Είναι από τις ιστορίες που λες: “Δεν μπορεί να είναι ρε φίλε αληθινή”. Κι όμως. Η ιστορία που θα διαβάσετε είναι 100% αληθινή. Διαβάστε την…
Ο Κρητικός βρέθηκε στην Αθήνα τον περασμένο Σεπτέμβριο για προσωπικούς λόγους. Έφτασε στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος” για να πάρει την πτήση του και να επιστρέψει στα Χανιά.
Η πύλη του είχε κλείσει μόλις πριν λίγα λεπτά, αλλά κανείς δεν το αντιλήφθηκε. Ούτε ο ίδιος, αλλά ούτε και οι υπάλληλοι της εταιρίας, οι οποίοι έκαναν έλεγχο επιβίβασης για την πτήση που πήγαινε Μάλτα.
Ο Κρητικός, δεν πρόσεξε ότι ο έλεγχος επιβίβασης είχε αλλάξει από πτήση για Χανιά σε πτήση για Μάλτα. Και περίμενε στη σειρά για τον καθιερωμένο έλεγχο. Όταν έφτασε η σειρά του, δίνει το εισιτήριό του στην υπάλληλο και το περνάει από το σκάνερ. Το σκάνερ αρνείται πεισματικά να “πρασινίσει” το εισιτήριο.
Τότε επεμβαίνει η δεύτερη υπάλληλος, όπου επικαλούμενη ότι “Αυτά συμβαίνουν καμιά φορά με τα μηχανήματα του διαβόλου” έκανε τον έλεγχο χειροκίνητα. Και ο Κρητικός, αβίαστα, μπήκε στο αεροπλάνο για την επιστροφή του.
Μπαίνει στο αεροπλάνο όμως και διαπιστώνει ότι η θέση του ήταν ήδη… πιασμένη.
Ευγενικότατη η αεροσυνοδός, τον ενημερώνει ότι καμιά φορά συμβαίνουν “λαθάκια” από την εταιρία, κλείνοντας μια θέση σε δυο εισιτήρια. Και του έλυσε ως δια μαγείας το πρόβλημα, βρίσκοντας την πρώτη κενή διαθέσιμη θέση.
Ο Κρητικός μας πλέον, με εισιτήριο που πέρασε τον έλεγχο, αλλά και με θέση στο αεροπλάνο, πέφτει κατευθείαν για ύπνο.
Το ταξίδι για Χανιά ήταν 35 λεπτά, οι συγγενείς του ανησυχούσαν που δεν είχε ανοίξει το κινητό του και άρχισαν να ψάχνουν τα χειρότερα.
Μιάμιση ώρα αργότερα, ο Κρητικός ενημερώνεται από τα ηχεία της καμπίνας επιβατών ότι έφτασε το αεροπλάνο στον προορισμό του.
Και αφού το αεροπλάνο προσγειώθηκε, άνοιξε ο καψερός το κινητό του.
Πρώτο εγκεφαλικό
Μήνυμα στο κινητό του από την εταιρία τηλεφωνίας. “Καλωσήρθατε στην Μάλτα. Οι χρεώσεις περιαγωγής είναι…”
Κάγκελο ο Κρητικός, δεν μπορεί να καταλάβει σε πρώτη φάση αν τον τρολάρει το κινητό του. Ήταν και από τον ύπνο.
Δεύτερο εγκεφαλικό
Βγαίνει στο αεροδρόμιο της Μάλτας. Δεν του θυμίζει σε τίποτα το αεροδρόμιο των Χανίων.
“Ήντα παθα” αναφωνεί και ψάχνει να βρει τι παίζει. Με τα πολλά, και αφού έχει ξυπνήσει για τα καλά, διαπιστώνει ότι δεν βρίσκεται Χανιά, αλλά Μάλτα. Απλά και όμορφα.
Και τώρα ξεκινάει ο αγώνας του. Τρέχει στα γκισέ να βρει υπεύθυνους της εταιρίας, να δει τι “φάση” έπαιξε και πως μπήκε σε λάθος αεροπλάνο. Για βαλίτσες να πηγαίνουν σε λάθος προορισμούς είχε ακούσει έως τότε, για επιβάτες να πηγαίνουν από Χανιά στην Μάλτα, ήταν πρωτόγνωρο.
Εγκεφαλικό και οι υπάλληλοι της εταιρίας και αγώνας να τον χώσουν στην πρώτη πτήση για Αθήνα και στο καπάκι για Χανιά.
Πράγματι, λίγη ώρα μετά, τον βάζουν στο αεροπλάνο ξανά και τον στέλνουν Αθήνα. Από Αθήνα όμως δεν είχε πτήση για Χανιά αυθημερόν, οπότε προσφέρθηκαν (όπως λέει ο Διεθνής κανονισμός για επιβάτες που υπόκεινται ταλαιπωρία με υπαιτιότητα της αεροπορικής εταιρίας) να του βρουν ξενοδοχείο για να μείνει και να φύγει με την πρώτη διαθέσιμη πτήση της επόμενης ημέρας. Όπως και έγινε.
Για την ταλαιπωρία του Κρητικού επιβάτη, η εταιρία έδωσε δώρο δυο εισιτήρια μετ επιστροφής για… που αλλού; Για Μάλτα!
Οι υπάλληλοι που έκαναν το απίστευτο λάθος, δεν γνωρίζουμε αν είναι στον ΟΑΕΔ!
Αθάνατη Ryanair…
Πηγές: tro-ma-ktiko