Η Τελεία μπήκε για να εγκαινιάσει στην Ελλάδα την εποχή της πολιτικής χωρίς πολιτικούς, όπως ο ίδιος ο πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ έβαζε τελεία στο ένα μετά το άλλο τα κεφάλαια της ζωής και της καριέρας του ώσπου να αφιερωθεί οριστικά στα κοινά
«Μου επιτρέπεται να ελπίζω;». Η μάλλον ρητορική αποστροφή στην ιδρυτική διακήρυξη της Τελείας, του κόμματος με όχημα το οποίο ο Απόστολος Γκλέτσος επιδιώκει να γητέψει την εκλογική μάζα, μπορεί να μην είναι ένα πιασάρικο -με όρους πολιτικού μπαλκονιού- σύνθημα, ωστόσο δένει περίφημα με το ανερχόμενο -και διεισδυτικό καταπώς φαίνεται- trend της πολιτικής χωρίς πολιτικούς.
Αλλωστε ακόμη και το όνομα του κόμματος δεν προέρχεται από τη δεξαμενή των παλαιοκομματικών και μάλλον ξεπερασμένων αρκτικόλεξων (βλ. Ν.Δ., Πα.Σο.Κ., κ.λπ.) αλλά συνάδει με τη νέα μόδα των «ταπεινών» ουσιαστικών που άλλοτε θα φάνταζαν παράταιρα για έναν πολιτικό σχηματισμό αξιώσεων (βλ. Το Ποτάμι). Υστερα από περίπου δύο χρόνια ζυμώσεων, συζητήσεων και προβληματισμού και με τη δυναμική του 67% των πολιτών της Στυλίδας που εξασφάλισαν στο άλλοτε sex symbol μια δεύτερη δημαρχιακή θητεία στη γενέτειρά του, η Τελεία έγινε πράξη. «Λίγα λόγια απόψε. Είμαι κομμάτια. Ο Γκλέτσος με διέλυσε. Πέντε ώρες σύσκεψη, στο γραφείο του Νίκου, με όλο το κομματικό επιτελείο της Τελείας. Τον ξαναείδα μετά από πολύ καιρό και η αγκαλιά ήταν διαρκείας. Τον αγαπάω πάρα πολύ γιατί είναι αυθεντικός, έντιμος, πάντα ειλικρινής και με απίστευτο χιούμορ.
Με ντουντούκα σε διαμαρτυρία για τα διόδια
Τον αγαπάω γιατί παθιάζεται με τα στοιχήματα που βάζει, γιατί επιμένει να αγωνίζεται γι’ αυτά που πιστεύει και γιατί είναι πάντα έτοιμος για όλα», έγραφε τον περασμένο Ιούνιο στο ημερολόγιο που διατηρεί στην ηλεκτρονική σελίδα Mediasoup η στενή φίλη του δημάρχου, Σεμίνα Διγενή, οργώνοντας -αν μιλάμε με αγροτικούς όρους ταιριαστούς στην ελληνική περιφέρεια- το έδαφος στο οποίο πέντε μήνες αργότερα εκείνος ρίχνει τον σπόρο της πολιτικής σκέψης του, την οποία συμπυκνώνει στην ιδρυτική διακήρυξη του κόμματος ως εξής: «Αρχές και αξίες του κόμματος είναι η ελευθερία, η ειρήνη, η ανάληψη πρωτοβουλιών για πολιτική και ηθική αναγέννηση που θα πυροδοτήσει ένα νέο πολιτικό και κοινωνικό κίνημα, που θα κάνει τη Δημοκρατία μας να αναπνεύσει».
