Κινητή τηλεφωνία: Τέλος στη φραγή κλήσεων λόγω οφειλών-Ο νέος κανονισμός της ΕΕΤΤ

τηλεφωνία

Κινητή τηλεφωνία: Τέλος στη φραγή κλήσεων λόγω οφειλών

Στην έκδοση του νέου Κανονισμού Γενικών Αδειών προέβη η ΕΕΤΤ, ο οποίος θέτει νέους όρους και υποχρεώσεις στους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών, με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών υπηρεσιών τηλεφωνίας και Διαδικτύου.

Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών ενισχύει σημαντικά την προστασία των καταναλωτών και διαμορφώνει ένα πιο λειτουργικό πλαίσιο παροχής των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες θεσμικές και τεχνολογικές απαιτήσεις, βάζοντας “φρένο” στη δυνατότητα των παρόχων να κάνουν φραγή εισερχομένων κλήσεων στην κινητή τηλεφωνία λόγω οφειλών, και την υποχρέωση να συνεχίζουν παρέχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, με μικρή ταχύτητα, προβλέπει μεταξύ άλλων νέος Κανονισμος Γενικών Αδειών που θεσπίζει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Ειδικότερα, ο νέος Κανονισμός επιφέρει αλλαγές στις συμβάσεις των παρόχων με τους καταναλωτές και επιβάλλει στους παρόχους, μεταξύ άλλων, τις ακόλουθες υποχρεώσεις:

Επιπλέον, με τον Νέο Κανονισμό Γενικών Αδειών:

Ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών είναι διαθέσιμος εδώ.

[embeddoc url=”https://www.skai.gr/sites/default/files/attachments/2021-05/AP991-004.pdf” download=”none” viewer=”google”]

Πηγή: skai.gr

Exit mobile version