Η καλή είδηση της εβδομάδας: Οι μαθητές Γυμνασίου που έχουν τη δική τους επιχείρηση

Η εικονική μαθητική εταιρεία «Brush n’ Fun» έχει κερδίσει ήδη τις εντυπώσεις – Πώς προέκυψε η ιδέα και πού χρησιμεύει, σύμφωνα με όσα δήλωσαν οι μικροί επιχειρηματίες.

Κάποιοι μαθητές τις Κυριακές αντί να ξεκουράζονται, αγωνιούν για το μέλλον τους και δημιουργούν τη δική τους επιχείρηση, δίνοντας το μήνυμα πως η νέα γενιά παίρνει το μέλλον στα χέρια της για ένα καλύτερο αύριο.

Πρόκειται για τους μαθητές του Γυμνασίου Νέου Πετριτσίου Σερρών, οι οποίοι δημιούργησαν την εταιρεία «Brush n’ Fun», μια εικονική μαθητική επιχείρηση που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος μαθητική «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece.

«Η ιδέα μας προέκυψε όταν αντιληφθήκαμε πως οι κοντινοί μας άνθρωποι αλλά και εμείς οι ίδιοι βουρτσίζουμε τα δόντια μας γρήγορα και σύντομα, διότι τις περισσότερες φορές βαριόμαστε την ίδια καθημερινή ανιαρή διαδικασία.

Η έρευνα που πραγματοποιήσαμε στο σχολικό συγκρότημα του χωριού μας (νηπιαγωγείο, δημοτικό, γυμνάσιο) σε 177 παιδιά επιβεβαίωσε τις παρατηρήσεις μας.

Το 61 % δεν γνωρίζει για πόσο χρόνο πρέπει να βουρτσίζει τα δόντια του, ενώ ένα 7% δεν τα βουρτσίζει καθημερινά.

Όλα τα παιδιά δήλωσαν ότι θεωρούν το βούρτσισμα μία πολύ βαρετή διαδικασία, που πρέπει να τελειώνει γρήγορα» αναφέρουν σε Δελτίο Τύπου οι μικροί «επιχειρηματίες» συνεχίζοντας:

«Ευαισθητοποιημένοι επίσης από την παγκόσμια προσπάθεια για τη μείωση της χρήσης πλαστικού, αλλά και από την οικονομική κρίση, καθίσαμε και σκεφτήκαμε!

Πώς μπορούμε να ωθήσουμε τα παιδιά να βουρτσίζουν τα δόντια τους στον σωστό χρόνο, κάθε μέρα, χωρίς να επιβαρύνουμε το περιβάλλον και την τσέπη των γονιών τους;

Έτσι, καταλήξαμε στην υλοποίηση ενός βοηθητικού σετ βουρτσίσματος, που ονομάσαμε Brushn’ fun.

Αποτελείται από μία ξύλινη οδοντόβουρτσα με αποσπώμενη κεφαλή και μία βάση – ηχείο».

Η χρήση της Brush n’ fun είναι απλή. Το μόνο που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να σηκώσει την οδοντόβουρτσα από την βάση.

Ενεργοποιείται ένα χρονόμετρο 10’’ (χρόνος προετοιμασίας) και ξεκινάει η μουσική για δύο λεπτά, το χρόνο που συνιστούν οι οδοντίατροι.

Ο χρήστης εισάγει στη συσκευή, μέσω κάρτας SD, τραγούδια της επιλογής του και ορίζει ποιο θα ακούει, καθώς βουρτσίζει τα δόντια του διασκεδάζοντας.

Μία φωτεινή ένδειξη και ένας παρατεταμένος ήχος τον ειδοποιούν για την πάροδο του συνιστώμενου χρόνου.

Το τραγούδι σταματάει μόνο όταν η οδοντόβουρτσα τοποθετείται πάλι πίσω στη βάση. Κάθε τρεις μήνες αλλάζεται μόνο η κεφαλή και όχι ολόκληρη η οδοντόβουρτσα.

Όλα αυτά πετυχαίνουν τους στόχους μας: καλύτερη στοματική υγιεινή, οικονομία, οικολογία και διασκέδαση.

Η ομάδα αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες τις οποίες κατάφερε να χειριστεί. Μία από αυτές ήταν το πλήθος των οικονομικών υποχρεώσεων που μας οδήγησε στην έκδοση μετοχών.

Παράλληλα εξασφαλίσαμε χορηγία από τον Δήμο Σιντικής, μετά από ενημέρωση της Δημοτικής Αρχής. Αυτές οι δυσκολίες αλλά και το γεγονός ότι δημιουργούσαμε κάτι νέο που ήταν δικό μας, μας έδεσαν ακόμη περισσότερο.

Βάλαμε στην άκρη ό,τι μας χώριζε και εστιάσαμε σε ό,τι μας ένωνε. Η προοπτική ενός προϊόντος για τα παιδιά όλου του κόσμου μας απογείωσε!

Πλέον η «εταιρεία» είναι πια γεγονός με το προϊόν της έτοιμο να κατακλύσει την αγορά! Ο διαγωνισμός που θα συμμετέχει η Brush n´ Fun και το Γυμνάσιο Ν. Πετριτσίου ονομάζεται “Εικονική Επιχείρηση 2019” και τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Προκόπη Παυλόπουλου και με τη συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Διοργανώνεται κάθε χρόνο με μεγάλη επιτυχία και πολλές συμμετοχές. Αυτήν την χρονιά οι συμμετοχές έφτασαν τις 160. Θα διεξαχθούν δύο διαγωνισμοί σε Θεσσαλονίκη, σήμερα 22/2. και Αθήνα την 1/3.

Τα μέλη της Brushn’ fun.

Γενική Δ/νση: Σωτηρία Κουγιουμτζίδου
Δ/νση Ανθρώπινου Δυναμικού: Νεφέλη Τζουκμάνη
Δ/νση Πωλήσεων: Δημήτρης Γεροστάμος
Δ/νση Marketing & Παραγωγής: Μαρία Κωνσταντινίδου
Οικονομική Δ/νση: Αποστολία Μόκκα

Τμήμα πωλήσεων : Θένια Μαυρομάτη, Λίνα Μπάμι
Τμήμα Marketing : Κωνσταντίνος Σαββίδης, Μαρία Στοϊλα
Τμήμα Οικονομικού : Πέτρα Ζλατίντση, Ειρήνη Κυριακού, Τάσος Σιδηρόπουλος
Διαχείριση SocialMedia : Γεωργία Αμοιρίδου

Υπεύθυνος καθηγητής : Λάζαρος Κυριακού

Σύμβουλος – Εθελοντής : Άκης Πεχλιβανίδης

Exit mobile version