Θεοφάνια στο λιμάνι της Στυλίδας
Μαζί με τον Γκλέτσο τον δρόμο προς την κεντρική πολιτική σκηνή ιχνηλατούν ο επιχειρηματίας και αμπελουργός Βάιος Γκανής, γνωστός και ως ο αγρότης με το σκουλαρίκι αξίας 440 ευρώ στο αυτί και θεωρούμενος εμπνευστής του Πανελλήνιου Συντονιστικού Οργάνου των αγροτών, και ο γκουρού των δημοσίων σχέσεων Νίκος Φρονιμόπουλος. Εκτός από τη δοκιμασμένη εδώ και δέκα χρόνια φιλία, αλλά και την κουμπαριά που τους συνδέει, μια και ο Φρονιμόπουλος έχει βαφτίσει την κόρη του Γκλέτσου, ο τελευταίος αναγνωρίζει πως η γνωριμία του με τον δραστήριο μάνατζερ υπήρξε καθοριστικής σημασίας για τη ζωή του. Στο πλευρό του, προέδρου πλέον, Γκλέτσου έχουν συνταχθεί περί τις 50 προσωπικότητες, ενώ οι λίστες του κόμματος που κλέβει τεχνογνωσία και από τη Γαλλική Επανάσταση, επαγγελλόμενο μεταξύ άλλων την Ελευθερία, την Αδελφότητα και την Ισότητα, βρίσκονται ακόμη υπό κατάρτιση. Ποιο είναι το κριτήριο του προέδρου για τα μέλη του κόμματός του; Τα λίτρα ιδρώτα που έχουν χύσει στην αληθινή ζωή, στη λεγόμενη βιοπάλη.
Μικρός ο Απόστολος Γκλέτσος ήταν αυτό που λέμε προκομμένο παιδί. Και μέσα σ’ όλα. Οσες πόλεις κι αν είχε αλλάξει εξαιτίας των συχνών μεταθέσεων του στρατιωτικού πατέρα του, πάντα έβρισκε τον τρόπο να ασκεί μια χειρωνακτική εργασία. Για το χαρτζιλίκι. Το πρώτο του μεροκάματο το ’κανε ενώ ακόμη πήγαινε στη Γ’ Δημοτικού. Ηταν καλός μαθητής -ως «φυτό» ανακαλεί συγκεκριμένα τον εαυτό του-, όμως δεν ήθελε να επιβαρύνει τον πενιχρό οικογενειακό προϋπολογισμό, όπως έχει αποκαλύψει σε συνεντεύξεις του. Σιδεράς, ζαχαροπλάστης, οικοδόμος, γκαρσόνι, φυσιοθεραπευτής ήταν μόνο μερικοί από τους επαγγελματικούς σταθμούς του.
Η ιδρυτική διακήρυξη
«Αρχές και αξίες του κόμματος είναι η ελευθερία, η ειρήνη, η ανάληψη πρωτοβουλιών για πολιτική και ηθική αναγέννηση, που θα πυροδοτήσει ένα νέο πολιτικό και κοινωνικό κίνημα που θα κάνει τη Δημοκρατία μας να αναπνεύσει»
Περίοπτη θέση στις μνήμες του -και στο επίσημο βιογραφικό σημείωμά του- έχει η 29μηνη θητεία του στα ΟΥΚ στα Χανιά, ενώ ανεξίτηλες του έχουν μείνει και οι κουβέντες του παππού του για τα προβλήματα του τόπου του τα καλοκαίρια των παιδικών διακοπών στη Στυλίδα -καθοριστικές αν αναλογιστεί κανείς πως ως δήμαρχος της πόλης καλείται να διαχειριστεί και να λύσει ανάλογα θέματα. Αμέσως μετά τη στρατιωτική θητεία του ο Γκλέτσος έρχεται στην Αθήνα. Είναι η στιγμή που πρέπει να αναζητήσει την τύχη του. Πιάνει δουλειά ως σερβιτόρος στο εστιατόριο «1900», όμως αποδεικνύεται ατζαμής. Και απολύεται. Κάθε εμπόδιο για καλό. Λίγους μήνες αργότερα, κι ενώ εργάζεται σε φυσιοθεραπευτήριο της οδού Ξούθου, γνωρίζει τυχαία τον γνωστό σκηνογράφο Ντίνο Πετράτο.
