Mια ιστορική ημέρα ήταν η χθεσινή για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.
Μπορεί όλα αυτά τα χρόνια να πρωταγωνιστεί στο εγχώριο λιανικό εμπόριο χωρίς να διαθέτει καν ιστοσελίδα ή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (εξαίρεση αποτελεί η The Mart ο χονδρεμπορικός βραχίονας του ομίλου), αλλά αυτό πλέον θα αποτελεί παραλθόν.
Η νέα αρχή έγινε μετά τις υπογραφές στα γραφεία της Caremarket.gr στον Γέρακα, εκεί όπου έκλεισε το deal της εξαγοράς της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της εταιρείας YODA Α.Ε που ίδρυσε ο Γιάννης Χήτος, από τη Σκλαβενίτη. Εξαγορά η οποία σηματοδοτεί την είσοδο της Σκλαβενίτης στην e-εποχή και την αποεπένδυση του Γιάννη Χήτου από την Caremarket.gr, η οποία είχε συγχωνευθεί το καλοκαίρι του 2018 με τη yoda.gr που είχε ιδρύσει στα τέλη του 2016 ο κ. Γ. Χήτος, με τους κ.κ. Β. Στασινούλια και Β. Ανδρικόπουλο, ειδικό σύμβουλο σήμερα του Κυριάκου Μητσοτάκη σε θέματα ανάπτυξης και επιχειρηματικότητας.
Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες του deal, όπως το ύψος του τιμήματος της εξαγοράς, το “φλερτ” μεταξύ των δύο πλευρών είχε ξεκινήσει κοντά έναν χρόνο πίσω, ωστόσο οι ουσιαστικές διαπραγματεύσεις μεταξύ ξεκίνησαν πριν 40 ημέρες, ανέφερε στο Capital.gr πηγή της Σκλαβενίτης.
Σαράντα ημέρες οι οποίες αλλάζουν το ρου της Σκλαβενίτης που από ένα παραδοσιακό σούπερ μάρκετ, αποκτά μια πρώτη ηλεκτρονική παρουσία, σε πρώτη φάση μέσω της Caremarket.gr και όχι με το δικό της brand. Σηματοδοτεί δε την είσοδό της σε μια ανερχόμενη αγορά αυτή του online grocery, η οποία στην Ελλάδα βρίσκεται σε υβριδική μορφή. Για τους ανθρώπους της Σκλαβενίτης η εξαγορά του Caremarket.gr αποτελεί ένα μικρό βήμα που έχει ως “μαγιά” τα 2 εκατ. ευρώ τζίρο της εξαγορασθείσας ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Αν και από σήμερα Τρίτη το ηλεκτρονικό κατάστημα Caremarket.gr εντάσσεται στην εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, θα απαιτηθεί χρόνος μέχρι την πλήρη ενσωμάτωση των συστημάτων και την αλλαγή της ταμπέλας. Πηγές της Σκλαβενίτης εκτιμούν πως το online κατάστημα Sklavenitis.gr θα “ανέβει” στον διαδικτυακό αέρα πριν την εκπνοή της φετινής χρονιάς. Μέχρι τότε εκτός από τα ηλεκτρονικά συστήματα θα πρέπει να δημιουργηθούν και οι κατάλληλες υποδομές με νέους αποθηκευτικούς χώρους, γνωστούς στην e-αγορά ως dark stores.
topontiki.gr