Μέσα σε λίγες μέρες ξεπέρασε τα 3, 6 εκατ.views.
Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες εταιρείες ενόψει των γιορτών των Χριστουγέννων προβάλουν διαφημιστικά σποτ με κοινωνικά μηνύματα.
Το ίδιο θέλησε να κάνει και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Iceland που έχει την έδρα της στην Ουαλία.
Πριν από λίγους μήνες ανακοίνωσε ότι σταματά τη χρήση φοινικέλαιου στα προϊόντα της μέχρι το τέλος του 2018.
Προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο, ετοίμασε ένα διαφημιστικό σποτ με τη συνεργασία της Greenpeace με σύνθημα #NoPalmOilForChristmas, θέλοντας να δείξει τις μεγάλες καταστροφές που συντελούνται τα δάση αλλά και στα ζώα, όπως οι ουρακοτάγκοι της Νοτιοανατολικής Ασίας που τελούν υπό εξαφάνιση.
Ωστόσο, η διαφήμιση, δεν έλαβε την έγκριση της αρμόδιας βρετανικής αρχής με την αιτιολογία ότι «περνάει πολιτικό μήνυμα» και δεν προβλήθηκε στα μέσα ενημέρωσης.
Το διαδίκτυο, όμως, «έδωσε» τη λύση. Η εταιρεία το ανέβασε στο Υou Τube και μέσα σε λίγες ημέρες οι προβολές άγγιξαν τα 3,6 εκατ.
Δείτε το βίντεο με το κοινωνικό μήνυμα, αξίζει τον κόπο.
Πηγές: mothersblog.gr