«Προκαλεί τους θεατές να αντιμετωπίσουν τις γυναίκες ως σεξουαλικά αντικείμενα» έκρινε η αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Βρετανίας…
Σε απαγόρευση μετάδοσης διαφήμισης από την διαδικτυακή εταιρεία ρούχων Pretty Little Thing προχώρησε βρετανική αρχή υποστηρίζοντας ότι ήταν «υπερβολικά σεξουαλική».
Η διαφήμιση, η οποία αναρτήθηκε στο YouTube τον περασμένο Οκτώβριο, ξεκινά με ένα μοντέλο να κοιτά με λάγνο βλέμμα πάνω από τον ώμο του ενώ φοράει δερμάτινο σέξι σορτσάκι.
Η απόφαση ελήφθη μετά από καταγγελία πολίτη ότι η διαφήμιση αυτή αντιμετωπίζει τις γυναίκες ως αντικείμενα καλώντας τις αρχές να κρίνουν αν είναι προσβλητική.
Η υπηρεσία Advertising Standards Agency (ASA) που ασχολείται με το περιεχόμενο των διαφημίσεων στη Βρετανία αποδέχθηκε την καταγγελία. «Εκτιμούμε ότι τα προϊόντα παρουσιάζονται με υπερβολικά σεξουαλικό τρόπο που «« αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο σκεπτικό της απόφασης.
Η εταιρεία από την πλευρά της υπερασπίστηκε τη διαφήμιση σημειώνοντας ότι «στηρίζει και προωθεί τη διαφορετικότητα με προϊόντα κάθε μεγέθους και σχήματοςς που επικεντρώνονται σε διάφορες τάσεις της μόδας».