Εκείνος είναι που διαβλέπει έναν ακατέργαστο σταρ στο πρόσωπο του Απόστολου και του εξασφαλίζει έναν ρόλο-πέρασμα από το hit της εποχής, τη σειρά «Τρεις Χάριτες». Χωρίς να το ξέρει ο Γκλέτσος πέφτει θύμα μιας συμπαντικής συνωμοσίας. Είναι ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη στιγμή. Ωραίος, ψηλός και γυμνασμένος, αψύς αλλά και ευαίσθητος στον χαρακτήρα, ντόμπρος σε βαθμό αναίδειας, μοιάζει φτιαγμένος από τα υλικά του ζεν πρεμιέ – ειδικά σε μια εποχή που, λόγω άνθισης της ιδιωτικής τηλεόρασης, η τράπουλα των celebrity αξιών αναδιανέμεται.
Εκτός από τον σκηνοθέτη Μανούσο Μανουσάκη, ο οποίος του προτείνει τον εμβληματικό πλέον ρόλο του στη σειρά «Τμήμα Ηθών», όπου ο Γκλέτσος λουστράρει ακόμη περισσότερο την όψη του σκληροτράχηλου απόλυτου αρσενικού, καθοριστική για την περαιτέρω εξέλιξή του είναι η γνωριμία του με τον Σταμάτη Φασουλή. «Οι γαμπροί της Ευτυχίας» αλλά και η παράσταση «Μπαμπάδες με ρούμι» γίνονται από τη μια τα θεμέλια μιας δυνατής φιλίας, από την άλλη το πέρασμα του Γκλέτσου στο θεατρικό σανίδι. Οταν μάλιστα από τη Σχολή Θεοδοσιάδη, στην οποία ήδη παρακολουθούσε μαθήματα υποκριτικής, του τέθηκε το δίλημμα «ή σπουδές ή επαγγελματικό θέατρο», εκείνος αποτίναξε την ασφάλεια της μαθητείας και βούτηξε με θράσος και εύλογη άγνοια κινδύνου για να κολυμπήσει σε έναν ανεξερεύνητο ωκεανό, εκείνον που ορίζεται από τις ακτές της τέχνης και της σόουμπιζ.
Με την Αλεξάνδρα Παυλίδου και την Ειρήνη Μπαλτά σε πάρτυ για το σίριαλ «Τα σύνορα της αγάπης»
Ο μπαλαμός του σίριαλ «Ψίθυροι καρδιάς», εκείνος που ερωτεύτηκε η τσιγγάνα Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους και μαζί της σύσσωμος ο γυναικείος πληθυσμός της χώρας, ήταν ο τηλεοπτικός ρόλος που απογείωσε την καριέρα του και τον χαρακτήρισε διαπαντός στο συλλογικό ασυνείδητο ως αρχετυπικό αρσενικό. Ανένταχτο και αδάμαστο. Κυρίως απρόβλεπτο.
Ο Γκλέτσος δεν ήταν από κατασκευής φτιαγμένος για να χωρέσει σε καλούπια ή διατεθειμένος να παίξει τον ρόλο που οι άλλοι ανέμεναν από αυτόν. Ηδη από το 2002 έβαλε πόδι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ως εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Στυλίδα. Τέσσερα χρόνια αργότερα, αν και συντάχθηκε με το ΚΚΕ, υποψήφιος αυτή τη φορά με τον αυτοδιοικητικό συνδυασμό της Ελπίδας Παντελάκη, δεν κατάφερε να κερδίσει την ψήφο του εκλογικού σώματος. Θα ανέτρεπε και πάλι τα δεδομένα. Το φθινόπωρο του 2010, ανένταχτος πια πολιτικά, με το επίθετο πρώην να πλησιάζει απειλητικά το χαρακτηρισμό sex symbol και το ευρηματικό σύνθημα «Ολοι Γκλε», ο Γκλέτσος αναλαμβάνει να δαμάσει μία ακόμη γυναίκα -ίσως την πιο δύσκολη στη μακρόπνοη ιστορία του ως κυνηγός/γητευτής του ωραίου φύλου: την εξουσία.
