Οι μισοί Έλληνες θα αγόραζαν καινούργιο αυτοκίνητο από το Internet

αυτοκίνητο

Νέα ήθη και έθιμα έφερε η πανδημία στις παγκόσμιες αγορές, με τις online αγοροπωλησίες να έχουν κορυφωθεί. Πλέον σε αυτές έχουν κάνει στροφή και οι βιομηχανίες αυτοκινήτων, και έρευνα αναφέρει πως οι Έλληνες δείχνουν αρκετά θετική διάθεση προς αυτές.

Οι αγορές online τα προηγούμενα χρόνια ήταν χαρακτηρισμένες ως καχύποπτες από τους Έλληνες, αφού θεωρούσαμε δύσκολο να βγάλουμε από τον λογαριασμό μας χρήματα, για κάτι που δεν το έχουμε δει από κοντά. Η απόσταση που δημιουργεί η αγορά μέσω διαδικτύου είναι αυτή που έβγαζε έναν αρνητισμό, αλλά και η έλλειψη εμπιστοσύνης πως δεν θα χάσουν τα χρήματα τους. Ο Covid όμως άλλαξε και σε αυτό τον τομέα της ζωές μας, και οι online αγορές κορυφώθηκαν τα τελευταία 2 χρόνια. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλησαν να μπουν πολύ δυνατά και σε αυτό το κομμάτι το εμπορίου, και πλέον προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους σε όλο τον κόσμο, και βάζουν στο τραπέζι τις online αγορές καινούργιων αυτοκινήτων, πιο δυνατά από ποτέ!

Πάνω από το 54% των Ελλήνων θα αγόραζαν καινούργιο αυτοκίνητο online

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen που πραγματοποιήθηκε πανελλαδικά, σε ερώτηση σχετικά με τη αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου με online υπηρεσίες, το 35% απάντησε πως το θεωρεί πιθανόν και το 19% πολύ πιθανόν. Ουσιαστικά λοιπόν βλέπουμε μια θετική διάθεση των Ελλήνων να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο χωρίς να επισκεφτούν κάποια αντιπροσωπεία και να το δουν από κοντά. Εδώ να προσθέσουμε πως το 22% απαντά ότι έχει ουδέτερη στάση έναντι στη χρήση υπηρεσιών online για την αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου, ενώ μόνο το 25% συνολικά βλέπει αρνητικά αυτή την υπηρεσία.

Μείωση του χρόνου παράδοσης και των τιμών με τις online αγορές

Μέσω μιας online παραγγελίας, οι μεσολαβητές έμποροι θα έχουν πρόσβαση σε ένα μεγάλο απόθεμα νέων οχημάτων (στοκ), το οποίο θα βελτίωνε σημαντικά την διαχείριση και την παραγωγή τους από το ίδιο το εργοστάσιο, με αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος παράδοσης του αυτοκινήτου που μεσολαβεί από την αγορά μέχρι την παράδοση των οχημάτων. Ξέχωρα όμως από την βελτίωση του χρόνου παράδοσης, και οι τιμές απόκτησης ενός αυτοκινήτου θα ήταν πιο χαμηλές, αφού οι βιομηχανίες θα είχαν μειωμένα έξοδα, αλλά και την δυνατότητα για πιο επιθετικές στρατηγικές πώλησης των μοντέλων τους, με άμεσο όφελος στην τσέπη των υποψηφίων πελατών.

Προσφορές run out και δωράκια θα αποτελέσουν παρελθόν

Οι online αγορές αυτοκινήτων θα φέρουν το τέλος των αντιπροσώπων, μετατρέποντάς τους από μεταπωλητές αυτοκινήτων, σε μεσάζοντες μεταξύ εταιρίας-πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση όμως, θα πρέπει να ξεχάσουμε τις εκάστοτε προσφορές και εκπτώσεις που έκαναν οι εισαγωγείς στα μοντέλα που είχαν σε στοκ, αλλά και τα επιπλέον δωράκια για να μας πείσουν να αγοράσουμε από αυτούς το επόμενο καινούργιο μας αυτοκίνητο.

Οι online αγορές αυτοκινήτου, δεν είναι μια επαναστατική υπηρεσία που θα έρθει τα επόμενα χρόνια. Είναι ήδη γεγονός, και αρκετές βιομηχανίες τις πραγματοποιούν εδώ και καιρό. Την αρχή έκανε η Tesla, και ακολούθησαν η Mercedes, η Audi, η VW, η Hyundai, η Toyota και η Volvo. Σε αυτό το εμπορικό μοντέλο δεν θα αργήσουν να μπουν και οι υπόλοιπες βιομηχανίες αυτοκινήτων στο επόμενο διάστημα.

Πηγή: autoagora.gr

Exit mobile version