Το ιατρικό μάρκετινγκ ανεβαίνει συνεχώς στην Ελλάδα και όχι άδικα. Η παρουσία ενός ιατρού στο διαδίκτυο πλέον είναι επιβεβλημένη.
Συζητήσαμε με τον Κ. Γιώργο Χατζηθεοδοσίου ιδιοκτήτη του Digital Marketing Agency SEO MARKETER πως μπορεί ένας ιατρός να χτίσει στρατηγικά την παρουσία του στο διαδίκτυο.
Χαιρόμαστε που είστε εδώ μαζί μας. Πάμε να τα δούμε όλα αναλυτικά. Πείτε μας λίγα λόγια αρχικώς για εσάς.
Σας ευχαριστώ πολύ. Κάνετε πολύ καλή δουλειά στο Alldaynews.gr. Ασχολούμαι επαγγελματικά με το Digital Marketing πολλά χρόνια και ενημερώνομαι συνεχώς για τα νέα δρώμενα. Διαθέτω γνώση και εμπειρία στους τομείς των Social Media, SEO, Google Ads, Analytics, και κατέχω όλες τις επίσημες πιστοποιήσεις της Google. Είμαστε επίσης Google Partner. Δίνω μεγάλη έμφαση στις νέες αλλαγές των αλγόριθμων σε όλα τα κανάλια και εκτελώ στρατηγικές που φέρνουν αποτελέσματα για κάθε project ξεχωριστά.
Ο κλάδος του ιατρικού μάρκετινγκ αναπτύσσεται ραγδαία. Το 2017, η αξία του ξεπέρασε τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό είναι περισσότερο από τη βιομηχανία του κινηματογράφου, η οποία άξιζε 88 δισεκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το Statista το 2018. Αυτή η ανάπτυξη δεν οφείλεται μόνο στις νέες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση. Αυτό συνέβη επειδή οι γιατροί αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι χρειάζονται βοήθεια στο μάρκετινγκ των υπηρεσιών τους. Το ερώτημα είναι: τι είδους βοήθεια θα πρέπει να αναζητήσουν;
Πείτε μας τι είναι το Ιατρικό Μάρκετινγκ;
Το ιατρικό μάρκετινγκ είναι η ειδικότητα που περιλαμβάνει την προώθηση υπηρεσιών που σχετίζονται με τον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης.
Πως μπορεί να προβληθεί ένα ιατρείο ή μια κλινική;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προβληθεί ένα ιατρείο.
- Ιστοσελίδα – Ο γιατρός χρειάζεται μια ιστοσελίδα όπου οι ασθενείς μπορούν να μάθουν περισσότερα για το τι κάνει, ποιες υπηρεσίες προσφέρει και πώς μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του.
- Αρθρογραφία και SEO – Υπάρχει όλο και μεγαλύτερη αύξηση για ιατρικές υπηρεσίες μέσω της Google, τόσο από τους χάρτες όσο και από αναζητήσεις παθήσεων, ιατρών.
- Social Media – Η ανάρτηση φωτογραφιών, βίντεο ή άρθρων είναι ένας τρόπος ώστε οι άνθρωποι που έχουν κάνει like/Follow σε οποιαδήποτε σελίδα που σχετίζεται με το ιατρείο/κλινική, να λαμβάνουν ενημερώσεις, όπως νέες επεμβάσεις που εκτελούνται και όμορφα εικαστικά με χρήσιμη πληροφορία. Η δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων, είναι επίσης ένα πολύ σημαντικό μέρος της στρατηγικής.
- Google Ads – Ένα πανίσχυρο εργαλείο για ανεύρεση νέου πελατολογίου. Χωρίς συζήτηση, με στρατηγική και ένα εξαιρετικά δομημένο site, χτίζεις επισκεψιμότητα γρήγορα και ελέγχεις με μετρήσιμα αποτελέσματα τι σου φέρνει σε κλήσεις και φόρμες επικοινωνίας.
