Ο Τάσος Δούσης δεν μάσησε τα λόγια του και μίλησε δημόσια για τον Γιώργο Μαζωνάκη, ρίχνοντας ευθείες βολές προς τα media και τον τρόπο με τον οποίο, όπως λέει, χειρίστηκαν την υπόθεση.
Ευθεία επίθεση στα media από τον Τάσο Δούση
Με μια μακροσκελή και έντονα επικριτική ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Τάσος Δούσης πήρε σαφή θέση στην υπόθεση γύρω από τον Γιώργο Μαζωνάκη, στοχοποιώντας με σφοδρότητα τον ρόλο που έπαιξαν τα μέσα ενημέρωσης.
Ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής χαρακτήρισε με έντονο ύφος αρκετούς δημοσιογράφους και τηλεοπτικούς παρουσιαστές ως «χρήσιμους ηλίθιους», χρησιμοποιώντας μια έννοια που, όπως εξήγησε, είχε διατυπωθεί από τον Λένιν. Σύμφωνα με τον Δούση, αυτοί οι άνθρωποι, χωρίς να το αντιλαμβάνονται, λειτούργησαν ως πιόνια, εξυπηρετώντας αλλότρια συμφέροντα.
Ειδικότερα, έκανε λόγο για έναν ακήρυχτο «πόλεμο της νύχτας», όπου επιχειρηματικά συμφέροντα, μαγαζιά και μαύρο χρήμα συναντούν την παραπληροφόρηση και τα media, τα οποία – κατά την άποψή του – συμμετείχαν είτε ως άθελοι συνεργοί είτε ως φερέφωνα του υποκόσμου.
Η έννοια των «χρήσιμων ηλίθιων» και η σύνδεση με τη σημερινή κατάσταση
Χρήσιμοι ηλίθιοι οι παρουσιαστές και δημοσιογράφοι για τον Μαζωνάκη ή φερέφωνα του υποκόσμου; Διαλέξτε…
Ο Λένιν χαρακτήριζε χρήσιμους ηλίθιους όσους με τις πράξεις τους εξυπηρετούσαν άλλο σκοπό από εκείνον που νόμιζαν ότι υπηρετούν. Εκείνους, που πρόκειτο να του χρησιμεύσουν με τις πράξεις τους για την εκπλήρωση του σκοπού της επανάστασης.
Φυσικά αναφερόταν σε διανοούμενους, βιοτέχνες, επιχειρηματίες, σοσιαλιστές, δημοκράτες, εμπόρους κλπ. Όλους εκείνους που χωρίς να είναι μέλη Κομμουνιστικού Κόμματος, χωρίς να αγαπούν τον κομμουνισμό, υποστήριζαν τις θέσεις του Λένιν νομίζοντας πως προσφέρουν στη δημοκρατία και την πατρίδα! Αυτούς τους έλεγε ο Λένιν και σωστά «χρήσιμους ηλίθιους».
Στις μέρες μας η Ελλάδα δεν ζει επανάσταση και δεν έχει Λένιν. Έχει, όμως, άχρηστους χρήσιμους ηλίθιους δημοσιογράφους και τρανή απόδειξη είναι η υπόθεση του Μαζωνάκη. Η ιστορία Μαζωνάκη είναι απλά άλλος ένας πόλεμος της νύχτας με μαγαζιά, επιχειρηματίες, μαύρο χρήμα. Έτσι τουλάχιστον εγώ πιστεύω. Μιλάμε για μάρκετινγκ του υποκόσμου με δημοσιογράφους και παρουσιαστές να παίζουν ή τον ρόλο του χρήσιμου ηλίθιου ή απλά είναι φερέφωνα και γραφεία τύπου του υποκόσμου.
Δεν ανακατεύομαι με τον υπόκοσμο και με τον βόθρο της νύχτας γιατί ούτε με αφορά, ούτε και είμαι εγώ αυτός που θα βγάλει το φίδι από την τρύπα. Στην Ελλάδα της Κολομβίας καλό είναι με κάποιους ανθρώπους να μην έχεις ούτε καλημέρα, αν δεν είσαι του σιναφιού και της ζούγκλας. Αυτός λοιπόν ο αχταρμάς του υποκόσμου τι έκανε; Το πιο απλό πράγμα στον κόσμο. Επιστράτευσε τους δημοσιογράφους για τον σκοπό του.
Κατά τον Δούση, έγινε στοχευμένη δολοφονία χαρακτήρα
Βρήκε τους χρήσιμους ηλίθιους για να υποστηρίξουν την δολοφονία χαρακτήρα του Μαζωνάκη για να κάνει τη δουλειά της η νύχτα. Με βάση μια απλή φήμη, με εικασίες και φανταστικά σενάρια προχώρησαν σε δήθεν συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τον Μαζωνάκη. Τελικά ήταν όλα μια μπαρούφα.
