ΚΕΠΚΑ: Έξι ευρώ δικαίωμα αποζημίωσης για κάθε μέρα καθυστέρησης μέσω courier

ΚΕΚΕΛΕΚΗΕΡΤ3

Μεγάλες εξακολουθούν να είναι οι καθυστερήσεις στις εταιρείες ταχυμεταφορών.

Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑΕυαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown, και είπε ότι ο καταναλωτής, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ.

Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις:

«Εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου.

Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο.

Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες.

Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».

Η κα Κεκελέκη τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών.

«Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» είπε.

Δείτε το απόσπασμα από το κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ3:

Exit mobile version