BOMBA από Τούρκο ιστορικό για την Αγιά Σοφιά! “Πλαστή η υπογραφή του Ατατούρκ”!

Οι πλαστογράφοι της ιστορίας Τούρκοι ανακάλυψαν πρόσφατα πως η υπογραφή στο Διάταγμα του Κεμάλ Ατατούρκ του 1934, σύμφωνα με το οποίο η Αγία Σοφία μετατράπηκε από τζαμί σε μουσείο, είναι πλαστή!

Αυτό το ανακάλυψε ένας Ερντογανικός “ιστορικός” το 2017 και εντελώς τυχαία μία εβδομάδα πριν το περίφημο δημοψήφισμα που θα ισλαποποιήσει πλήρως την Τουρκία και ανεπιστρεπτί και θα αποδώσει εξουσίας Σουλτάνουν στον Ερντογάν…

Αυτό το ανακάλυψαν οι τραγελαφικοί προπαγανδιστές, με τον Ερντογάν να έχει προαναγγείλει ότι θα διαβαστεί το Κοράνι την Μεγάλη Παρασκευή μέσα στη Αγιά Σοφιά, προσβάλοντας ευθέως όχι μόνο την Ελλάδα, όχι μόνο την Ορθοδοξία αλλά και τον Χριστιανισμό παγκοσμίως και την Unesco.

Το απαραίτητο “πάτημα” που χρειάζονταν οι ισλαμιστές του Ερντογάν, ότι η Αγία Σοφία αποτελεί τζαμί κι όχι μουσείο, το προσφέρει ένα νέο βιβλίο Τούρκου ιστορικού, το οποίο προβάλλεται σήμερα στην τουρκική εφημερίδα “Μιλιέτ” και αναπαράγεται από πολλά άλλα τουρκικά μέσα ενημέρωσης.

Στο βιβλίο του με τίτλο «Ίντριγκες της Αγίας Σοφίας» ο “ιστορικός” Μουσταφά Αρμαγάν ισχυρίζεται ότι η υπογραφή του Ατατούρκ στο διάταγμα του 1934, με το οποίο η Αγία Σοφία μετατράπηκε από τζαμί σε μουσείο, είναι πλαστή.

Κατά τον Τούρκο ιστορικό η υπογραφή δεν μοιάζει με την υπογραφή του Ατατούρκ, επομένως από “νομικής άποψης”, όπως ισχυρίζεται, το διάταγμα αυτό θεωρείται άκυρο και άρα η Αγία Σοφία παραμένει ακόμα τζαμί…

Στο βιβλίο υπάρχουν παλαιά έγγραφα, που δείχνουν τις δήθεν “σκευωρίες” Αμερικανών κροίσων και διπλωματών εκείνη την περίοδο, δηλαδή των επιχειρηματιών Charles Crane και Mildred Barnes Bliss, του τότε Αμερικανού πρέσβη, Joseph Grew, και του Thomas Whittemore από το Αμερικανικό Βυζαντινό Ινστιτούτο, ώστε να μετατραπεί η Αγία Σοφία σε μουσείο, έτσι για να δοθεί και το πάτημα του αντιαμερικανισμού που προάφει το “Χαλιφάτο” του Ερντογάν.

Το 1935 μάλιστα υπήρξε αντίδραση για τη μετατροπή αυτή της Αγίας Σοφίας σε μουσείο από το περιοδικό El Risale που εκδιδόταν στην Αίγυπτο και επίσης επικαλείται. Στο βιβλίο αυτό αναφέρεται επίσης, ένα δημοσίευμα της ελληνικής ομογενειακής εφημερίδας “Απογευματινή” της Κωνσταντινούπολης, στις 7 Φεβρουαρίου 1935, σύμφωνα με το οποίο ο Ατατούρκ επισκέφθηκε την Αγία Σοφία τρεις μήνες μετά τη μετατροπή της σε μουσείο. Ωστόσο, όπως αναφέρει, ο “ιστορικός” σε καμιά άλλη εφημερίδα της εποχής δεν δημοσιεύτηκε κάτι τέτοιο.

Τί υποστηρίζει ο “γιαλατζί” ιστορικός για την υπογραφή;

Ο Μουσταφά Αρμαγάν ισχυρίζεται ότι δεν μοιάζει ούτε με τις προηγούμενες αλλά ούτε και με τις επόμενες υπογραφές του Κεμάλ Ατατούρκ. Όπως αναφέρει, πριν από το διάταγμα ο Ατατούρκ υπέγραφε ως ‘Gazi M. Kemal’ και μετά το διάταγμα ως ‘Κ. atatürk’, δηλαδή με μικρό ‘a’. «Πώς το μικρό ‘a’ από το ‘atatürk’ μεγάλωσε στο διάταγμα σε ‘Atatürk’ ή ποιος το μεγάλωσε;», διερωτάται ο Τούρκος ιστορικός.

Υποστηρίζει επίσης, ότι ενώ ο αριθμός του διατάγματος είναι 1589, ωστόσο διάταγμα που είχε εκδοθεί δύο μέρες νωρίτερα είχε τον αριθμό 1606. Ο Τούρκος ιστορικός υποστηρίζει ότι το διάταγμα αυτό νομικά μπορεί να θεωρηθεί άκυρο… Στο μόνο που δεν απαντά ο “ιστορικός”, είναι, αφού ήταν πλαστό το διάταγμα, πως δεν το αντιλήφθηκε αυτό ο πανίσχυρος Ατατούρκ και πως συνέβη αυτό ερρήμην του, όπως επίσης δεν απαντά πως γίνεται να μην το αντιλήφθηκε ο Ινονού και τόσοι άλλοι Τούρκοι ηγέτες και αξιωματούχοι μετά τον Ατατούρκ…

Κοινώς, οι Τούρκοι έχουν βαλθεί να παραλλάξουν την ιστορία, το παρακράτος του Ερντογάν να τρελάνει τους ίδιους τους Τούρκους και μερικές προσευχές ακόμα στην Αγιά Σοφιά και μερικές φαιδρές κορώνες περί “σταυροφόρων”, “εγγονών των Ναζί” και περί “τζιχάντ” και “ιερού πολέμου χριστιανών-μουσουλμάνων”… να αποτρελάνει μαζί και τον υπόλοιπο πλανήτη με την περίπτωσή του, που κάθε ημέρα που περνά, θυμίζει όλο και πιο πολύ σε τακτικές και ρητορική τον Βορειοκορεάτη Κιμ Γιονγκ Ουν.

thepressroom.gr

Exit mobile version