραμμα για να χτυπήσει το συγκεκριμένο ριάλιτι. Αυτό λοιπόν που πρότειναν στο κανάλι είναι το “making love”. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θεωρείται επανάσταση για την τηλεόραση.Στο κανάλι σκέφτονται πολύ σοβαρά να προχωρήσουν στην αγορά του συγκεκριμένου project. Στο Σκάι λοιπόν έχουνε βάλει την νομική τους υπηρεσία να ψάξει το θέμα και να δει αν ένα τέτοιο πρόγραμμα μπορεί να προβληθεί στην ελληνική τηλεόραση με βάση την ελληνική νομοθεσία και τις επιταγές του ΕΣΡ
Τι είναι όμως το Making Love
Ξεχάστε τα κεριά και τις ρομαντικές βραδιές σε εστιατόρια για να γνωρίσετε κάποιον προτού κάνετε σεξ. Η γενιά του Tinder οδηγεί τα ζευγάρια πρώτα στο κρεβάτι.
Γάλλοι τηλεοπτικοί παραγωγοί της εταιρείας «We Make» οσμίστηκαν την τάση αυτή δημιουργώντας ένα τηλεοπτικό σόου γνωριμιών όπου οι διαγωνιζόμενοι πρώτα δοκιμάζουν τους υποψήφιους συντρόφους στο κρεβάτι και μετά καταλαβαίνουν αν τους έχουν ερωτευτεί.
Όπως επισημαίνουν οι παραγωγοί, τα ζευγάρια αυτά δεν επελέγησαν τυχαία. Από «επιστημονικής πλευράς» είναι ταιριαστά, όπως υποστηρίζουν, δίχως όμως να διευκρινίζουν τη μέθοδο «ζευγαρώματος» που εφαρμόζουν.
Το «Making Love», με την υπογραφή της MIPCOM, της μεγαλύτερης παγκοσμίως ψυχαγωγικής αγοράς με έδρα τις Κάννες έρχεται να ταράξει τα τηλεοπτικά νερά αντανακλώντας τον παλμό των σύγχρονων κοινωνικών σχέσεων, όπως σχολιάζουν τα γαλλικά ΜΜΕ.
Έξι συνολικά διαγωνιζόμενοι ψάχνουν για ταίρι. Ωστόσο, αντί να μάθουν πρώτα ο ένας τον άλλο, ξαπλώνουν στο κρεβάτι. Μετά το σεξ, επιλέγουν αν θα προχωρήσουν σε σχέση ή όχι.
Όπως εξηγούν οι Γάλλοι παραγωγοί, «πίσω από τις κάμερες (στα υπνοδωμάτια) τα ζευγάρια θα επιδίδονται σε ερωτικά παιχνίδια. Ο φακός θα δείχνει στιγμιότυπα από τη συνεύρεση του ζευγαριού κάνοντας focus στα πρόσωπα μετά το τέλος της ερωτικής πράξης- αν λάμπουν ή είναι κατηφή .Μετά τη σεξουαλική πράξη,οι διαγωνιζόμενοι θα πηγαίνουν ένας-ένας στο μπάνιο. Κλείνοντας την πόρτα θα ενημερώνουν το κοινό σχετικά με την σεξουαλική απόδοση του υποψήφιου συντρόφου.
Μετά το σεξ, οι κάμερες θα παρακολουθούν για αρκετές εβδομάδες την εξέλιξη της γνωριμίας των ζευγαριών:αν, δηλαδή, θα καταλήξει σε σχέση ή αν θα παραμείνουν φίλοι με οφέλη:να κάνουν δηλαδή σεξ αλλά να μην δεσμεύονται αφού θα είναι μόνο φίλοι…
«Θα ακολουθήσουμε τους διαγωνιζόμενους τις επόμενες εβδομάδες για να δούμε αν τα ζευγάρια θα μείνουν φίλοι με οφέλη ή θα γνωρίσουν γνωρίσουν ο ένας τον άλλον για να ξεκινήσουν μια σχέση»,αναφέρει το τρέιλερ της εκπομπής.