Η Ακρίτα απαντά στη Μενδώνη: «Είστε γελοίοι… ο πολιτικός προϊστάμενος που έκανε μαθήματα ορθοφωνίας είπε ότι δεν τον ήξερε»

Έλενα Ακρίτα

Θα ήσασταν γραφικοί αν δεν ήσασταν τραγικοί. Κι εσείς και ο πολιτικός σας προϊστάμενος που κρύβεται πίσω από όλα αυτά. Που τόλμησε να ισχυριστεί ότι δεν ξέρει τον Λιγνάδη. Λες και μαθήματα ορθοφωνίας τού έκανε η θεία μου.

Απάντηση «επί προσωπικού» στην υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη η οποία κατά τη χθεσινή της συνέντευξη Τύπου για την υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη αναφέρθηκε στο πρόσωπό της, δίνει η Έλενα Ακρίτα.

«Ως υπουργός Πολιτισμού θα μείνετε στην Ιστορία, φιλτάτη. Θα μείνετε για όλους τους λάθος λόγους ως η χείριστη των χειροτέρων – μια δυστυχώς που ελάχιστότατοι διέπρεψαν στο ίδιο πόστο», αναφέρει μεταξύ άλλων στο κείμενο-απάντησή της, στο news247, η Έλενα Ακρίτα.

Σημειώνεται ότι αναφερόμενη στην Έλενα Ακρίτα την Παρασκευή η υπουργός Πολιτισμού ανέφερε ότι «η κυρία Ακρίτα που σήμερα μιλά για τον εγκληματία Λιγνάδη -και επαναλαμβάνω ότι εφόσον αποδειχθεί από την Δικαιοσύνη ότι όντως έκανε αυτά που επωνύμως πλέον καταγγέλλονται είναι προφανώς εγκληματίας»- στις 16 Ιουλίου του 2019 όταν ο Λιγνάδης ανεβάζει τον Οιδίποδα πριν γίνει διευθυντής του Εθνικού έγραψε “ο Λιγνάδης στον ρόλο του Οιδίποδα έξοχος. Μαγική βραδιά”. Θα το επαναλάβει στις 18 Ιουλίου του 2020 όταν θα σχολιάσει την κίνηση του να προσκυνήσει το ομοίωμα του Παρθενώνα. “ Ο Δημήτρης Λιγνάδης είναι εργάτης του θεάτρου άοκνος. Εχει στο ενεργητικό του αξιόλογες παραστάσεις ως ηθοποιός και σκηνοθέτης πριν αναλάβει τα ηνία του Εθνικού Θεάτρου. Εν ολίγοις τον ξέραμε και από χθες”».

Αναλυτικά το κείμενο της Έλενας Ακρίτα:

«Δεν θέλω να σχολιάσω την συνέντευξη τύπου που δώσατε, να σάς πω την αμαρτία μου βαριέμαι λίγο. Βαριέμαι να μιλήσω για μια υπουργό που ενώ η αξιοπρέπεια της έχει πέσει στη μοκέτα, εξακολουθεί να μην παραιτείται.

Μια υπουργό που ψεύδεται ασύστολα καλύπτοντας έναν πρωθυπουργό που επίσης ψεύδεται όταν – μέσω υμών – ισχυρίζεται ότι δεν ξέρει προσωπικά τον Λιγνάδη.

Επιτρέψτε όμως μου ειδικά σήμερα κι επειδή με πιάσατε στο στόμα σας δηλαδή, να τοποθετηθώ επί προσωπικού.

Να ξαλαφρώσω την ψυχούλα μου την αμαρτωλή και να τα ξεράσω όλα, ούτως ειπείν.

Ναι είναι προσωπικό.

Το κάνατε εσείς προσωπικό. Γιατί όταν έγραφα ότι παραιτείται ο Λιγνάδης μού απαντήσατε με σποντίτσες του τύπου εξυπηρετώ συμφέροντα. Και βεβαίως μετά η είδηση επιβεβαιώθηκε. Και δεν βγάλατε κιχ.

Ναι είναι προσωπικό.

Γιατί εσείς αντί να ερευνάτε ως οφείλατε τις καταγγελίες των θυμάτων, καθόσασταν και ψάχνατε παλιά μου κείμενα στα Νέα – για να αποδείξετε τί ακριβώς; Ότι έγραψα καλή κριτική για τον Λιγνάδη στον Οιδίποδα; Είστε σοβαρή; Έχουν πέσει οι εφτά ουρανοί και σάς πλακώνουν κι εσείς ασχολείστε μαζί μου;

Έγραψα καλά για τον Οιδίποδα.

Μιλάμε για την παράσταση με σκηνοθέτη τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Λιγνάδη. Από τους καλύτερους Οιδίποδες που έχω δει – κι έχω δει πολλούς. Κι αν έγραφα σήμερα για την ίδια παράσταση, τα ίδια θα έγραφα.

(Α και ο Ρωμαίος και Ιουλιέττα που σκηνοθέτησε μού άρεσε: κρίμα που δεν έγραψα κριτική να μου την τρίψετε στη μούρη).

Με τον Λιγνάδη μιλάμε στον πληθυντικό.

Υπάρχει πρόσφατη επικοινωνία μας στο μέσεντζερ όπου διαμαρτυρήθηκα για τα ανεπαρκή μέτρα που πήρε το Εθνικό τώρα με τον κορονοϊό. ‘Κύριε Λιγνάδη’ τον προσφωνώ, ‘κυρία Ακρίτα’ με προσφωνεί. Τόσο κολλητάρια τα δυο μας.

Τον υπερασπίστηκα με τον Παρθενώνα στην Επίδαυρο.

Έγραψα ότι διαφωνώ με την χειρονομία, αλλά μπορώ να δικαιολογήσω την φόρτιση της στιγμής. Και συμπλήρωσα ότι τον Λιγνάδη ‘τον ξέρουμε κι από χτες’.

Όντως τον Λιγνάδη τον ξέρουμε από χτες. Όλοι μας. Χρόνια πρωταγωνιστής, χρόνια σκηνοθέτης, δεν έπεσε από τον ουρανό. Προσωπικά τον έχω δει πολλές παραστάσεις. Μου άρεσε στον Οιδίποδα, τον βρήκα μέτριο Μάκβεθ και στον Πεερ Γκιντ, εξαιρετικό στο ‘Άγγελοι στην Αμερική’.

Αν Ναι τον ξέραμε κι από χτες, όπως ξέραμε τον Κιμούλη, τον Φιλιππίδη, τον Σπυρόπουλο, τον Χαϊκάλη. Κι όποιος δεν τούς ήξερε, να μάς πει σε ποιον πλανήτη ζει να πάμε επίσκεψη.

Τον έχω στηρίξει με την Ελένη Παπαδάκη.

Θεώρησα και θεωρώ εξαιρετική την πρωτοβουλία του να μετονομάσει αίθουσα του Εθνικού θεάτρου προς τιμήν της μεγάλης μας τραγωδού. Τη ζωή της Παπαδάκη την ερευνώ χρόνια και γνωρίζω και τις αλήθειες και τα ψέματα γύρω από την εκτέλεση της από τον ‘Ορέστη’ και τον ΟΠΛΑ.

Έχω φωτογραφία με τον Λιγνάδη και τον άντρα μου από πρεμιέρα στο Εθνικό. Φοβερό; Σκανδαλώδες; Πώς τολμήσαμε ο Γιώργος κι εγώ να ποζάρουμε στους φωτογραφους, χωρίς πρώτα να ρωτήσουμε τον οικοδεσπότη αν βιάζει, αν κακοποιεί, αν κλέβει και δολοφονεί;

Άλλωστε, αυτό δεν κάνουμε όλοι μας στις κοινωνικές εκδηλώσεις; Σε γάμους, σε βαφτίσια, σε επαγγελματικά τραπέζια, σε χορούς σωματείων αυτό ακριβώς δεν κάνουμε;

Πριν στηθούμε στο φακό μαζί με άλλους, δεν τούς περνάμε πρώτα ανάκριση γ’ βαθμού, τί έτσι άντε άντε θα ποζάρουμε;

Έχω φωτογραφία με τον Λιγνάδη από παρουσίαση βιβλίου που κάναμε το 2018 στο Ίδρυμα Θεόχαράκη. Είναι μαζί ο Παύλος Τσίμας κι ένας καθηγητής Πανεπιστημίου στο ίδιο τραπέζι – ούτε από αυτούς πήρα ιστορικό συγγνώμη.

Και για να τελειώνουμε είστε γελοίοι, κουκλίτσα μου. Γελοίοι όμως.

Γαντζώνεστε από την καρέκλα σας, λέτε το ένα ψέμα μετά το άλλο, συγκαλύπτετε, κουκουλώνετε, δεν ξέρετε, δεν βλέπετε, δεν ακούτε, δεν έχετε επώνυμες καταγγελίες, δεν παραιτείται ο Λιγνάδης, δεν διόρισε τον αδελφό του με ψευδή ιδιότητα, δεν φταίτε εσείς, εμείς οι δημοσιογράφοι φταίμε.

Είστε γελοίοι. Θα ήσασταν γραφικοί αν δεν ήσασταν τραγικοί. Κι εσείς και ο πολιτικός σας προϊστάμενος που κρύβεται πίσω από όλα αυτά. Που τόλμησε να ισχυριστεί ότι δεν ξέρει τον Λιγνάδη. Λες και μαθήματα ορθοφωνίας τού έκανε η θεία μου.

Ως υπουργός Πολιτισμού θα μείνετε στην Ιστορία, φιλτάτη. Θα μείνετε για όλους τους λάθος λόγους ως η χείριστη των χειροτέρων – μια δυστυχώς που ελάχιστότατοι διέπρεψαν στο ίδιο πόστο.

Κι όταν πετάτε λάσπη στον ανεμιστήρα, να προσέχετε. Γιατί έχετε μείνει μόνη στο δωμάτιο.

Kι όλη η βρωμιά θα γυρίσει στη μουρίτσα σας.»

Exit mobile version