Δηλώνει βλαχοδήμαρχος, ανένταχτος, φιλέλλην. Αποδεικνύεται και πάλι αεικίνητος. Ενας δήμαρχος πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, κάνοντας με τις πράξεις του σμπαράλια τον πυρήνα της πολιτικής ορθότητας. Κατεβαίνει με ντουντούκα στα διόδια και ξηλώνει τις μπάρες, πηδά στη θάλασσα για να πιάσει τον Σταυρό ανήμερα τα Θεοφάνια, εμφανίζεται «έφιππος» σε τρακτέρ δίνοντας παλμό -και lifestyle άλλοθι- στα μπλόκα των αγροτών, κάνει βάρδια με απορριμματοφόρο του δήμου, δεν διστάζει να παίξει μπουνιές με συνεργάτη του ο οποίος αρνήθηκε να του δώσει τα κλειδιά δημοτικού χώρου έπειτα από καταγγελίες για ύπαρξη ναρκωτικών ουσιών. Τα κατορθώματά του φτάνουν στις σελίδες της γαλλικής εφημερίδας «L’ Humanite» και της ελβετικής «Le Matin» με τον χαρακτηρισμό «ήρωας» κάτω από τη φωτογραφία του. Στον Δήμο Ανατολικής Φθιώτιδας συνηθίζουν να του αποδίδουν τιμής ένεκεν το παρατσούκλι «κομάντο». Στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν μεταμοντέρνας κοπής Ρομπέν. Οχι των φτωχών. Της Στυλίδας.
Ο Απόστολος Γκλέτσος με τη Μαρία-Ελένη Λυκουρέζου. Ο γάμος τους έγινε το 1998 και κράτησε μόλις δύο μήνες
Γιατί όλες θέλουν «Γκλε»
Μολονότι η εξουσία είθισται να θεωρείται εκ προοιμίου αφροδισιακή, στην περίπτωση του Γκλέτσου η απήχησή του στις φαντασιώσεις των γυναικών μοιάζει με έναν κρυπτογραφημένο κώδικα εγγεγραμμένο, θαρρείς, στις έλικες του DNA του. Το μοναχικό θηρίο που κατάφερε να χωρέσει στα sur mesure κοστούμια -αλλά και που ακόμη κι όταν μπήκε μέσα σε αυτά συνέχισε να χορεύει με λεβεντιά ζεϊμπεκιές- είναι μια αντίστιξη που θα γοητεύει διά βίου το ωραίο φύλο. «Αυτές με τις οποίες είχα δεσμό δεν ξεπερνάνε τη μια ντουζίνα. Οι άλλες μόνο σε νταλίκα χωράνε», έχει δηλώσει στο παρελθόν, ρίχνοντας πετρέλαιο στη φωτιά που κατακαίει ακόμη τους στηθόδεσμους των εναπομεινασών φεμινιστριών. Ωστόσο, οι διάσημες γυναίκες που έχουν καταγραφεί στο παλμαρέ των κατακτήσεών του δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησής του – τουλάχιστον στην κλίμακα του γυναικείου πόθου.
