Δήμος Θεσ/νίκης: έφτιαξε εφαρμογή παραπόνων και δέχθηκε εκατοντάδες καταγγελίες για τραπεζοκαθίσματα

Ούτε μήνα δεν έκλεισε η νέα υπηρεσία του Δήμου Θεσσαλονίκης και οι καταγγελίες πέφτουν βροχή για παράνομα τραπεζοκαθίσματα σε καφέ-μπαρ και εστιατόρια.

Μέσω της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας (opengov.thessaloniki.gr) που τέθηκε σε εφαρμογή από τη διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης.

Σε παραπάνω από 100 καταγγελίες σε διάστημα περίπου ενός μήνα σχετικά με παράνομα τραπεζοκαθίσματα σε διάφορες περιοχές του κέντρου της Θεσσαλονίκης, έχουν προχωρήσει κάτοικοι της πόλης.

Όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης του κεντρικού δήμου, Πέτρος Λεκάκης, στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 fm”, «δεχόμαστε πλήθος καταγγελιών από δημότες μέσω των διαδικτυακών μας υπηρεσιών, στις οποίες απαντάμε και προχωράμε στους απαραίτητους ελέγχους. Από τα τέλη Ιουλίου οι καταγγελίες έχουν ξεπεράσει τις εκατό».

Αναφορικά με τα παράπονα κατοίκων, κυρίως του ιστορικού κέντρου, για κατάληψη των ελεύθερων χώρων ο κ. Λεκάκης είπε:

«Είναι ευχάριστο που ομάδες συνδημοτών συνδιοργανώνονται για να υπερασπιστούν τον ελεύθερο χώρο, την καθαριότητα, να μας τονίσουν τα κακώς κείμενα της πόλης. Θέλουμε να προχωρήσουμε σ’ ένα “πάντρεμα” των επιχειρηματιών και των πεζών, προς όφελος των τελευταίων, προς όφελος των ατόμων με αναπηρία και των γονιών».

Η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης το τελευταίο διάστημα στέλνει “ραβασάκια” στους καταστηματάρχες ζητώντας τους να “συμμορφωθούν”, με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο να υποστηρίζει πως «πρόκειται για καταστηματάρχες που δεν έχουν βγάλει άδεια χρήσης κοινοχρήστου χώρου. Μόλις όμως παίρνουν τις επιστολές, το 80% έρχεται να τακτοποιήσει τη διαδικασία».

Exit mobile version