Μετρό: Αυτοί είναι οι 15 νέοι σταθμοί

Τρένα χωρίς οδηγό και 15 νέους σταθμούς θα φέρει στη ζωή μας η Γραμμή 4 του Μετρό. Θα ολοκληρωθεί σε 8 χρόνια και θα κοστίσει 1.510.000.000 ευρώ. Η νέα γραμμή θα έχει μήκος 12,8 χιλιομέτρων.

Την Πέμπτη (06.09.2018) παραδόθηκαν στις εταιρίες που έχουν προεπιλεχθεί στο πρώτο στάδιο του διαγωνισμού, τα συμβατικά στοιχεία (τεύχη και σχέδια) για το α’ τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό, από το Άλσος Βεΐκου μέχρι του Γουδή.

Η νέα γραμμή θα έχει μήκος 12,8 χιλιομέτρων. Το α’ τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», το οποίο προγραμματίζεται να υλοποιηθεί με την παρούσα δημοπράτηση, έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του Λεκανοπεδίου, του κέντρου της Αθήνας με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός).

Οι τρεις… «μνηστήρες» για τη νέα γραμμή του Μετρό είναι οι κοινοπραξίες

ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG «TVS»
J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA -ALSTOM TRANSPORT S.A. και
ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA.

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι καλούνται να υποβάλουν τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές τους έως τη Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018. Κριτήριο ανάθεσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, σύμφωνα με το άρθρο 311 του N. 4412/16.

Αυτή είναι η Γραμμή 4 του Μετρό

Για να την ανοίξετε και να την δείτε ολόκληρη πατήστε εδώ: εικόνα ΜΕΤΡΟ

Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι του Γουδή και το Φρέαρ TBM Κατεχάκη και υπάγεται στα διοικητικά όρια των δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου. Έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει:

Αντικείμενο της σύμβασης

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η εκπόνηση της οριστικής μελέτης και της μελέτης εφαρμογής, η κατασκευή των έργων πολιτικού μηχανικού, η προμήθεια, η εγκατάσταση, οι δοκιμές και η θέση σε λειτουργία του ηλεκτρομηχανολογικού και σιδηροδρομικού εξοπλισμού, η συντήρηση του Έργου, η εκπαίδευση του προσωπικού και η προμήθεια των ανταλλακτικών της Γραμμής 4 του Μετρό, Τμήμα Α΄ «Άλσος Βεΐκου – Γουδή».

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά:

Exit mobile version