Ο αρχετυπικός κυνηγός Γκλέτσος υπήρξε ζευγάρι με τη συμπρωταγωνίστριά του στη σειρά «Τμήμα Ηθών» Βερόνικα Αργέντζη – δημιούργησαν μάλιστα μαζί και το μπαρ «Tycoon» στην περιοχή του «Hilton», με άδοξο όμως τέλος, ανάλογο του δεσμού τους-, έκλεισε στην αγκαλιά του τη Μιμή Ντενίση δημιουργώντας ένα από τα πλέον φλογερά ειδύλλια στη νεότερη celebrity ιστορία του τόπου, ενώ ιστορική παραμένει η κατάκτηση της Αννας Βίσση, η οποία υπέκυψε στα θέλγητρα της σχεδόν πρωτόγονης αρρενωπότητας του Απόστολου. Η προσκόλληση της επονομαζόμενης Απόλυτης Ελληνίδας Σταρ στον Νίκο Καρβέλα, ωστόσο, έφερε γρήγορα τη ρήξη με τον αψύ Απόστολο, ο οποίος βρήκε παρηγοριά στη φιλόστοργη αγκαλιά της Γωγώς Μαστροκώστα. Οσο για τη Βάνα Μπάρμπα, ήταν μάλλον πολύ όμοιοι για να καταφέρουν να μακροημερεύσουν ως εραστές.
11 Ιανουαρίου 2011. Ο Απόστολος Γκλέτσος οδηγείται στο αστυνομικό τμήμα με χειροπέδες για τα επεισόδια στα Διόδια Πελασγίας
Αλλωστε οι μακροχρόνιοι δεσμοί, τα απάνεμα λιμάνια και τα ήρεμα απάγκια δεν ήταν ποτέ το ζητούμενο για τον Απόστολο. Ο γάμος του με τη Μαρία-Ελένη Λυκουρέζου, ο οποίος έφτασε το αρνητικό ρεκόρ των 32 μόλις ημερών, υπερθεματίζει του λόγου το αληθές. Ισως τελικά αυτή η ακατάστατη φύση, η διαρκής -ακόμη και αρνητική- έκπληξη να είναι τα στοιχεία που καθιστούν τον Απόστολο Γκλέτσο αδιαφιλονίκητο sex symbol για το γυναικείο εγκεφαλικό υποθάλαμο ακόμη και σήμερα, στα 47 χρόνια του. «Και ποιος δεν είναι sex machine στα 25, τα 30 και τα 35; Τώρα στα 47 μου, βλέποντας όσα γίνονται γύρω μου, δεν είναι το ίδιο. Πρέπει να σε βοηθά και το περιβάλλον. Σε μια Ελλάδα ευημερούσα, όπου όλοι θα είχαμε να φάμε, να πιούμε, να ζεσταθούμε και η λίμπιντο θα ήταν ανεβασμένη. Τώρα είμαστε όλοι καταθλιπτικοί. Πού να πάει το μυαλό σου στο σεξ; Εμένα τουλάχιστον ό,τι συμβαίνει με επηρεάζει πολύ. Δεν ευχαριστιέμαι ούτε το φαγητό που τρώω», είπε πρόσφατα εξιτάροντας ακόμη περισσότερο το πολυπληθές ποίμνιο των θαυμαστριών του, που ενδεχομένως έχουν αναγάγει έναν οργασμό του Απόστολου Γκλέτσου στα χρόνια της κρίσης και του μνημονίου σε προσωπικό Αγιο Δισκοπότηρό τους.
Γιατί τον γουστάρουν οι γυναίκες:
Ωραίος, ψηλός και γυμνασμένος, αψύς αλλά και ευαίσθητος, ντόμπρος σε βαθμό αναίδειας
Ψυχαναλύοντας τον Απόστολο
Η πολιτική σταδιοδρομία του δημάρχου και προέδρου πλέον Γκλέτσου μπορεί να συνοψιστεί με ακρίβεια στην κλισέ φράση «Είμαι ένας από εσάς». Παρότι κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει αν λειτουργεί περισσότερο με το θυμικό απ’ ό,τι με τη λογική σκέψη -ειδικά αν έχει κατά νου πώς ως δήμαρχος κατάφερε να εξυγιάνει τα οικονομικά του δήμου, αλλά και να επιτύχει την απορρόφηση κονδυλίων από το ΕΣΠΑ-, ο ίδιος φροντίζει να προτάσσει το πρωτόγονο, το ζωώδες ένστικτο σε κάθε εμφάνισή του – τουλάχιστον μπρος στα φώτα των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Πληροφορεί επί παραδείγματι σε συνεντεύξεις του ότι έχει αποφασίσει να διαμένει σε ένα υπόγειο σπίτι προκειμένου να εξοικονομεί χρήματα και να χρηματοδοτεί τις σπουδές της κόρης του σε ιδιωτικό σχολείο.
