Η διπλή κατάρα της Αθηνάς Ωνάση

Ταπεινώσεις, εξευτελισμοί, διαμάχες, χωρισμοί, περίεργοι θάνατοι, άγριες συγκρούσεις μέσα στις δικαστικές αίθουσες, δυστυχία και χρήμα. Πολύ χρήμα.

Η ιστορία της δυναστείας Ωνάση εξακολουθεί να γράφεται με μελανά χρώματα, αποδεικνύοντας γι άλλη μια φορά ότι το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία. Φαίνεται πως η κατάρα των Ωνάσηδων καλά κρατεί… Όχι τόσο επειδή οι ελπίδες να διατηρηθεί το χρυσό όνομα, λιγοστεύουν, αλλά κυρίως επειδή οι μόνες γυναίκες –απόγονοι του Έλληνα μεγιστάνα- που έμειναν να το φέρουν, δεν αξιώθηκαν να ευτυχίσουν.

Η Χριστίνα Ωνάση, το εναπομείναν παιδί του Αριστοτέλη, έχοντας αποτύχει στους τέσσερις γάμους της, αλλά καταφέρνοντας να φέρει στον κόσμο το μόνο παιδί της, έφυγε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες (αρχικά, ο θάνατός της αποδόθηκε σε εμβολή, συνεπεία συνδυαστικής κατανάλωσης χαπιών και αλκοόλ, αλλά το Ίδρυμα Ωνάση υπαινίχθηκε ότι επρόκειτο για δολοφονική ενέργεια), μόνη και δυστυχισμένη στη σουίτα κάποιου ξενοδοχείου της Αργεντινής και τώρα, η κόρη της, η Αθηνά, φαίνεται να πατά πάνω στα χνάρια της μητέρας της.

[ad id=”215657″]

 

Στην αρχή όλα φαίνονταν ιδανικά. Το ειδύλλιο της 17χρονης τότε Αθηνάς με τον 29χρονο Βραζιλιάνο Αλβάρο – Αλφόνσο Ντε Μιράντα Νέτο πλέχτηκε στο training camp του βελγικού Νέλσον Πεσόα, ανάμεσα στα dressage, τα walk, τα trot των αλόγων. Παθιασμένοι και οι δύο με την ιππασία, ξόδευαν ατελείωτες ώρες στη φροντίδα των αλόγων τους. Ο γοητευτικός Ντόντα (όπως είναι το χαϊδευτικό του) είχε μόλις βάλει τέρμα στον γάμο του με τη Σιμπέλ Ντόρσα, μια Βραζιλιάνα καλλονή με την οποία είχε αποκτήσει τη μικρή Βίβιαν.

Η ανήλικη Αθηνά ήταν εκείνη που έκανε το πρώτο βήμα και τον πλησίασε. Και τότε -κατά δήλωση και των δύο- ερωτεύτηκαν ο ένας τον άλλο. Έτσι. Με την πρώτη ματιά.

 

 

Εκείνη μεσόγεια, συμπαθής, κληρονόμος μια ανυπολόγιστης περιουσίας, εκείνος play boy, γοητευτικός, που έως πρότινος κάλυπτε τις ανάγκες του ακριβού χόμπι κυρίως από το χαρτζιλίκι του πατέρα του. Η Αθηνά όμως είναι ο άνθρωπος που δεν φείδεται χρήματος στην κοινή εμμονή με τα άλογα. «Δεν έχω τρόπο να πολεμήσω μια γυναίκα, που του αγοράζει άλογα…» θα δηλώσει αργότερα απελπισμένη η πρώην κυρία Ντε Μιράντα Νέτο.

Ο γάμος τους γίνεται τρία χρόνια μετά, σε κλειστό κύκλο, καθώς η Αθηνά αντιπαθεί τη δημοσιότητα. Αλλά σ΄ αυτόν τον κλειστό κύκλο δεν χωράει ούτε ο πατέρας της. Ο Τιερύ Ρουσέλ έχει από την αρχή ενστάσεις για τη σχέση. Θεωρεί τον Ντόντα άνθρωπο που απλώς λιμπίζεται την αμύθητη περιουσία της κόρης του, κοινώς προικοθήρα (τι τραγική ειρωνεία, μα την αλήθεια!

Αυτός ο τίτλος του «προικοθήρα» συνόδευε και τον ίδιο από την αρχή της σχέσης του με τη Χριστίνα, αυτός ο τίτλος τον «έκαψε» και στη δικαστική διαμάχη που είχε μετά τον θάνατό της, με το Ίδρυμα Ωνάση. Τότε που διεκδικούσε μερίδα του λέοντος από την περιουσία της Χριστίνας). Η Αθηνά, όμως, παρά τις άγριες αντιπαραθέσεις με τον πατέρα της, ακολουθεί την καρδιά της. Παντρεύεται μόνη τον Ντόντα κι έχοντας, στο μεταξύ, απαλλάξει το όνομά της από το επώνυμο «Ρουσέλ». Είναι πλέον η Αθηνά Ωνάση Ντε Μιράντα Νέτο.

