To διαφημιστικό σποτ του ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να δίχασε για την ευρηματικότητα ή την αντικειμενικότητά του για τον δημοσιογραφικό κλάδο αλλά αναμφίβολα κατάφερε να γίνει ένα από τα πιο κεντρικά ζητήματα της περιόδου.
Μια από τις μιντιακές φωνές που ασφαλώς δεν τοποθετούνται κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ, η Athens Voice, -κάθε άλλο μάλλον…- αποφάσισε να “σηκώσει” διαδικτυακά δημοσκόπηση προς τους αναγνώστες της θέτοντας το ερώτημα αν “συμφωνείται με το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τους δημοσιογράφους”.
Τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που θα περίμεναν στο συγκεκριμένο site!
Δείτε το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με το πού πήγαν τα 20 εκατομμύρια διαφημιστικής δαπάνης για το Μένουμε Σπίτι (#menoumespiti):
Δεν ξέρουμε κατά πόσο περίμεναν αυτό το αποτέλεσμα όταν οι υπεύθυνοι του σάιτ έθεταν ένα τέτοιο ερώτημα, ασφαλώς όμως το αποτέλεσμα θα τους ξάφνιασε.
To 85% όσων ψηφίζουν εθελοντικά από τους αναγνώστες της Athens Voice γενικά τάσσονται υπέρ του σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τους δημοσιογράφους, και μάλιστα με αυξητική τάση.
Παρόμοιες δημοσκοπήσεις έγιναν και σε άλλα σάιτ. Ακόμη και σε αθλητικά, με ένα από αυτά το SDNA.gr να έχει παρόμοια ευρήματα!
Τελικά, μάλλον αυτοί που ενοχλήθηκαν περισσότερο είναι οι δημοσιογράφοι παρά οι πολίτες, που ενοχλήθηκαν από την αλόγιστη σπατάλη δημόσιου χρήματος.