Όλο το καυτό παρασκήνιο!
Να τα μας.. Νατα τα παιδιά που κονομήσανε..
Να πω ότι ο Κοντιζάς, ο Ιωαννίδης και ο Κουτσόπουλος τα έπιασα χοντρά;
Βλέπω και ξαναβλέπω τη διαφήμιση του ψωμιού τοστ και σκέφτηκα ας κάνω δύο τηλέφωνα να δω ρε παιδί μου τι λεφτά τους έδωσαν για να τους κάνουν να εξαργυρώσουν την δημοσιότητα που έχουν κερδίσει από την τηλεόραση του Star και το MasterChef 3;
Στην αρχή δε μου λέγανε και μάλιστα ψιλό χαμογελούσαν όταν ρώταγα ποιος πήρε τα περισσότερα!
«Όχι, ήταν απόφασή τους να πάρουνε όλοι ακριβώς τα ίδια χρήματα αλλιώς δεν θα το έκαναν.
Μάλιστα οι ίδιοι κάθισαν και συζήτησαν για το ποσό που θα ζητούσαν από την διαφημιστική προκειμένου να ταυτίσουν το όνομα και την φήμη τους με ένα προϊόν.»
Αυτό μου είπε και σας μεταφέρω εδώ στο blog άνθρωπος που είχε ευθύνη για το τελικό προϊόν το διαφημιστικό σποτ και την επικοινωνία μεταξύ του πελάτη και των κριτών του Master Chef.
Πόσα πήρανε λοιπόν; Μάλλον να σας το πω διαφορετικά, ποσά ζήτησαν και τελικά πόσα πήρανε…
Λοιπόν κρατηθείτε.. Ούτε λίγο ούτε πολύ ζήτησε ο καθένας τους για την διαφήμιση στην τηλεόραση που τελικά έκαναν, το εξωπραγματικό ποσό των 40.000€ ο καθένας τους!!!
Ναι, δε σας κάνω πλάκα αυτά ζητήσαμε! Βεβαίως, οι άνθρωποι με το που άκουσαν το πόσο έπεσαν ξεροί.
Τους είπαν ότι αυτά τα λεφτά δεν υπάρχουν στην ελληνική αγορά, τους είπαν επίσης ότι δε μιλάμε για ένα άτομο αλλά για τρία άτομα, άρα το ποσό θα έφτανε στις 120.000€+ για την παραγωγή του τελικού σποτ.
Τελικά, από την διαφημιστική τους έκαναν μια εναλλακτική πρόταση στις 15.000€ στο καθένα τους!!!
Η πρόταση δεν έγινε δεκτή από τους τρεις chef και από ότι μαθαίνω ο πιο σκληρός από όλους ήταν ο Κοντιζάς οποίος ήταν ανένδοτος!
«Ο Κοντιζάς το είχε ξεκαθαρίσει σε όλους μας ότι κάτω από 20.000 € δεν θα έκανε το διαφημιστικό έστω κι αν οι άλλοι δύο δεχόντουσαν» μας λέει ο άνθρωπος μας στο Vanda’s blog στο Youweekly.gr!
Τελικά τα βρήκανε στις 20.000€ ανά άτομο δηλαδή ουσιαστικά δέχτηκαν την πρόταση του Κοντιζά.
Επειδή όμως το budget θεωρήθηκε μεγάλο ο πελάτης έκανε μεγάλες περικοπές στην παραγωγή του σποτ και γι’ αυτό το λόγο όπως θα είδατε όλοι στην ώρα σας το τηλεοπτικό τελικό προϊόν της διαφήμισης είναι πολύ απλό και πολύ φτωχό.
Θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι και λίγα 20.000€ ο κάθε κριτής του Master Chef για μια διαφήμιση ψωμιού για τοστ!!!
Σε καλή μεριά και… καλοφάγωτα!
Πηγές: youweekly.gr