 

 

Ο γάμος αυτός ευλογείται από τον θεό, αλλά όχι από τους ανθρώπους. Γιατί δεν είναι μόνο η κατάρα του ονόματος Ωνάση, που θα τον κυνηγά… Μία ακόμη κατάρα, πλανιέται ήδη πάνω από τη σχέση. Αυτή της πρώην συζύγου του Ντόντα. Έχοντας χάσει ήδη τον σύντροφό της η Σιμπέλ, βλέπει να χάνει και το παιδί τους.

Παλεύει σκληρά για να το κρατήσει κοντά της, αλλά το δικαστήριο δίνει την επιμέλεια της Βίβιαν στον πατέρα και η Σιμπέλ βουτά στο κενό από το μπαλκόνι του διαμερίσματός της, στο Σάο Πάολο, αφήνοντας πίσω ένα προφητικό σημείωμα: «Μια μέρα, όταν ο Θεός σε συγχωρήσει γι αυτό που έκανες σε εμένα και το παιδί, τότε θα νιώσεις καλύτερα. Λυπάμαι την Αθηνά, που δεν θα γνωρίσει ποτέ την αληθινή αγάπη».

Πριν τον γάμο, ο Ντόντα υπογράφει ένα συμφωνητικό, σύμφωνα με το οποίο, αν κάποτε ο γάμος διαλυθεί, η… αποζημίωσή του θα είναι 1 εκατομμύριο δολάρια για κάθε χρόνο έγγαμου βίου.

Γι αρκετά χρόνια το ζεύγος εμφανίζεται και φωτογραφίζεται ευτυχισμένο. Τόσο ο Ντόντα όσο και η Αθηνά συμμετέχουν με επιτυχία σε παγκόσμιες ιππικές οργανώσεις και ο ένας είναι πάντα πλάι στον άλλο. Η Αθηνά μεγαλώνει τη Βίβιαν σαν δικό της παιδί. Σαν δικό της. Γιατί δικό της παιδί δεν αποκτά. Έχει μια αποβολή, αλλά καμιά προσπάθειά τους να προεκτείνουν την ευτυχία τους, δεν στέφεται με επιτυχία.

 

 

Και ξαφνικά, εκεί που τα χρόνια δείχνουν να κυλούν χωρίς προβλήματα -ορατά τουλάχιστον- η Αθηνά αρχίζει να εμφανίζεται σε ιππικές διοργανώσεις χωρίς τον Ντόντα στο πλάι της. Οι φήμες για εκπνοή στην συνύπαρξη των δύο, οργιάζουν. Η τελευταία σταγόνα στο ήδη παραγεμισμένο ποτήρι είναι η πληροφορία, που δημοσιεύει το περιοδικό «Epoca» ότι ο Ντόντα έχει ενδώσει στα θέλγητρα μιας φλογερής Ισπανίδας και απατά την Αθήνα μέσα στο ίδιο τους το σπίτι! Και το χειρότερο… η Αθηνά τους πιάνει στα… πράσα. Η πορεία προς το τέλος της σχέσης γίνεται πια μονόδρομος…

Τον πιθανότερο είναι πως δεν θα μάθουμε ποτέ τι ακριβώς συνέβη. Το μόνο που ξέρουμε σίγουρα είναι πως η Αθηνά, σχεδόν εν μία νυκτί, από γατούλα στο πλευρό του Ντόντα, μετατράπηκε σε λέαινα απέναντί του.

Τα απελπισμένα μηνύματά του, ότι θα πολεμήσει για την αγάπη του, σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, δεν κάμπτουν την Αθηνά, που στο μεταξύ κινεί τις διαδικασίες του διαζυγίου 11 χρόνια μετά τον γάμο τους κι αφού προηγουμένως έχει δεσμεύσει τους κοινούς τραπεζικούς λογαριασμούς τους, καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα στο Βέλγιο. Με τη λήξη του έγγαμου βίου τους, ο Αλβάρο θα πάρει ό,τι προβλέπεται από το προγαμιαίο συμφωνητικό. Ένα εκατομμύριο δολάρια για κάθε έτος του γάμου τους.

Σύνολο 11 εκατομμύρια δολάρια. Αλλά φαίνεται πως δεν του αρκούν. Με προσφυγή επιχειρεί να προσβάλει το συμφωνητικό και ζητά τη μισή περιουσία της. Ήτοι, περί τα 400 εκατομμύρια δολάρια! Μια νέα δικαστική περιπέτεια ξεκινά.

 

 

Είναι τραγικό, αλλά για όσους έχουν παρακολουθήσει εξ αρχής την ιστορία της δυναστείας Ωνάση, και δη την πορεία της Χριστίνας, τίποτε δεν είναι πια ξένο. Η ιστορία δείχνει να επαναλαμβάνεται δραματικά και το μόνο που μπορεί πια κανείς να ευχηθεί είναι ένα ευτυχές τέλος τουλάχιστον γι αυτήν. Την τελευταία απόγονο των Ωνάσηδων. Για ν΄ αποδειχθεί ότι η ζωή μπορεί να μην είναι παραμύθι, αλλά ένα παραμύθι ίσως και να μπορεί να στήσει μια ζωή…

economy265.gr

Exit mobile version