Αυτά είναι τα Μυστικά που οι Αεροπορικές Εταιρίες δεν Θέλουν Ποτέ να Μάθουν οι Επιβάτες!

Ίσως κάποιοι από εσάς να ταξιδεύετε συχνά και να νομίζετε ότι ξέρετε τα πάντα για τις αεροπορικές εταιρίες, ωστόσο τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

Πίσω από τα χαμόγελα των πάντα ευγενικών αεροσυνοδών κρύβονται πολλά και ένοχα μυστικά που κανένας από το πλήρωμα δεν τολμά να αποκαλύψει.

Σύμφωνα με μαρτυρίες παλαιών αεροσυνοδών συγκεντρώσαμε όλα τα «απαγορευμένα» μυστικά που διακαώς θέλετε να μάθετε για τις αεροπορικές εταιρίες.

Τι γίνεται στην  περίπτωση που το αεροπλάνο παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα;

Ξεκινήσαμε από τα πιο βαθιά «μυστικά» ωστόσο εδώ τα πράγματα δείχνουν να είναι πιο ξεκάθαρα και ειλικρινή σε σχέση με αυτά που θα ακολουθήσουν. Στην δυσάρεστη περίπτωση που το αεροσκάφος αντιμετωπίζει πρόβλημα μηχανικής φύσεως και πρέπει να κάνει αναγκαστική προσγείωση το πλήρωμα ως οφείλει ενημερώνει τους επιβάτες.

Οι αεροσυνοδοί όπως οι ίδιοι αναφέρουν έχουν καθήκον να καθησυχάσουν τους επιβάτες και να τους διαβεβαιώσουν πως όλα θα πάνε καλά, ασχέτως αν το πιστεύουν ή όχι. Ο πιλότος και αυτός με τη σειρά του έχει υποχρέωση να ενημερώσει τους επιβάτες για την αναγκαστική προσγείωση που σκοπεύει να κάνει το αεροσκάφος σε καμία όμως περίπτωση δεν πρέπει να πανικοβάλει τον κόσμο όσο δυσάρεστα και αν είναι τα πράγματα.

Σε περίπτωση αναγκαστικής προσγείωσης το πλήρωμα είναι υποχρεωμένο να ενημερώσει και να καθησυχάσει τους επιβάτες.

Κουβέρτες και μαξιλάρια

Πολλές είναι εκείνες οι φορές που όσοι ταξιδεύετε συχνά με αεροπλάνο έχετε ζητήσει μαξιλάρι ή κουβέρτα από το πλήρωμα. Το ερώτημα είναι αν θα το ξανακάνετε μετά από αυτό που θα διαβάσετε. Στις χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρίες τα μαξιλάρια και οι κουβέρτες χρησιμοποιούνται 1 και 2 φορές και από άλλους επιβάτες άλλων πτήσεων χωρίς καν να πλυθούν. Σοκαριστικό! Την επόμενη φορά που θα έχει ψύχρα πάνω από τα σύννεφα φροντίστε να ζητήσετε σφραγισμένη κουβέρτα σε θήκη ή να έχετε μαζί σας ένα μπουφανάκι. Όσον αφορά το μαξιλάρι υπάρχουν ειδικά φουσκωτά για την περιοχή του αυχένα κατάλληλα για ταξίδια.

Ίσως θα ήταν σωστό να ξανασκεφτείτε αν θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την κουβέρτα του αεροπλάνου.

Παραγγέλλοντας καφέ ή τσάι 

Σύμφωνα πάντα με ανώνυμους πρώην αεροσυνοδούς το να παραγγείλει κάποιος ρόφημα που περιέχει νερό από το αεροπλάνο δεν είναι και ότι καλύτερο μπορεί να του συμβεί. Το νερό που χρησιμοποιείται για τον καφέ ή το τσάι προέρχεται από τη δεξαμενή του αεροσκάφους πράγμα «αηδιαστικό», όπως χαρακτηριστικά δηλώνουν μέλη των πληρωμάτων, προσθέτοντας πως δεν έχουν δει ποτέ τη δεξαμενή να καθαρίζεται.

Η καλύτερη και πιο ασφαλής λύση είναι να πάρετε μαζί σας το νερό ή τον χυμό σας μετά τον έλεγχο όπου και επιτρέπεται.

Το φαγητό του πληρώματος είναι καλύτερο

Ένα ακόμα «ένοχο» μυστικό έχει να κάνει με το φαγητό. Αν η πτήση σας διαθέτει γεύμα να ξέρετε πως οι πιλότοι όχι μόνο θα φάνε αλλά θα έχουν και πολύ καλύτερο γεύμα από το δικό σας και φυσικά μεγαλύτερο. Είπαμε δεν είμαστε όλοι ίσοι και όμοιοι!

Αν είστε λάτρεις του καλού φαγητού φροντίστε να έχετε πάρει μαζί σας κάποιο σνακ καθώς οι μερίδες χαρακτηρίζονται μικρές.

Κεφάλαιο τουαλέτα 

Ίσως το σημαντικότερο και εδώ που τα λέμε πιο άβολο κομμάτι του αεροπλάνου! Αυτό που δεν γνωρίζατε είναι πως η χρήση της τουαλέτας μπορεί να καθυστερήσει την προσγείωση. Ναι πολύ καλά διαβάσατε! Οι αεροσυνοδοί είναι υποχρεωμένοι να ενημερώσουν το πιλοτήριο για την κινητικότητα που επικρατεί στην τουαλέτα και να περιμένουν τους επιβάτες να επιστρέψουν στη θέση τους, να προσδεθούν και μετά να μπουν στη γραμμή προσγείωσης.

Η έντονη κινητικότητα στην τουαλέτα καθυστερεί την προσγείωση του αεροσκάφους.

Οι αεροσυνοδοί πρέπει να είναι πάντα σε επιφυλακή

 Το επάγγελμα του αεροσυνοδού είναι ένα δύσκολο επάγγελμα όσο και αν δε σας φαίνεται. Δεν έχει σημασία αν δεν έχουν προγραμματισμένη πτήση, δεν έχει σημασία αν είναι άρρωστοι ή με στομαχικές διαταραχές οφείλουν να είναι πάντα απίκο στην εταιρεία τους. Σε κάθε αεροπορική εταιρεία υπάρχουν εφεδρικοί αεροσυνοδοί στον προορισμό του αεροσκάφους σε περίπτωση που χρειαστούν.

Το πλήρωμα δεν ξεκουράζεται σωστά 

Οι καθυστερήσεις που υπάρχουν στις πτήσεις φέρνουν στα άκρα όχι μόνο τους επιβάτες αλλά και τους αεροσυνοδούς. Οι επιβάτες μισούν τις καθυστερήσεις γιατί θα καθυστερήσουν να φτάσουν στον προορισμό τους ενώ οι αεροσυνοδοί διότι θα έχουν λιγότερο χρόνο ξεκούρασης. Όπως οι ίδιοι λένε αν υπάρχει για παράδειγμα μια δίωρη καθυστέρηση θα καθυστερήσουν να φτάσουν στο ξενοδοχείο και εκεί που είχαν 10 ώρες για ανάπαυση τώρα θα έχουν 8.

Φυσικά αυτά που παραπάνω αναφέραμε δεν ισχύουν για όλες τις αεροπορικές εταιρείες, πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα. Πολλές είναι οι μικρές αεροπορικές εταιρείες που τηρούν ευλαβικά τους κανόνες των αιθέρων και κυρίως σέβονται τους πελάτες τους.

Exit mobile version