Η μάχη ξεκίνησε: Apple vs Facebook

Μετά την αυστηρή κριτική που το Facebook δέχθηκε από τον CEO της Apple, Τιμ Κουκ, όταν αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, φαίνεται ότι ο γίγαντας της τεχνολογίας «ανοίγει μέτωπο» με την πιο δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Παρουσιάζοντας την νέα έκδοση του λειτουργικού συστήματος των iPhone, του iOS 12, αλλά και του λειτουργικού των υπολογιστών Mac, η Apple ανακοίνωσε ότι ο browser της, ο γνωστός Safari, θα μπλοκάρει τους μηχανισμούς παρακολούθησης που χρησιμοποιούν για τους χρήστες τους τα social media όπως το Facebook.

Όπως ανακοίνωσε η Apple, «στον Safari, η αυξημένη Αποτροπή Παρακολούθησης βοηθά να μπλοκάρονται κουμπιά των social media, όπως το “Like” ή το “Share” και προγράμματα σχολιασμού από το να παρακολουθούν τους χρήστες χωρίς άδεια».

Συγκεκριμένα, πλέον για να χρησιμοποιούνται τα κουμπιά “Like” και “Share” θα πρέπει ο ίδιος ο χρήστης να δίνει την άδειά του στα social media για τη χρήση των δεδομένων του.

Στην αντίθετη περίπτωση το tracking θα μπλοκάρεται κανονικά, ενώ σήμερα το Facebook μέσω αυτών των κουμπιών μπορεί να παρακολουθεί ακόμα και χρήστες που δεν έχουν λογαριασμό.

Παράλληλα, η Apple στέλνει μήνυμα και στους διαδικτυακούς διαφημιστές, μπλοκάροντας τη διαδικασία που ονομάζεται «δακτυλοσκόπηση» και που επιτρέπει τη συγκέντρωση δεδομένων για στοχευμένη διαφήμιση βάσει της συσκευής που χρησιμοποιεί ο κάθε χρήστης.

Οι «εχθροπραξίες» άρχισαν και μένει να φανεί ποιος θα υποχωρήσει…

Exit mobile version