Έντονος προβληματισμός για τη στάση τους – Νέα τροπή παίρνει η πολύκροτη υπόθεση του δυστυχήματος με το ελικόπτερο στα Σπάτα.
Τέσσερις ημέρες μετά το φρικιαστικό δυστύχημα, όπου ο 22χρονος Jack Fenton έχασε τη ζωή του από τον έλικα ελικοπτέρου στα Σπάτα συνεχίζονται οι έρευνες των ελληνικών Αρχών για να διαπιστώσουν τι ακριβώς συνέβη.
Ο προβληματισμός είναι έντονος στην πορεία των ερευνών με θύμα τον νεαρό στα Σπάτα, σχετικά με τη στάση των φίλων που βρίσκονταν μαζί του στο ελικόπτερο και ενώ… μιλούν δεξιά και αριστερά σε βρετανικά ΜΜΕ, οι ίδιοι παραμένουν άφαντοι.
Σύμφωνα με ασφαλείς πήγες ενημέρωσης, στελέχη της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων που έχει αναλάβει τη διερεύνηση του δυστυχήματος, πάρα τις επίμονες προσπάθειές τους να εντοπίσουν τους τρεις φίλους του Βρετανού τουρίστα που ήταν παρόντες στην τραγωδία, δεν έχουν καταφέρει να τους εντοπίσουν. Έχουν πραγματοποιήσει δεκάδες κλήσεις στα κινητά τους τηλεφωνά, εκείνα όμως παραμένουν απενεργοποιημένα από το βράδυ της τραγωδίας.
Όπως τονίζουν οι ίδιες πήγες, οι μαρτυρίες των τριών φίλων του 22χρονου είναι εξαιρετικά κρίσιμες για να διαπιστώσουν οι Αρχές τι ακριβώς συνέβη το απόγευμα της Δευτέρας στο ελικοδρόμιο των Σπάτων. Από εκεί και πέρα, όμως, οι έρευνες της αστυνομίας εστιάζουν και στο κινητό του ίδιου του θύματος, αλλά και στην κάμερα ασφαλείας της εγκατάστασης, η οποία ήταν στραμμένη ακριβώς στο σημείο που προσγειώθηκε το ελικόπτερο και έτσι τα πλάνα αναμένεται να ρίξουν φως στα αίτια του δυστυχήματος.
«Ξέχασε το κινητό του στο ελικόπτερο»
Η βρετανική εφημερίδα DailyMail σε ρεπορτάζ της αναφέρει πως ο 22χρονος επέστρεψε στο ελικόπτερο για να πάρει το κινητό του τηλέφωνο, καθώς το είχε ξεχάσει στην καμπίνα επιβατών. Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι παρά το ότι αποβιβάστηκε από τη δεξιά πλευρά του ελικοπτέρου, όταν γύρισε πίσω στο ελικόπτερο πέρασε κάτω από την «ουρά» σκυφτός και τον χτύπησε ο έλικας που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά.
«Σε έναν ελεγχόμενο χώρο όπως είναι ένα ελικοδρόμιο το οποίο είχε αδειοδοτηθεί με συγκεκριμένους κανόνες από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το να αφεθεί ένας άνθρωπος, με όποιον τρόπο έγινε αυτό, να κυκλοφορεί, σε σημεία που αποδείχθηκαν φονικά εξυπακούεται ότι υπάρχει ευθύνη. Υπάρχει αντικειμενική ευθύνη του προσωπικού το οποίο είχε την εντολή και είχε και την ειδίκευση και την εκπαίδευση να μην γίνει αυτό», σημειώνει ο Φαίδων Καραϊωσιφίδης, διερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων.