Λίγες ημέρες μετά την απόφαση του δικαστηρίου για την αποφυλάκισή του με περιοριστικούς όρους, άνοιξε και πάλι σήμερα η «αυλαία» του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας με κατηγορούμενο τον ηθοποιό Πέτρο Φιλιππίδη, ο οποίος δικάζεται για μία πράξη βιασμού και δύο απόπειρες βιασμού σε βάρος ισάριθμων συναδέλφων του ηθοποιών.
Η σημερινή συνεδρίαση είναι η πρώτη κατά τη διάρκεια της οποίας ο Πέτρος Φιλιππίδης δε θα προσαχθεί με χειροπέδες, συνοδεία αστυνομικών, στην αίθουσα του δικαστηρίου όπως συνέβαινε τους προηγούμενους μήνες που ήταν προσωρινά κρατούμενος, αλλά προσήλθε ελεύθερος.
Η διαδικασία συνεχίζεται με καταθέσεις μαρτύρων κατηγορίας, οι οποίοι έχουν προταθεί από τις καταγγέλλουσες προς ενίσχυση του περιεχομένου όσων έχουν επωνύμως αποκαλύψει στις δικαστικές αρχές.
Στο πλευρό του η Ελπίδα Νίνου
Για ακόμα μία φορά, η σύζυγος του Πέτρου Φιλιππίδη, Ελπίδα Νίνου βρέθηκε το πρωί της Τρίτης 26/7 στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο. Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης κατηγορείται για έναν βιασμό και δύο απόπειρες κι όλο αυτό το διάστημα η Ελπίδα Νίνου δεν έχει απουσιάσει καμία φορά από τη δικαστική αίθουσα.
Σήμερα, στην πρώτη εμφάνιση του Πέτρου Φιλιππίδη μετά την αποφυλάκισή του, η Ελπίδα Νίνου ήταν πάλι εκεί, με τον φωτογραφικό φακό να την απαθανατίζει κατά την είσοδό της στη δικαστική αίθουσα.
Η Ελπίδα Νίνου είχε ξεσπάσει σε κλάματα ανακούφισης όταν είχε ακούσει την απόφαση της αποφυλάκισης του Πέτρου Φιλιππίδη.
Στο δικαστήριο πήγαν και οι Πασχάλης Τσαρούχας αλλά και ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης.
Νέα μαρτυρία – φωτιά
Με καταθέσεις μαρτύρων συνεχίζεται η δίκη του ηθοποιού Πέτρου Φιλιππίδη.
Στο βήμα του μάρτυρα βρλεθηκε το πρωί φίλος της πρώτης γυναίκας που έχει καταγγείλει τον Πέτρο Φιλιππίδη για βιασμό.
Ο μάρτυρας κατέθεσε ότι γνώριζε από την αρχή συγκεκριμένα γεγονότα που συνέβησαν σε βάρος της δίκης του από τον Πέτρο Φιλιππίδη που συνιστούν την αξιόποινη πράξη του βιασμού.
Σύμφωνα με το μάρτυρα, μετά την πρώτη φορά ο κατηγορούμενος εξακολουθούσε παίρνει τηλέφωνο την καταγγέλλουσα . «Δεν ήθελε να έρθει σε ρήξη με έναν τόσο εδραιωμένο άνθρωπο στο χώρο γιατί δεν ήξερε τι συνέπειες θα είχε όλο αυτό.
«Έπρεπε να συνεχίσει επαγγελματικά και να αγνοήσει αυτό που έγινε. Αυτό δυστυχώς ήταν μια εδραιωμένη αντίληψη, ότι αυτές τις συμπεριφορές δεν τις καταγγέλλουμε και τις προσπερνάμε» πρόσθεσε ο μάρτυρας αποτυπώνοντας και συμπεριφορές που συνέβαιναν στο συγκεκριμένο χώρο.
Όπως εξήγησε ο μάρτυρας, στη δεύτερη συνάντηση, όταν το φερόμενο θύμα πήγε να τον δει για τον ρόλο συνέβησαν τα ίδια, με τον ηθοποιό να κάνει σε βάρος της πράξη που συνιστά βιασμό. Εκείνη, σύμφωνα με τον ίδιο μάρτυρα ,του είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στη συμπεριφορά του κι εκείνος εξαγριώθηκε και της είπε ότι θα φροντίσει να μη δει θέατρο ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο.
Πρόεδρος: Στο ΣΕΗ δεν ανέφερε το πρώτο περιστατικό, ούτε στον εισαγγελέα. Γιατί δεν το ανέφερε;
Μάρτυρας: Η απάντηση είναι πως ήταν ένα γεγονός που τη σόκαρε τόσο βαθιά που προσπάθησε να το απωθήσει. Ήταν η πρώτη φορά. Στο πρώτο είχε παγώσει. Ήταν αυτές οι περιγραφές που ακούμε ότι σου συμβαίνει μια ληστεία και παγωνεις. Στο δεύτερο περιστατικό ήταν διαφορετική η αίσθηση που μου έδωσε εμένα.
Π: Για ποιο λόγο δέχτηκε να πάει και δεύτερη φορά στον κατηγορούμενο; Σας ρωτώ γιατί οι άλλες καταγγέλλουσες είπαν κατηγορηματικά ότι δεν θα συνεργαζόντουσαν μαζί του ξανά.
Μ: Ο Φιλιππιδης ήταν ένας άνθρωπος που θα τον συναντούσε πολλές φορές μπροστά της. Η νοοτροπία που υπήρχε ήταν ότι στο θέατρο ματώνουμε, κάνουμε οποιαδήποτε θυσία, ανεξάρτητα από τι μας συμβαίνει ψυχικά ή σωματικά.
Λίγο αργότερα ο μάρτυρας απαντώντας σε ερωτήσεις της εισαγγελέως παραδέχθηκε πως » Σήμερα ντρέπομαι ειλικρινά για τη θεώρηση που είχα τότε. Ήμουν 21 και τώρα 35″.
Η απάντηση είναι πως ήταν ένα γεγονός που τη σόκαρε τόσο βαθιά που προσπάθησε να το απωθήσει. Ήταν η πρώτη φορά. Στο πρώτο είχε παγώσει. Ήταν αυτές οι περιγραφές που ακούμε ότι σου συμβαίνει μια ληστεία και παγωνεις. Στο δεύτερο περιστατικό ήταν διαφορετική η αίσθηση που μου έδωσε εμένα.
Π: Για ποιο λόγο δέχτηκε να πάει και δεύτερη φορά στον κατηγορούμενο; Σας ρωτώ γιατί οι άλλες καταγγέλλουσες είπαν κατηγορηματικά ότι δεν θα συνεργαζόντουσαν μαζί του ξανά.
Μ: Ο Φιλιππιδης ήταν ένας άνθρωπος που θα τον συναντούσε πολλές φορές μπροστά της. Η νοοτροπία που υπήρχε ήταν ότι στο θέατρο ματώνουμε, κάνουμε οποιαδήποτε θυσία, ανεξάρτητα από τι μας συμβαίνει ψυχικά ή σωματικά.