Η Handelsblatt παρουσιάζει στο γερμανικό αναγνωστικό κοινό την πορεία ενός αυτοδημιούργητου Έλληνα επιχειρηματία, του Πάνου Γερμανού, ο οποίος επέτυχε τη συγχώνευση της θυγατρικής της Media Markt στην Ελλάδα με τον όμιλό του Olympia.
«Οι Γερμανοί ήθελαν να αποκτήσουν ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, αλλά δεν το κατάφεραν» σημειώνει ο αρθρογράφος.
«Η ύφεση που ξεκίνησε το 2008 και η κρίση χρέους αποδεκάτισαν το μέσο εισόδημα των Ελλήνων κατά το 1/3. Για να αγοράσουν οικιακές συσκευές και ηλεκτρικά είδη δεν είχαν πλέον χρήματα.
Στα χρόνια της κρίσης η ελληνική Media-Markt έκανε χρέη ύψους 74 εκατομμυρίων ευρώ…
Ακολούθησαν φήμες για αποχώρηση των Γερμανών από την Ελλάδα.
Και τώρα έρχεται ο σωτήρας. Ονομάζεται Πάνος Γερμανός.
Ο όμιλός του Olympia αποκτά το 75% των μετοχών της Media Markt και οι Γερμανοί κρατούν το 25%», σημειώνει ο αρθρογράφος, όπως μεταδίδει η DW, που ξετυλίγει ολόκληρη την επιχειρηματική δράση του 68χρονου επιχειρηματία, ταπεινής καταγωγής, από πολυμελή οικογένεια, αλλά με πείσμα και διορατικότητα.
«Για την ιδιωτική ζωή του Πάνου Γερμανού κανείς δεν ξέρει κάτι το συγκεκριμένο» επισημαίνει ο γερμανός αρθογράφος.
«Πατέρας τριών παιδιών αποφεύγει τη δημοσιότητα και δεν μιλά ποτέ στα ΜΜΕ.
Έτσι ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους της Ελλάδας κινείται απαρατήρητος στην Αθήνα με το μετρό και μπορεί να κολυμπάει με τα εγγόνια του σε όποια παραλία των Κυκλάδων θέλει χωρίς να τον κυνηγούν οι παπαράτσι».