Το θέμα έγινε viral μέσα σε λίγες ώρες. Η είδηση ότι μια παρέα τουριστών πλήρωσε 82 ευρώ στη Ρόδο, μόνο και μόνο για να δροσίσει τον ουρανίσκο της με αναψυκτικά και παγωτά, έκανε το γύρο του κόσμου.
Ανάμεσα σε εκείνους που διάβασαν την είδηση, ήταν και ο… καταστηματάρχης, ο οποίος με μια επιστολή, θέλησε να δώσει τη δική του εκδοχή για το τι συνέβη.
Συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος στη Μεσαιωνική Πόλη, που καταγγέλθηκε για αισχροκέρδεια έστειλε επιστολή στη dimokratiki, στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «η παραγγελία περιείχε 3 milk shake του 1 λιτρου.
Το καθένα από αυτά αποτελείται από 5 μπάλες παγωτό και μισό λίτρο γάλα, 2 αναψυκτικά του 1 λίτρου, 2 αναψυκτικά του μισού λίτρου και ένα φραπέ με 3 μπάλες παγωτό, σαντιγί και σιρόπι σε ποτήρι των 750ml, τα οποία επέλεξαν οι ίδιοι από τον κατάλογο μας».
«Εφόσον κάθισαν και απόλαυσαν τα ποτά τους μέχρι και την τελευταία σταγόνα ζήτησαν τον λογαριασμό.
Όταν έφτασε ο λογαριασμός η κυρία … σε εξωφρενική κατάσταση ξεκίνησε να φωνάζει και να διώχνει τους πελάτες μας αποκαλώντας μας κλέφτες.
Ο λογαριασμός ήταν 82€ παρ’ όλα αυτά η κυρία άφησε το ποσό των 102.30€ και φωτογράφησε το χαρτί παραγγελίας αντί της νόμιμης απόδειξης. Τότε έβαλε τα κλάματα και έφυγε.
Μετά από μια ώρα επέστρεψε και ξεκίνησε να φωτογραφίζει το κατάστημα και τον σερβιτόρο προκαλώντας αναστάτωση για άλλη μια φορά στους πελάτες του καταστήματος.
Τότε ο σερβιτόρος της είπε να σβήσει τη φωτογραφία του και της πρότεινε να καλέσει την αστυνομία για να παραπονεθεί. Εκείνη τράπηκε σε φυγή».
Η «κολλημένη» ταμειακή μηχανή
Σύμφωνα μάλιστα με τον καταστηματάρχη, εκείνη την ημέρα η ταμειακή μηχανή του είχε χαλάσει και για το λόγο αυτό έκοβε χειρόγραφες αποδείξεις. Συγκεκριμένα αναφέρει:
«Ως ιδιοκτήτης του (…) δημοσιεύω τις φωτογραφίες της νόμιμης απόδειξης υπογεγραμμένη από τη ΔΟΥ ΡΟΔΟΥ για εκείνους που ισχυρίζονται ότι το μπλοκ αποδείξεων της επιχείρησης δεν είναι νόμιμο (επειδή η ταμειακή μηχανή είχε κολλήσει και την είχα στον τεχνικό έκοβα αναγκάστηκα χειρόγραφα).
Σας παραπέμπω τα έγγραφα που αποδεικνύουν πως ο υπάλληλος μου είναι Έλληνας υπήκοος και πλήρως ασφαλισμένος στο ΙΚΑ καθώς και τον κατάλογο με καταγεγραμμένες τις τιμές ανάλογα με την ποσότητα των ποτών».
Το Tripadvisor, οι χαμηλότατες βαθμολογίες και τα αρνητικά σχόλια
«Όσο για το TRIP ADVISOR το κατάστημα λειτουργεί εδώ και 14 χρόνια και έχει αλλάξει 3 φορές ιδιοκτήτη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόκληρο τον ελληνικό λαό για τα άθλια και ανήθικα σχόλια τους .
Επίσης θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα σε όλους τούς τουρίστες και στους Έλληνες του εξωτερικού ότι δεν έχουμε γίνει ακόμα τριτοκοσμική χώρα και ούτε πρόκειται διότι εμείς έχουμε ΙΣΤΟΡΙΑ εκατομμυρίων χρόνων , ένα ΗΛΙΟ και μια ΘΑΛΛΑΣΑ την οποία αυτοί δεν έχουν και ούτε πρόκειται να αποκτήσουν ποτέ.
Όποιος θεωρεί ότι είμαι κλέφτης και παράνομος να έρθει με τη συνοδεία των αρμόδιων αρχών να με κλείσει παρά να δημοσιεύει προσβλητικά σχόλια στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».
Πηγή: dimokratiki