Αμερικανικός τηλεπικοινωνιακός κολοσσός αποσύρει τις διαφημίσεις από τους Ο.Α.: «Σοκαριστήκαμε από την κοροϊδία του Μυστικού Δείπνου»

Σε μια άνευ προηγουμένου κίνηση, η C Spire, η μεγαλύτερη τηλεπικοινωνιακή εταιρεία του Μισισίπι και ο έκτος μεγαλύτερος πάροχος ασύρματης επικοινωνίας στις Ηνωμένες Πολιτείες, ανακοίνωσε την απόφασή της να αποσύρει τις διαφημίσεις της από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού 2024. Αυτή η απόφαση έρχεται ως απάντηση σε ένα μέρος της τελετής έναρξης που προκάλεσε παγκόσμια συζήτηση και αντιδράσεις.

Κατά την τελετή έναρξης την Παρασκευή, μια παράσταση που θύμιζε τον Μυστικό Δείπνο του Λεονάρντο ντα Βίντσι περιλάμβανε drag queens σε ένα σκηνικό που πολλοί θεώρησαν ως παρωδία του εικονικού τοιχογραφικού πίνακα.

Δείτε την επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας:

Αυτή η απεικόνιση οδήγησε σε ευρεία κατακραυγή, με θεατές να εκφράζουν σοκ και απογοήτευση για αυτό που θεωρούσαν ως προσβλητική απεικόνιση ενός ιερού θρησκευτικού σκηνικού.

“Μείναμε σοκαρισμένοι από την κοροϊδία του Μυστικού Δείπνου κατά την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού. Η C Spire θα αποσύρει τη διαφήμισή της από τους Ολυμπιακούς Αγώνες,” αναφερόταν στην ανάρτηση.

Ο Τόμας Ζολί, καλλιτεχνικός διευθυντής υπεύθυνος για την τελετή, υπερασπίστηκε την αμφιλεγόμενη παράσταση κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου το Σάββατο. Ο Ζολί διευκρίνισε ότι η πρόθεσή του δεν ήταν να είναι υπονομευτικός, να κοροϊδέψει ή να σοκάρει το κοινό. Αντίθετα, επιδίωξε να γιορτάσει τη διαφορετικότητα της Γαλλίας, μιας χώρας γνωστής για την προοδευτική της στάση σχετικά με τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ+.

“Η θέλησή μου είναι να πω ότι είμαστε ένα τεράστιο ‘εμείς’,” εξήγησε ο Ζολί. “Στη Γαλλία, έχουμε το δικαίωμα να αγαπάμε ο ένας τον άλλον, όπως θέλουμε, με όποιον θέλουμε. Στη Γαλλία, έχουμε το δικαίωμα να πιστεύουμε και να μην πιστεύουμε. Στη Γαλλία, έχουμε πολλά δικαιώματα.”

Η απόφαση της C Spire βρήκε υποστήριξη και από τον κυβερνήτη του Μισισίπι, Τέιτ Ριβς. Ο κυβερνήτης επαίνεσε την εταιρεία για την απόφασή της να αντισταθεί σε αυτό που χαρακτήρισε ως προσβλητική πράξη. “Είμαι υπερήφανος που βλέπω τον ιδιωτικό τομέα του Μισισίπι να παίρνει θέση και να βάζει όρια,” έγραψε ο Ριβς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. “Ο Θεός δεν θα κοροϊδευτεί. Η C Spire έθεσε μια λογική, κατάλληλη γραμμή.”

Μέχρι στιγμής, παραμένει αβέβαιο αν άλλες αμερικανικές εταιρείες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της C Spire αποσύροντας τις διαφημίσεις τους από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Οι καλοκαιρινοί αγώνες αναμένεται να συνεχιστούν μέχρι την Κυριακή, 11 Αυγούστου.

Exit mobile version