«Είπε να βάλει θερμαντικό; Να σκάσει ο σκύλος μέσα στο αυτοκίνητο; Αυτός ο άνθρωπος έχει ιδέα τι εστί ένα ζωάκι; Μηδέν βαθμολογία στο ξενοδοχείο», είπε η Κατερίνα Καινούργιου.
Χαμός επικράτησε στον αέρα της «Super Κατερίνα», με την Κατερίνα Καινούργιου να γίνεται έξαλλη.
Η καταγγελία μιας κοπέλας ότι ένας ξενοδόχος δεν δέχτηκε την ίδια και τον σύντροφό της επειδή είχαν μαζί τους το σκυλάκι τους, έκανε πυρ και μανία την παρουσιάστρια, αλλά και τους συνεργάτες της.
«Θα πάθετε σοκ με την επόμενη καταγγελία. Ένας ξενοδόχος δεν άφησε ένα ζευγάρι να μείνει στο ξενοδοχείο και το άφησε έξω στο δρόμο και το κρύο επειδή είχαν μαζί το κατοικίδιό τους, το σκυλάκι τους», είπε αρχικά η Κατερίνα Καινούργιου.
Η Άρτεμις Κυριακοπούλου, αφού ανέβασε ένα βίντεο στα social media και εξήγησε τι έχει συμβεί, μίλησε και τηλεφωνικά στην εκπομπή Super Κατερίνα.
Η ίδια τόνισε, μάλιστα, πως το συγκεκριμένο ξενοδοχείο, στο σάιτ του, χαρακτηρίζεται ως pet friendly.
Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου μίλησε επίσης στη Super Κατερίνα:
«Θα κάνω μήνυση και αγωγή γιατί με έχουν ξεφτιλίσει παντού. Έχω δεχτεί άπειρα χλευαστικά μηνύματα. Είχα βαθμολογία του ξενοδοχείου 4 και τώρα έχω 2. Καταλαβαίνετε τι ζημιά μου έχει κάνει;
Πώς θα βάλω εγώ στη 1 τη νύχτα ένα σκυλί που γαβγίζει λυσσαλέα σε ένα ξενοδοχείο που κοιμούνται ταλαιπωρημένοι άνθρωποι; Του πρότεινα ακόμη να του βάλω ένα θερμαντικό σώμα μέσα στο αυτοκίνητο με μια μπαλαντέζα για να ζεσταίνετε ο σκύλος.
https://youtu.be/TFQWLrwPSeg
Ένας σκύλος τέρας, μεγάλο γομάρι τριχωτό με 0 βαθμούς τι θα πάθαινε; Λένε ψέματα ότι είχε θερμοκρασία -10, η θερμοκρασία ήταν στους 0 βαθμούς. Είναι ψέματα όλα αυτά. Είναι άνθρωποι ιδιόρρυθμοι, οι οποίοι θέλανε ντε και καλά να κοιμηθούν με το σκυλί τους».
Εξοργισμένη η Κατερίνα Καινούργιου είπε:
«Έχω γίνει έξαλλη. Το ξενοδοχείο είναι pet friendly; Ο ιδιοκτήτης πολύ pet friendly. Είναι δυνατόν; Είμαστε με τα καλά μας; Ένα τριχωτό γομάρι; Το σκυλάκι το είδατε! Είπε να βάλει θερμαντικό; Να σκάσει ο σκύλος μέσα στο αυτοκίνητο; Αυτός ο άνθρωπος έχει ιδέα τι εστί ένα ζωάκι; Μηδέν βαθμολογία στο ξενοδοχείο».