GNTM 2: Κριτική στους κριτές και άπλυτα στη φόρα

Στο GNTM 2 φγίνεται του… ξεµαλλιάσµατος καθηµερινά, µε τις κοπέλες στο σπίτι να κατηγορούν η µία την άλλη για πισώπλατα µαχαιρώµατα.

Η δοκιµασία του ροντέο στο παιχνίδι συνδυάζεται µε την εικόνα τσίρκου, καθώς του… ξεµαλλιάσµατος γίνεται πλέον καθηµερινά στο σπίτι, µε τις κοπέλες να κατηγορούν η µία την άλλη για πισώπλατα µαχαιρώµατα, για ανύπαρκτη επικοινωνία των πέντε… FF (Final Five) µε τα υπόλοιπα κορίτσια αλλά και για έλλειψη νοικοκυροσύνης

«Για εµάς, τα πέντε κορίτσια δεν µοιράζονται τίποτα και θέλουν να είναι οι πέντε τους. ∆εν έχουµε λόγο να είµαστε δίπλα σε ανθρώπους µε αρνητική ενέργεια» είπε η Κέισι, η µελαχρινή Θεσσαλονικιά, σε µία από τις συνεντεύξεις της.

Από την άλλη πλευρά, η Ασηµίνα έκανε λόγο για αχαριστία της Ελευθερίας (την οποία ανάγκασαν να φύγει από το δωµάτιο όπου έµενε µε τις πέντε φίλες), αφού όπως ισχυρίζεται πολλάκις τη βοηθούσαν, χωρίς και εκείνη να συµµαζεύει.

«Η Ελευθερία ήταν πολύ ακατάστατη. Της πλέναµε, της καθαρίζαµε και όλη αυτή η αχαριστία µάς γύρισε µπούµερανγκ. Είναι πολύ άσχηµο να δίνεις και τελικά να σε µουντζώνουν» είπε το 26χρονο κορίτσι.

Η Μαρτίνα από την πλευρά της… εξερράγη σε σχέση µε τη στάση της Ελευθερίας να την επιλέξει στη δοκιµασία µε τη φωτογράφιση χωρίς µακιγιάζ, πάνω σε µια σκαλωσιά:

«∆εν σε θέλω εδώ. ∆εν σε θέλουµε µετά από αυτό που έγινε. Σου δίνω δύο επιλογές αυτήν τη στιγµή: ή τα µαζεύεις εσύ ή σου τα µαζεύω εγώ. Πες µου πού είναι η βαλίτσα σου και σου τα µαζεύω εγώ».

Στο ίδιο µήκος κύµατος και η Αννα Χατζή, που κατηγόρησε την Ελευθερία -στο πλαίσιο της δοκιµασίας αλά ροντέο- ότι «µπροστά στις κάµερες κάθεται και κλαίει και πίσω απ’ αυτές τις θάβει».

Στον αντίποδαβεβαίως η Ελευθερία, που εξαρχής είχε πάρει τον τίτλο του golden pass, διευκρίνισε ότι δεν περνούσε καλά µε τα κορίτσια, καθώς το πρόβληµα ήταν ο χαρακτήρας τους.

Σε όλα αυτά βεβαίως η παραγωγή ήρθε να προσθέσει και τη σύντοµη συνοµιλία της Ελευθερίας µε το αγόρι της, το οποίο τηλεφωνικά της εφιστά την προσοχή, λέγοντας ότι πρέπει να δείχνει καλή µε όλες.

Εκτός όµως από την Ελευθερία, στο στόχαστρο των FF µπήκε και η Χαρά Παππά, που αντέδρασε µε την απόφαση των κριτών να κρατήσουν στο παιχνίδι τη Σουζάνα (µία εκ των πέντε), παρότι δεν εισπράττει θετικά σχόλια εδώ και τέσσερις δοκιµασίες.

«;Eρχεται συνέχεια και µου λέει “τι όµορφη που είσαι. Μακάρι να µπορούσα να αλλάξω το πρόσωπό µου µε το δικό σου”.

Αν αυτό δεν είναι διπρόσωπο, τότε τι είναι; Και κάθεται και κατηγορεί εµάς…» σχολίασαν µε µια φωνή η Κάτια, η Σουζάνα, η Ασηµίνα, η Αννα και η Μαρτίνα για τα λεγόµενα της Χαράς.

Εν τω µεταξύ, το φως της δηµοσιότητας έχουν δει το τελευταίο διάστηµα πληροφορίες σχετικά µε το ποιες κοπέλες έχουν τις καλύτερες φωτογραφίες, γεγονός που τους δίνει την ευκαιρία να διεκδικήσουν το µεγάλο έπαθλο των 50.000 ευρώ, καθώς και ένα συµβόλαιο µε πρακτορείο µοντέλων.

Εξαιρετικές λήψεις µέχρι στιγµής «χρεώνονται» η Κάτια Ταραµπάνκο και η Χρύσα Παππά.

Πρόκειται για δύο κοπέλες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του µόντελινγκ και των οποίων οι σύντροφοι επανειληµµένως έχουν αναφερθεί σε αυτές, σηµειώνοντας ότι έχουν έξι µήνες να τις δουν.

Να σηµειωθεί ότι το πρόγραµµα έχει ξεκινήσει από τον Ιούνιο και αυτήν τη στιγµή στο σπίτι βρίσκονται επτά κοπέλες, µεταξύ αυτών και η Κάτια µε τη Χαρά.

Ανοδική πορεία όµως στον διαγωνισµό έχουν ακόµη η αγρότισσα Μαρία Μιχαλοπούλου, οι Άννα Χατζή και Κέισι Μίζιου, που εργάζονται ως µοντέλα τα τελευταία χρόνια, η 23χρονη Μαρτίνα Γαφιιτσούκ από την Ουκρανία αλλά και το µήλον της Έριδος για πολλές καλλονές, η Ελευθερία Καρναβά.

Μπροστά σε µια απαιτητική δοκιµασία θα βρεθούν το βράδυ της ∆ευτέρας 28/10 τα κορίτσια του GNTM

Τα μοντέλα θα κληθούν να ισορροπήσουν σε µια διαφανή µεγάλη µπάλα, επιπλέοντας στο νερό και επιδεικνύοντας φυσικά το ρούχο που θα φορούν.

Στο πλαίσιο αυτής της δοκιµασίας η Βίκυ Καγιά αναλαµβάνει να εκπαιδεύσει τις καλλονές, παραδίδοντάς τους µαθήµατα για επαγγελµατική φωτογράφιση.

Είναι η πρώτη φορά που η κριτής και παρουσιάστρια του ριάλιτι µόδας θα σταθεί µπροστά στον φακό, λειτουργώντας αποκλειστικά και µόνον ως µοντέλο.

Πηγές: ethnos.gr

Exit mobile version