Μίνιμαλ αισθητική, απλοποιημένη διάταξη και εύκολη αναζήτηση, τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας μορφής που θα πάρει το Facebook.
Σε ριζικό λίφτινγκ προχωρά το επόμενο διάστημα το Facebook επιλέγοντας ένα πιο σύγχρονο, απέριττο και καθαρό layout, με στόχο να κάνει ακόμα πιο φιλική την περιήγηση του χρήστη.
Ήδη το τελευταίο διάστημα επιλεγμένοι λογαριασμοί του κοινωνικού δικτύου λαμβάνουν μήνυμα για να ρίξουν μια ματιά στη νέα όψη του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Εκ πρώτης αυτό που ξεχωρίζει στο νέο layout είναι η μίνιμαλ αισθητική του, η απλοποιημένη διάταξη αλλά και η μεγαλύτερη γραμματοσειρά του.
Στη νέα μορφή του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου η πλοήγηση στις διάφορες λειτουργίες γίνεται με ταμπέλες (tabs) που υπάρχουν στην κορυφή της οθόνης, στην οποία κυριαρχεί το λευκό ή και το μαύρο χρώμα (dark mode που είναι και στη μόδα), ανάλογα με το τι θα επιλέξει ο χρήστης. Να υπενθυμίσουμε ότι το dark mode δεν ενεργοποιείται αυτόματα αλλά πρέπει να το ορίσει ο χρήστης χειροκίνητα από τις ρυθμίσεις του κοινωνικού δικτύου.
Έμφαση δίνεται τέλος και στην εύκολη αναζήτηση μέσω του νέου βελτιστοποιημένου τρόπου πλοήγησης.
Να σημειωθεί ότι η επίσημη πρώτη της καθολικής εφαρμογής του νέου desigh θα είναι η ερχόμενη άνοιξη, όπως είχε ήδη ανακοινωθεί κατά το περσινό F8 developer conference.