Πώς έστησαν το κόλπο με τους χρήσιμους ηλίθιους προκειμένου να λυγίσει ο Μαζωνάκης. Προσέξτε το παράλογο… Χωρίς μήνυση, χωρίς αγωγή, χωρίς επώνυμη καταγγελία σε εισαγγελέα για τον Μαζωνάκη, χωρίς να έχουν την παραμικρή σοβαρή πληροφορία στα χέρια τους ξεκίνησαν την δουλίτσα του υποκόσμου. Πυροβολούσαν από τηλεόραση, ραδιόφωνο, site, social media, για δήθεν αποκλειστικές θεματάρες και σεξουαλική κακοποίηση από πασίγνωστο τραγουδιστή!
Το τι ακούσαμε για τον Μαζωνάκη (χωρίς το όνομά του) αλλά με υπονοούμενα για τον καλλιτέχνη δεν περιγράφεται. Μέχρι και δήθεν τους ξέφυγε στον αέρα το όνομα του… Μαζωνάκη (γκάφα το είπαν) λες και απευθύνονται σε ηλίθιους.
Σύγκρουση με την επιφανειακή δημοσιογραφία
Νομίζουν οι δημοσιογράφοι της κακιάς ώρας πως επειδή αυτοί είναι χρήσιμοι ηλίθιοι είμαστε και όλοι οι άλλοι στην ίδια κατηγορία. Το γελοίο της ιστορίας. Τελικά πάει το θύμα να κάνει την καταγγελία. Ο νεαρός τραγουδιστής που σίγουρα δεν ήταν χρήσιμος ηλίθιος, έκανε το εξής… Στη μήνυση που υπέβαλε κατά του Γιώργου Μαζωνάκη, για σεξουαλικές πιέσεις, εκβιασμούς, απρεπείς ενέργειες, περιγράφοντας μία συγκεκριμένη περίοδο όπως ο ίδιος φέρεται να τη βίωσε.
Ο νεαρός τραγουδιστής, την ίδια περίοδο, πατούσε like στις αναρτήσεις του Γιώργου Μαζωνάκη μέχρι και τις 27 Νοεμβρίου. Και ζητούσε επίσης να τραγουδήσει μαζί με τον Μαζωνάκη στο σχήμα που ΣΗΜΕΡΑ τραγουδάει ο Μαζωνάκης!
Πείτε μου τώρα. Τι κάνει νιάου νιάου. Καλά όμως, αυτός μπορεί να δικαιολογηθεί. Ένα νέο παιδί που θέλει να κάνει καριέρα, με μυαλά πάνω από το κεφάλι, υποχείριο κάποιων κύκλων της νύχτας πάει στο διάολο κλπ κλπ.
Δημοσιογράφοι και παρουσιαστές τι δικαιολογία έχουν με δεκαετίες εμπειρίας στην πλάτη τους! Τόσο άσχετοι είναι με την δουλειά τους, που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν πότε πάνε να τους εκμεταλλευτούν και να τους κάνουν χρήσιμους ηλίθιους για τους σκοπούς τους.
Ξεκάθαρη αγανάκτηση για τη δημοσιογραφική ηθική
Την κάθε γελοιότητα και μαλακία που σας ταΐζει ο κάθε καμένος θα την σερβίρετε στον κόσμο; Θα καταστρέφετε ανθρώπους και προσωπικότητες χωρίς μια διασταύρωση της πληροφορίας; Πού στο διάολο είναι η δημοσιογραφική δεοντολογία; Το ΕΣΡ, η ΕΣΗΕΑ υπάρχουν πουθενά ή ο κάθε πυροβολημένος θα λέει ό,τι μπαρούφα θέλει; Ντροπή και ξεφτίλα.
Και να το πάω λίγο παρακάτω. Με πιάνει τρόμος για το επίπεδο της δημοσιογραφίας και της παρουσίασης στην τηλεόραση. Τι μας περιμένει ακόμα…
Διευκρίνιση για τη θέση του απέναντι στον Μαζωνάκη
ΠΡΟΣΟΧΗ με το παρόν άρθρο δεν θέλω να πιστέψει κάποιος πως εγώ πιστεύω πως ο Μαζωνάκης είναι καμιά αθώα περιστερά. Δεν θεωρώ τον καλλιτέχνη σε καμία περίπτωση μια φυσιολογική προσωπικότητα και περίπτωση. Μπορεί και να έχει κάνει παράνομες πράξεις, αλλά αυτά θα τα βρει η δικαιοσύνη. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο δηλαδή οι δημοσιογράφοι να γίνονται φερέφωνα και χρήσιμοι ηλίθιοι του υποκόσμου».
