Τα σποτ υποψήφιων για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, μετά την «εισαγωγή στη διείσδυση των κοινωνικών δικτύων» που έγινε στις βουλευτικές εκλογές του καλοκαιριού, κινούνται αποκλειστικά στο πλαίσιο των πλατφορμών.
Ποια είναι τα πιο επιτυχημένα; Σίγουρα αυτά που επιτυγχάνουν το σκοπό: Να θυμάσαι το όνομα του υποψήφιου που παρακολούθησες να σου απευθύνεται μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, ιδιαίτερα αν αυτός δεν είναι υποψήφιος δήμαρχος αλλά ένας από τους πολλούς υποψήφιους δημοτικούς ή περιφερειακούς συμβούλους που ζητούν την προσοχή και την ψήφο σου.
Αυτό του Κωνσταντίνου Ιωαννίδη, υποψηφίου δημοτικού συμβούλου στην Πτολεμαΐδα, δεν είναι απλά έξυπνο. Είναι επικό!
Δείτε το: