Ο «τυφώνας» Survivor, ήρθε και έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση. Ούτε οι υπεύθυνοι του ΣΚΑΙ δεν περίμεναν, πως αυτό το ριάλιτι θα τους εκτοξεύσει στην κορυφή!
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό… Το θέμα είναι πως, το συγκεκριμένο project έχει εξελιχθεί σε «χρυσωρυχείο». Και τι εννοώ; Πέραν του γεγονότος, πως οι διαφημιστικές τρέχουν για να εξασφαλίσουν μία θέση στο ριάλιτι επιβίωσης για να προμοτάρουν τα προϊόντα τους, είτε σαν «έπαθλο φαγητού», είτε σε σφήνες διαφημίσεις στο κανάλι, έχει κάνει το εξής… Όποιος συμμετέχει σε αυτό το παιχνίδι, που μπορεί πριν από αυτό να είχε μία μέτρια καριέρα, τον εκτοξεύει στα ύψη και κάνει τον κόσμο να ασχολείται με αυτόν… Δηλαδή είναι η καλύτερη αυτοδιαφήμιση…
Όπως λένε οι αποκλειστικές πληροφορίες μου, που σήμερα θα αποκαλύψω στο Dimis Blog και το Youweekly.gr, ο ΣΚΑΙ έχει δώσει ήδη τα «χέρια» με… διαβάστε την συνέχεια στο dimisblog.