Ακρίβεια: Στα ύψη «σκαρφάλωσαν» οι τιμές σε βασικά είδη διατροφής

Στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» μίλησε για την ακρίβεια και την αύξηση των τιμών που σημειώνεται σε βασικά είδη διατροφής ο Γιώργος Πηλίδης, πρόεδρος Συλλόγου μικρών και μεσαίων σούπερ μάρκετ Ελλάδος.

Την ανιούσα παίρνουν οι τιμές σε βασικά αγαθά και υπηρεσίες, με την ακρίβεια που πλήττει την οικονομία και το εισόδημα των καταναλωτών να μην δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης.

 

Σούπερ μάρκετ: Στα ύψη «σκαρφάλωσαν» οι τιμές και τον μήνα του Αυγούστου

Ενδεικτικά, τον μήνα Μάρτιο το αλεύρι (1 κιλό) ήταν στα 1,28€, ενώ τον Αύγουστο πήγε στα 1,86€ , δηλαδή σημείωσε αύξηση 45%. Το ψωμί για τοστ (500 γρ.) η τιμή ήταν 1,85€τον Μάρτιο, ενώ τον Αύγουστο έφτασε στα 2,20€, αυξήθηκε η τιμή κατά 18,9%. Το ένα λίτρο γάλα πωλούνταν τον Μάρτιο 1,38€, τον Αύγουστο σκαρφάλωσε στα 1,82€, δηλαδή αυξήθηκε η τιμή κατά 31% και τα μακαρόνια (500 γρ.) η τιμή του Μαρτίου ήταν στα 0,97€, ενώ τον Αύγουστο η τιμή ήταν στα 1,20 €, σημείωσε αύξηση 23,7%.

Ανατιμήσεις «φωτιά» στα ράφια των σούπερ μάρκετ

Για τον μήνα του Αυγούστου σημειώθηκε αύξηση από 4% έως 20% σε αρκετά προϊόντα:

· Αλλαντικά

· Τυροκομικά

· Γαλακτοκομικά

· Στιγμιαίος Καφές

· Αυγά

· Χαρτικά

Έρχεται νέο κύμα ακρίβειας τον Σεπτέμβριο σε:

– κρουασάν, τσουρέκια και κέικ έως και 20%

– τυριά έως 12%

– σαπούνια & υγρά πιάτων έως 9%

– ζυμαρικά έως 8%

– καθαριστικά και μαλακτικά ρούχων έως 8%

– ρύζι 5%

– βούτυρο έως 5%

Ο Γιώργος Πηλίδης, πρόεδρος Συλλόγου μικρών και μεσαίων σούπερ μάρκετ Ελλάδος ανέφερε για την ακρίβεια: «Η συνεχόμενη αύξηση που παρατηρείται οφείλεται κυρίως στην ενεργειακή κρίση, που φέρνει μία αλυσιδωτή κρίση, η οποία επηρεάζει κυρίως τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αυτό το ράλι τιμών έχει ξεκινήσει από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο και δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση».

 

 

Για το χειμώνα ο κος Πηλίδης έκανε την πρόβλεψη ότι τα πράγματα δεν πρόκειται να έχουν καλή πορεία, καθώς ήδη το κόστος του ρεύματος στα μικρά σούπερ μάρκετ έχει αυξηθεί 3 φορές πάνω.

Συμβούλευσε του καταναλωτές ο πρόεδρος Συλλόγου μικρών και μεσαίων σούπερ μάρκετ Ελλάδος να κάνουν έρευνα αγοράς πριν ψωνίσουν και να επιδιώκουν τις προσφορές.

Exit mobile version