Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, λέει μια φράση. Όχι απαραίτητα. Ο ιδιοκτήτης ενός beach bar στην περιοχή της Πάργας ακολουθεί… την δική του τακτική.
Τι ακριβώς κάνει; «Ταπώνει» όποιον πελάτη αφήνει αρνητικό σχόλιο για το μαγαζί του στο Google Maps. Ζούμε άλλωστε στην εποχή των online κριτικών, και έτσι ο καθένας μπορεί πολύ εύκολα να βαθμολογήσει και να σχολιάσει θετικά ή αρνητικά ένα μαγαζί.
Ο εν λόγω επιχειρηματίας φαίνεται ότι… δεν είχε άλλη υπομονή, και έτσι αποφάσισε να απαντά στον κάθε δυσαρεστημένο πελάτη. Έναν προς έναν. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικούς χαρακτηριστικούς διαλόγους.