Αντιδράσεις για τη νέα διαφήμιση της Adidas – Άνδρες διαφημίζουν γυναικεία μαγιό

Adidas

Η Adidas λανσάρει γυναικεία μαγιό με μοντέλα άντρες και προκαλεί θύελλα αντιδράσεων. Οργή από τις γυναίκες που προτιμούσαν το αθλητικό brand.

Η νέα διαφήμιση της Adidas έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς κυκλοφόρησε τη νέα σειρά γυναικείων μαγιό χρησιμοποιώντας άντρα μοντέλο!

Η σειρά μαγιό είναι μέρος της συλλογής «Pride 2023» της Adidas, ωστόσο οι καταναλωτές δεν πήραν με… καλό μάτι την απόφαση του τμήματος μάρκετινγκ.

Το μοντέλο που επιδεικνύει τα μαγιό έχει τριχωτό στήθος και εξόγκωμα στην περιοχή του καβάλου. Δεν δηλώνεται αν το μοντέλο ταυτίζεται ως άντρας ή ως τρανς.

https://twitter.com/SlyJones15/status/1659120617474473984?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1659120617474473984%7Ctwgr%5Ec5db54a978aff2aec562a95d7978572c8c844a87%7Ctwcon%5Es1_

Το μαγιό δημιουργήθηκε από τον Νοτιοαφρικανό σχεδιαστή Rich Mnisi και κυκλοφόρησε για να τιμήσει τον Μήνα Υπερηφάνειας. Η Adidas αναφέρει ότι το μαγιό είναι «μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει».

«Τα γυναικεία μαγιό δεν έχουν αξεσουάρ με εξόγκωμα», έγραψε στο Twitter η ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, Ράιλι Γκέινς, σταρ της αμερικανικής κολύμβησης.

«Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το κοστούμι είναι “unisex”, αλλά δεν το έκαναν επειδή πρόκειται για το σβήσιμο των γυναικών», αναφέρει άλλο τιτίβισμα.

Η Ρεπουμπλικανός στο Κογκρέσο Marjorie Taylor Greene έπληξε επίσης την Adidas, ρωτώντας: «Ποιος λέει σε αυτές τις μεγάλες εταιρείες να αποξενώσουν τις γυναίκες, τον μισό πληθυσμό, για να πλασάρουν σε τρανς που είναι λιγότερο από 1%»;

«Οι επιχειρήσεις είναι για το κέρδος, όχι για την πολιτική. Δεν έχει νόημα. Ποιος τους λέει να το κάνουν αυτό;», πρόσθεσε.

Η εκπρόσωπος της Νότιας Καρολίνας στο Κογκρέσο, Nancy Mace είπε: «Είμαι αρκετά μεγάλη για να θυμάμαι πότε οι γυναίκες έφτιαχναν τα γυναικεία μαγιό και όχι τους άνδρες».

Η ανάρτηση είχε μέχρι στιγμής πάνω από πέντε εκατομμύρια views του Twitter, τα αρνητικά σχόλια ωστόσο είναι περισσότερα από τα θετικά.

Exit mobile version