Η φωτογραφία που ανέβασε ο πρόεδρος εργαζομένων της Hellenic Train – «Δεν υπήρχε εύφλεκτο υλικό στο τρένο – Αδύνατον να χωρέσουν 125 μπιτόνια στον θάλαμο»

Hellenic Train

Είναι αδύνατο να αποθηκευτούν 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού στο πίσω μέρος του δεύτερου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε στα Τέμπη, σύμφωνα με τον πρόεδρο των εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκο Κιουτσούκη. Ο ίδιος τοποθετήθηκε σχετικά σε τηλεοπτική εκπομπή του OPEN, ενώ ανέβασε και ανάρτηση στο Facebook, εξηγώντας γιατί δεν είναι εφικτό να υπήρχε τόσο μεγάλη ποσότητα υλικού σε αυτό τον χώρο.

«Ο χώρος δεν το επιτρέπει»

Σε ανάρτησή του, ο κ. Κιουτσούκης παρουσίασε μια φωτογραφία του θαλάμου μηχανοδήγησης, υπογραμμίζοντας ότι δεν θα μπορούσαν να χωρέσουν 2,5 τόνοι υλικού εκεί. «Αυτός είναι ένας θάλαμος μηχανοδήγησης Η/Α! Σε αυτόν τον χώρο οι… επιστήμονες υποστηρίζουν ότι υπήρχε δεξαμενή με 2,5 τόνους άγνωστο εύφλεκτο υλικό! Η… επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όταν ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο αν υπάρχει περίπτωση να αποθηκευτεί αυτή η ποσότητα υλικού στο πίσω μέρος της δεύτερης μηχανής, η απάντησή του ήταν ξεκάθαρη:

«Ούτε μια στο εκατομμύριο».

«Δεν υπάρχει κανένα ίχνος από το υλικό»

Ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train εξήγησε ότι ακόμα και αν το εύφλεκτο υλικό ήταν σε δοχεία των 20 λίτρων, θα απαιτούνταν 125 τέτοια δοχεία για να φτάσουμε τη συνολική ποσότητα. «Αν εσείς πιστεύετε ότι μέσα σε αυτό τον χώρο μπορούν να τοποθετηθούν 125 μπιτόνια και να μην βρεθεί ούτε ίχνος από αυτά… Από την άλλη, κάποιος πρέπει να μας εξηγήσει τι απέγινε αυτό το πτητικό υγρό. Εξαφανίστηκε; Δεν βρέθηκε στη γραμμή όπου συγκρούστηκε η εμπορική αμαξοστοιχία, δεν βρέθηκε στην πλαγιά του βουνού όπου οι συγγενείς των θυμάτων έχουν τοποθετήσει φωτογραφίες;»

Επιπλέον, τόνισε ότι το Γενικό Χημείο του Κράτους έχει αναφέρει πως τα υλικά βαφής και συντήρησης των επιβατάμαξων και των μηχανών περιέχουν εύφλεκτα στοιχεία.

Τι προκάλεσε την πυρόσφαιρα;

Όσον αφορά την τεράστια έκρηξη που προκάλεσε την πυρόσφαιρα, ο κ. Κιουτσούκης δήλωσε: «Αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω». Ωστόσο, παρέπεμψε σε αναλύσεις του Γενικού Χημείου του Κράτους, που υποστηρίζουν ότι η ισχυρή ηλεκτρική τάση των 25.000 volt που δημιουργήθηκε από τα φωτοβολταϊκά τόξα των δύο αμαξοστοιχιών προκάλεσε την έκρηξη.

«Αυτό δημιουργεί προβλήματα στους ηλεκτροκινητήρες και στα συστήματα μιας ηλεκτράμαξας, όπως ο μετασχηματιστής. Από την άλλη, ούτε σταγόνα ελαίου σιλικόνης δεν βρέθηκε στο έδαφος όπου κατέπεσε η επιβατική αμαξοστοιχία», συμπλήρωσε.

Η αντίδραση της Hellenic Train

Μετά το δυστύχημα, η Hellenic Train έδρασε άμεσα, σύμφωνα με τον κ. Κιουτσούκη. «Οι συνάδελφοί μου ήταν από την πρώτη στιγμή εκεί, γιατί έπρεπε να αποσυμφορήσουν τις γραμμές», ανέφερε.

Exit mobile version