Αποτρέπει τους τοπικούς άρχοντες από το να καθίσουν στην εξέδρα των επισήμων στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου -το έπραξε το 2011- και παραχωρεί τις θέσεις τους σε αγωνιστές του έπους του 1940. Στο λιτό και ολιγόλογο βιογραφικό του τονίζει πως έχει ασχοληθεί περιστασιακά με όλα τα επαγγέλματα, χειρωνακτικά και άλλα, αλλά και πως θεωρεί το δημαρχιακό αξίωμα αποστολή. Με δυο λόγια, μιλά, φέρεται και δρα με τρόπο που αγγίζει τον υβριδικό ανθρωπότυπο του μέσου πολίτη, του χτυπημένου από την οικονομική κρίση, του αγανακτισμένου, κυρίως του απογοητευμένου, εκείνου που έχει ανοιχτά αυτιά στον απλό και εύληπτο λόγο που άπτεται θεμάτων της καθημερινότητας. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά παρεμβαίνει, βρίσκεται πάντα επί τόπου στο επίκεντρο των γεγονότων.
Σχηματικά θα μπορούσε να πει κανείς πως αν ο άλλος πολιτικός σχηματισμός χωρίς πολιτικούς, δηλαδή Το Ποτάμι του Σταύρου Θεοδωράκη, προσπαθεί να μιλήσει στην κοινή λογική, η Τελεία του Γκλέτσου απευθύνεται στοχευμένα στο θυμικό των πολιτών. Πόσο τυχαίο είναι άλλωστε το γεγονός ότι ως δήμαρχος ο Γκλέτσος καταφέρνει να βρίσκεται πάντα εκεί όπου συμβαίνει το πρόβλημα και να συντάσσεται -τυχαία ή όχι- με τη λαϊκή βούληση, όπως λόγου χάρη στην περίπτωση των διοδίων -υπόθεση για την οποία αθωώθηκε από το δικαστήριο- ή σε εκείνη των αγροτικών μπλόκων. Κυρίως είναι έτοιμος να ορμήσει και να παλέψει, όπως έχει αποδείξει, για το δίκιο του λαού του. Σαν ανήμερο θηρίο, που ούτε το βαρύ και ανθυγιεινό επάγγελμα του «Ελληνα ζεν πρεμιέ» δεν κατάφερε να εξημερώσει.
Tέλειοι για την… Τελεία
Ολοι οι άνθρωποι του Απόστολου: αυτοδημιούργητοι, άφθαρτοι και μακριά από παλαιοκομματικές αντιλήψεις
Το ’πε και το ’κανε ο Απόστολος Γκλέτσος. Ο γνωστός ηθοποιός και δήμαρχος Στυλίδας, μετά τη σαρωτική του νίκη στις αυτοδιοίκητες εκλογές, είχε προαναγγείλει ότι θα κατέβει στην πολιτική δημιουργώντας δικό του κόμμα. Ετσι, έξι μήνες μετά, δημιουργεί την Τελεία πέφτοντας στα βαθιά νερά της πολιτικής και στοχεύοντας πλέον στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Στο πλευρό του βρίσκονται άνθρωποι με διαφορετικές ιστορίες, και μακριά από παλιές κομματικές αντιλήψεις.
