Μύκονος: Το πουρμπουάρ του Σαουδάραβα Κροίσου τους άφησε με το στόμα ανοιχτό – Οι σκηνές που θα μείνουν αξέχαστες!

Η Μύκονος παραμιλάει από το πουρμπουάρ του Σαουδάραβα. Ζήτησε το λογαριασμό και αφού τον κοίταξε έδειξε κάτι με τα δάχτυλά του, που αρχικά κανείς δεν συνδύασε…

Το πουρμπουάρ του Σαουδάραβα κροίσου ήταν αδύνατον να μην γίνει θέμα συζήτησης. Σερβιτόροι και υπεύθυνοι «παραμιλούσαν» και σίγουρα δεν θα ξεχάσουν ποτέ τα όσα εκτυλίχθηκαν.

Ο πελάτης ικανοποιήθηκε και θέλησε να το δείξει με ένα τρόπο που δεν περίμενε κανείς. Όλα αυτά στη Μύκονο, που κάθε χρόνο προσελκύει χιλιάδες τουρίστες, μεταξύ των οποίων και πολλών που… δεν ξέρουν τι έχουν!

Τζίρους που προκαλούν ίλιγγο ακόμη και στις ελεγκτικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών κάνουν τα μυκονιάτικα beach bar, που συναγωνίζονται το ένα το άλλο στην κατανάλωση αφρώδους οίνου και γκουρμέ γεύσεων.

Ούτε λίγο ούτε πολύ, πέντε μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις παραλίες της Μυκόνου κατάφεραν όλες μαζί να ξεπεράσουν σε τζίρο τα 50 εκατ. ευρώ χωρίς να υπολογίζουμε τους τζίρους των υπόλοιπων μαγαζιών που είναι εγκατεστημένα σε άλλες παραλίες του νησιού και συγκεντρώνουν πολύ κόσμο.

Το πουρμπουάρ του Σαουδάραβα Κροίσου

Και αν σας φαίνεται περίεργο πώς ο τζίρος ενός beach bar μπορεί να ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ σε διάστημα μόλις τριών-τεσσάρων μηνών, αρκεί να σας διηγηθούμε ένα περιστατικό το οποίο συνέβη πέρυσι σε πασίγνωστο beach bar με πρωταγωνιστή έναν Σαουδάραβα πελάτη, ο οποίος θέλοντας να ευχαριστήσει το προσωπικό του μαγαζιού για το σέρβις, δεν δίστασε να προσφέρει πουρμπουάρ που ξεφεύγει από κάθε λογική.

Ο εν λόγω πελάτης, που προφανώς δεν φειδόταν χρημάτων, είχε κάνει λογαριασμό 25.000 ευρώ.

Όταν έφτασε η στιγμή να προσθέσει το φιλοδώρημα, με μια κίνηση των δακτύλων του συμπλήρωσε το εξωφρενικό χρηματικό ποσό των 40.000 ευρώ.

Ο σερβιτόρος μόλις είδε ότι το σύνολο των χρημάτων που θα χρεώνονταν στην πιστωτική κάρτα του πελάτη έφτανε τις 65.000 ευρώ, ενημέρωσε αμέσως τους υπεύθυνους της επιχείρησης.

Τότε ένας εκ των ιδιοκτητών πλησίασε τον πελάτη και ευγενικά τον ρώτησε μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος ώστε να διορθωθεί άμεσα.

Ωστόσο, ο Σαουδάραβας επέμεινε, εξηγώντας ότι είχε μείνει πλήρως ικανοποιημένος από το σέρβις και την ατμόσφαιρα του μαγαζιού και γι’ αυτό ήθελε να αφήσει μεγάλο φιλοδώρημα.

Και δεν ήταν ο μοναδικός γαλαντόμος πελάτης που εμφανίστηκε στο συγκεκριμένο μαγαζί…

Πηγή: cyclades24.gr

Exit mobile version