Λάρισα: «Υπάλληλος» του ΔΕΔΔΗΕ της… άλλαξε τα φώτα – Πως “την πάτησε” η 44χρονη

ΔΕΔΔΗΕ

Το χρηματικό ποσό των 6.160 ευρώ έχασε 44χρονη Λαρισαία, η οποία έπεσε θύμα απάτης με το πρόσχημα της οικονομικής ενίσχυσης (επιδότησης) ηλεκτρικού ρεύματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Ελευθερία, η 44χρονη δέχτηκε το μεσημέρι ένα τηλεφώνημα από άγνωστο άνδρα ο oποίος της συστήθηκε ως υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ, λέγοντάς της μάλιστα πως δικαιούται επιδότησης.

Έτσι, την έπεισε και της απέσπασε τους κωδικούς ψηφιακών συναλλαγών (e–banking) από τον τραπεζικό λογαριασμό που διαθέτει. Μάλιστα, η 44χρονη εξαπατήθηκε όταν ενεργοποίησε σύνδεσμο μέσω απατηλού ηλεκτρονικού μηνύματος (email) που παρέπεμπε σε αληθοφανή ιστότοπο τράπεζας στην οποία όντως διαθέτει λογαριασμό.

Ο απατεώνας έχοντας πετύχει να αποκτήσει έλεγχο από απόσταση στον λογαριασμό της 44χρονηςέκανε δύο μεταφορές χρημάτων. Αρχικά μετέφερε το χρηματικό ποσό των 3.000 ευρώ και αμέσως μετά μετέφερε ένα δεύτερο χρηματικό ποσό, ύψους 3.160 ευρώ, με την ίδια εκ των υστέρων να διαπιστώνει ότι ο απατεώνας μετέφερε σε δύο ξένους λογαριασμούς το συνολικό ποσό των 6.160 ευρώ. Η 44χρονη κατήγγειλε την απάτη σε βάρος της στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Λάρισας η οποία ερευνά την υπόθεση.

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ

Με αφορμή την έκταση του προ- βλήματος εξαπάτησης πολιτών με το Power Pass, ο ΔΕΔΔΗΕ με ανακοίνωσή του «εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα

υπαλλήλων/εκπροσώπων της εταιρείας μας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (ΙΒΑΝ κ.λπ.), με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσει για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος.

Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ, βάσει των αρμοδιοτήτων του, ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσής για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (Power Pass).

Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e– banking, ΙΒΑΝ κ.λπ.), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κ.λπ.)» καταλήγει ο ΔΕΔΔΗΕ.

Exit mobile version