Πώς λειτουργεί το ιατρικό μάρκετινγκ
Το ιατρικό μάρκετινγκ είναι ένας εξειδικευμένος τομέας. Απαιτεί ένα συγκεκριμένο σύνολο δεξιοτήτων και γνώσεων που μπορούν να αποκτηθούν μόνο με την πάροδο του χρόνου, μέσω της εμπειρίας.
Το ιατρικό μάρκετινγκ αναπτύσσεται επίσης ραγδαία, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητοποιούν την ανάγκη για ιατρικά προϊόντα και υπηρεσίες. Αυτό δημιουργεί μεγαλύτερη ζήτηση για ιατρούς, οι οποίοι είναι σε θέση να καλύψουν αυτό το κενό βοηθώντας τους ασθενείς να παρέχουν καινοτόμες λύσεις στις ανάγκες των πελατών τους.
Ο κλάδος του ιατρικού μάρκετινγκ αναπτύσσεται γρήγορα και στην Ελλάδα, έτσι δεν είναι;
Όταν παρατηρούμε την κατάσταση του κλάδου του ιατρικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα, γίνεται σαφές ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που οδηγούν στην ανάπτυξή του. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν εύκολη πρόσβαση στο διαδίκτυο, υπάρχει αυξημένη ζήτηση για υπηρεσίες υγείας μέσα από αυτό.
Επιπλέον, καθώς το κόστος της υγειονομικής περίθαλψης αυξάνεται γενικά, οι καταναλωτές συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο τις επιλογές τους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και μπορεί να επιλέξουν να επικεντρωθούν στην ποιότητα έναντι του κόστους. Αυτό σημαίνει ότι οι γιατροί πρέπει να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικά πλαίσια, αν θέλουν να διατηρήσουν ή να κερδίσουν πελάτες.
Ένας άλλος λόγος για τον οποίο ο τομέας αυτός επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς είναι ότι απαιτεί ένα μοναδικό σύνολο δεξιοτήτων που δεν μπορείς να βρεις εύκολα από όσους βρίσκονται εκτός του κλάδου. Οι γιατροί που συνεργάζονται με ειδικούς στο ιατρικό μάρκετινγκ , αντιλαμβάνονται πόσα πράγματα πρέπει να πραγματοποιηθούν. Συνοπτικά μπορούμε να πούμε την κατασκευή και συντήρηση της ιστοσελίδας, δημιουργία αρθρογραφίας, διαχείριση Social Media κ.α
Άρα μιλάμε για επιλογή μονόδρομο;
Ο κλάδος του ιατρικού μάρκετινγκ αναπτύσσεται ραγδαία. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν πρόβληματα υγείας, πράγμα που σημαίνει ότι αναζητούν θεραπεία και νέους τρόπους για να διασφαλίσουν ότι θα παραμείνουν υγιείς στο μέλλον. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι αυτή είναι μια συναρπαστική εποχή για αυτόν τον τομέα! Στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα το έχω έναν φίλο που ξέρει ‘’κομπιούτερ’’ ή διάβασε 2 άρθρα και έκανε 1 σεμινάριο οπότε με καλύπτει.
Τα πράγματα δεν είναι σε καμία περίπτωση έτσι, καθώς το Digital Marketing χρίζει εξειδίκευσης και πείρας. Κάθε λεπτομέρεια μετράει και πιστέψτε με έχω δει πάρα πολλά websites να μην έχουν ούτε τα βασικά τόσο λειτουργικά όσο και σε μέτρηση στατιστικών. Άρα ξεκινάμε από εκεί πριν προχωρήσουμε στη προώθηση. Αξιολόγηση ιστοσελίδας, διαδικτυακής παρουσίας, σχεδιασμός πλάνου.
Ευχαριστούμε τον Κ. Γιώργο Χατζηθεοδοσίου για τις πληροφορίες σχετικά με το ιατρικό μάρκετινγκ. Περισσότερα θα βρείτε στην ιστοσελίδα του Agency παρακάτω.
Τηλ: 6972132823