Με ένα διαφορετικό ψηφοδέλτιο, το οποίο θα αποτελείται από ανθρώπους που δεν έχουν εμπλακεί στην πολιτική, «που έχουν δημιουργήσει, δουλέψει και ιδρώσει», ετοιμάζεται να διεκδικήσει την ψήφο του ελληνικού λαού ο ιδρυτής της Τελείας, Απόστολος Γκλέτσος. Οπως λέει στο «ΘΕΜΑ», «εμείς δεν ερχόμαστε για να κυβερνήσουμε, δεν πιστεύουμε ότι θα κυβερνήσουμε. Θεωρούμε όμως ότι μονοκομματικές κυβερνήσεις με μεγάλα κόμματα το μόνο που προσέφεραν ήταν να διχάσουν τον λαό, να έχουμε εμφύλιο και να παράγεται διαφθορά. Λέμε, λοιπόν, να γίνονται κυβερνήσεις με πολλά μικρά κόμματα και ένα μεγάλο για να μπορεί να υπάρχει δικαιοσύνη και πολυφωνία. Να σταματήσουν οι πελατειακές σχέσεις. Να πρυτανεύσει η κοινή λογική και να διασφαλίσουμε τα αυτονόητα. Για παράδειγμα, είναι αυτονόητο ότι η κλεψιά είναι κάτι κακό, παράνομο. Ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, όποιος τον ψήφισε, υποστηρίζει ότι ο υπουργός είναι κλέφτης τα πρώτα 5 χρόνια και μετά δεν είναι».
Συνιδρυτής ο Βάιος Γκανής
Μαζί του συνιδρυτές και συνοδοιπόροι είναι παλιοί φίλοι που τον στηρίζουν και τον πιστεύουν. Ο πρώτος που απάντησε θετικά στην πρόταση να συμπεριληφθεί το όνομά του στο ψηφοδέλτιο της Τελείας είναι ο κ. Βάιος Γκανής, γνωστός από τους αγώνες με τους αγρότες στους δρόμους της Φθιώτιδας το 2010. Ο αγρότης των δελτίων ειδήσεων με τη βραχνή φωνή και το μπριγιάν σκουλαρίκι αξίας 440 ευρώ στο αριστερό του αυτί κατάγεται από αγροτική οικογένεια που καλλιεργούσε σιτηρά και βαμβάκια στη Βαρδαλή Φθιώτιδας. «Μου άρεσε ο τρόπος που ο Απόστολος ενεργούσε σε διάφορα θέματα του δήμου.
Η δική μας πρόταση είναι ότι έχουμε έναν γίγαντα που ονομάζεται πρωτογενής τομέας με το οποίο μπορεί η χώρα να είναι αυτόνομη. Θα πρέπει η ηγεσία να μιλήσει με την παραγωγική τάξη», λέει ο κ. Γκανής στο «ΘΕΜΑ».
Ο δεύτερος υποψήφιος της Τελείας είναι ιδιαίτερα γνωστός στους κοσμικούς κύκλους της πρωτεύουσας και προέρχεται από τον επιχειρηματικό χώρο. Πρόκειται για τον στενό φίλο του Απόστολου Γκλέτσου, Νίκο Φρονιμόπουλο, ο οποίος έχει εργαστεί και ως μάνατζερ καλλιτεχνών. Ο κ. Φρονιμόπουλος βρίσκεται πάντα στο πλευρό του ηθοποιού από την πρώτη στιγμή που αποφάσισε να κατέβει στον πολιτικό στίβο.
Στην Τελεία θα έχει εκπροσώπηση και ο ιατρικός κόσμος με τη συμβολή του γιατρού Γεώργιου Ζαφειρόπουλου, ο οποίος έχει διατελέσει αντιδήμαρχος Λυκόβρυσης – Πεύκης, αλλά και του αναισθησιολόγου Αχιλλέα Κούκου.
Τα παραπάνω ονόματα είναι μερικά από μια λίστα 50 και πλέον ανθρώπων που έχουν ήδη συμφωνήσει με τον κ. Γκλέτσο και θα ανακοινωθούν άμεσα.