Η Μάρθα Βούρτση, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου, έχει αφήσει ένα σημαντικό αποτύπωμα στον χώρο της τέχνης. Παρά την έντονη παρουσία της στη μεγάλη και μικρή οθόνη για πολλά χρόνια, τα τελευταία 14 χρόνια η ηθοποιός έχει επιλέξει να ζήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αποσύροντας τον εαυτό της από το προσκήνιο.
Με πλούσια καριέρα και αναγνωρίσιμη για τις εξαιρετικές της ερμηνείες, η απόφαση της Βούρτση να αποσυρθεί έχει προκαλέσει απορίες και συζητήσεις στο κοινό της, που εξακολουθεί να τη θυμάται με αγάπη.
Μια αναπάντεχη φωτογραφία που προκάλεσε αίσθηση
Πρόσφατα, μια σπάνια φωτογραφία της ηθοποιού εμφανίστηκε στα social media, η οποία τράβηξε την προσοχή των θαυμαστών της. Ένας από τους θαυμαστές της μοιράστηκε την εικόνα με το σχόλιο: «Την αναγνωρίζετε; Δεν έχει αλλάξει πολύ!», προκαλώντας ενθουσιασμό και συγκίνηση στο διαδίκτυο. Η φωτογραφία αυτή έγινε γρήγορα viral, καθώς ήταν η πρώτη φορά που η ηθοποιός εμφανίστηκε δημόσια μετά από περίπου 15 χρόνια.
Η απομάκρυνση από τη δημοσιότητα μετά από μια επιτυχημένη πορεία
Η Μάρθα Βούρτση, αφού έζησε μια λαμπρή καριέρα στον κινηματογράφο και το θέατρο, βίωσε μια προσωπική απώλεια το 2014, όταν έφυγε από τη ζωή ο σύζυγός της, στιχουργός Ξενοφών Φιλέρης. Η απώλεια αυτή επηρέασε βαθιά την ηθοποιό, η οποία αποφάσισε να αποσυρθεί από τη δημόσια ζωή και να επιλέξει μια πιο ήσυχη και ιδιωτική καθημερινότητα.
Γνωστή για τους δραματικούς της ρόλους, ιδίως στις ταινίες της δεκαετίας του ’60, η καριέρα της Βούρτση εξελίχθηκε και μέσα από τηλεοπτικές εμφανίσεις που αγαπήθηκαν από το κοινό. Με χαρακτηριστικούς ρόλους σε σειρές όπως «Οδός Ανθέων», «Η Ελίζα και οι άλλοι», «Επτά Θανάσιμες Πεθερές», και τον αξέχαστο ρόλο της ως Παναγιώτα Πετροχείλου στην επιτυχημένη σειρά «Η Πολυκατοικία», η ηθοποιός παρέμεινε για χρόνια στις καρδιές του κοινού της.
Το αποτύπωμά της στον ελληνικό κινηματογράφο και θέατρο
Αν και η ίδια επέλεξε να αποτραβηχτεί από τα φώτα, η Μάρθα Βούρτση εξακολουθεί να αποτελεί μια σημαντική φιγούρα στον ελληνικό πολιτισμό. Το κοινό τη θυμάται για τις μοναδικές της ερμηνείες, είτε στις μεγάλες οθόνες είτε στη θεατρική σκηνή. Στο θέατρο, η συμμετοχή της σε παραστάσεις όπως το «Τα Δέντρα Πεθαίνουν Όρθια» και ο «Κοριολανός» του Σαίξπηρ έχουν μείνει αξέχαστες.
Παρά τη μακρόχρονη απουσία της, η κληρονομιά της στον καλλιτεχνικό χώρο παραμένει αναλλοίωτη, με τις ταινίες και τις ερμηνείες της να συνεχίζουν να συγκινούν το κοινό.
Η ζωή μετά τον θάνατο του συντρόφου της
Η απόφαση της Βούρτση να απομονωθεί έγινε ακόμα πιο σταθερή μετά την απώλεια του συζύγου της, Ξενοφώντα Φιλέρη. Αφιερωμένη πλέον σε μια ήσυχη ζωή, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, η ηθοποιός επιλέγει να περνά τον χρόνο της με ανθρώπους που η ίδια επιθυμεί και σε περιβάλλοντα που τη γεμίζουν ηρεμία. Η Μάρθα Βούρτση περνά τις μέρες της ακούγοντας μουσική, βλέποντας ταινίες και διαβάζοντας βιβλία, απολαμβάνοντας την ιδιωτικότητα που πάντα επιζητούσε.
Παρά τις αρκετές προτάσεις που έχει λάβει όλα αυτά τα χρόνια, η ίδια έχει επιλέξει να αρνείται με ευγένεια, προτιμώντας να απολαύσει τη ζωή της μακριά από τη σκηνή και τις κάμερες.
Η επιλογή της απομόνωσης: Πώς ζει σήμερα
Ακόμα και στα 87 της, η Μάρθα Βούρτση εξακολουθεί να είναι ένα ζωντανό σύμβολο του ελληνικού κινηματογράφου. Παρά την απομάκρυνσή της από τη δημόσια ζωή, η επιρροή της παραμένει αναλλοίωτη και το κοινό τη θυμάται πάντα με σεβασμό και αγάπη για τις ερμηνείες της.
Απομονώθηκε μετά τον θάνατο του συζύγου της:
Παντρεμένη με τον σπουδαίο στιχουργό Ξενοφώντα Φιλέρη, μέχρι τον θάνατό του το 2014, η ζωή της Μάρθας Βούρτση άλλαξε ριζικά μετά την απώλειά του, οδηγώντας την στην απόφαση να αποσυρθεί από τη δημόσια ζωή. Σήμερα, η διάσημη ηθοποιός περνά τις ημέρες της ακούγοντας μουσική, βλέποντας ταινίες και διαβάζοντας βιβλία, επιλέγοντας να περνά τον χρόνο της με ανθρώπους που η ίδια επιθυμεί.
«Μου δόθηκαν πάρα πολλές δυνατότητες από το θέατρο της πρόζας, να ταξιδεύω το ταξίδι της ψυχής. Τώρα έχω την οικονομική δυνατότητα, όντας συνταξιούχος, να ζω αξιοπρεπώς χωρίς να χρειάζεται να χτυπήσω πόρτες», είχε πει σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, αναφερόμενη στην απόφαση να ζήσει μια πιο ιδιωτική ζωή.