Ο Έλληνας συνθέτης πίσω από το τρέιλερ της ταινίας Παράσιτα (pics)

Για τον Ted Regklis (για εμάς Θοδωρή Ρέγκλης) η επιτυχία της ταινίας “Παράσιτα” στη 92η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ ήταν προσωπική υπόθεση. Ο Έλληνας συνθέτης έχει γράψει τη μουσική για το τρέιλερ της, επίσημα πια, καλύτερης ταινίας της χρονιάς το οποίο έχει ξεπεράσει τα 15 εκατομμύρια προβολές.

Ειδικά μετά την Δευτέρα που κατάκτησε 4 Όσκαρ γράφοντας τη δική της ιστορία στον κόσμο του κινηματογράφου.

Το όνομά του Τed Regklis βρίσκεται ανάμεσα στα ονόματα των Moby, The Prodigy και άλλων, στη βιβλιοθήκη μουσικών της αμερικανικής εταιρίας Pusher με την οποία συνεργάζεται.

Η Pusher, με τεράστια εμπειρία στην επικοινωνία ανάμεσα στους καλλιτέχνες και τα στούντιο, τον ενημέρωσε για την προοπτική εργασίας για την κορεάτικη ταινία “Παράσιτα” του Bong Joon Ho, λίγες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του πρώτου διεθνούς τρέιλερ της ταινίας, και μετά τον θρίαμβο της στο Φεστιβάλ Καννών, απ’ όπου έφυγε με τον Χρυσό Φοίνικα.

Γεννήθηκε στην Κρήτη το 1986 και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ολοκλήρωσε τις σπουδές πιάνου στο Ελληνικό Ωδείο και τη Μουσική Σχολή Χαράλαμπου Εκμετζόγλου και στη συνέχεια παρακολούθησε μαθήματα του London College of Music στο Αθηναϊκό Ωδείο.

Από το 2005, γράφει μουσική για μικρού μήκους ταινίες και θεατρικές παραστάσεις, ενώ αργότερα πήγε σε βιντεοπαιχνίδια.

Το 2013 άρχισε να συνεργάζεται με την Σχολή Χορού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ενώ μέχρι σήμερα έχει κυκλοφορήσει 5 προσωπικούς δίσκους.

Έχει συνθέσει τη μουσική τόσο για ελληνικές όσο και για ξένες δράσεις, ανάμεσα στις οποίες έργα μεγάλων εταιριών όπως της Google, καθώς επίσης και για περισσότερες από 30 μικρού μήκους ταινίες, θεατρικά έργα ( «Βαβέλ», 2018, «Η λίμνη των κύκνων», 2018, «PORNSTAR», 2018 και πολλά άλλα), διαφημίσεις και βιντεοπαιχνίδια.

Για τον κινηματογράφο έχει συνθέσει το soundtrack 4 ταινιών, με πιο πρόσφατη τη μουσική για την ταινία “Απόστρατος” του Ζαχαρία Μαυροειδή που κυκλοφορεί στις ελληνικές αίθουσες στις 20 Φεβρουαρίου από τη Danaos Films.

Η μουσική για την ταινία του Ζαχαρία Μαυροειδή ξεκίνησε με ένα κομμάτι για πιάνο και την κατεύθυνση του σκηνοθέτη προς τη μουσική του Erik Satie.

“Για εμένα, η μουσική του Satie έχει ιδιαίτερη σχέση με το ρεμπέτικο.

Τελικά, θα έλεγα πως η ευαισθησία που αναζητούσαμε με τον Ζαχαρία στη μουσική προέκυψε από ένα πάντρεμα, το πάντρεμα της κλασικής μουσικής με το ρεμπέτικο.

Πιάνο, τούμπα, μαντολίνο, μπαγλαμάς, στοιχεία από στρατιωτικά εμβατήρια συναντούν μεθυσμένα, χορευτικά beats, ακόμα και μουσική πορνό και telemarketing” δηλώνει ο Ted Regklis.

Πηγή: Marieclaire

Exit mobile version