Απίστευτη αλυσίδα λαθών καταστρέφει το κόνσεπτ διαφήμισης – Η βαλίτσα, η Porsche και ο… άσχετος με αυτοκίνητα διαφημιστής
Σε δεκάδες αν όχι εκατοντάδες περιπτώσεις ταινιών, σήριαλ, διαφημίσεων, γενικώς σε δεκάδες αν όχι σε εκατοντάδες τηλεοπτικές παραγωγές κάθε χρόνο συμβαίνουν τα μύρια όσα, καταγράφονται – πολλές φορές εκ των υστέρων – απίστευτα λάθη και ανακολουθίες, ορισμένα δε τόσο οφθαλμοφανή ώστε να μένουν στην… ιστορία και να μνημονεύονται χρόνια μετά.
Το “σενάριο” της διαφήμισης δεν ξέφυγε καμίας γνωστής νόρμας. Η διαφημιστική εταιρεία βρήκε έναν άνδρα μοντέλο που πληρούσε τα κριτήριά της, τον έντυσε με ακριβά ρούχα, του έδωσε να κρατάει και τη νέα τσάντα χειρός που έπρεπε να διαφημιστεί και τον έβαλε να την τοποθετήσει στο πανάκριβο αυτοκίνητό του, ένα αυτοκίνητο – ορόσημο και σύμβολο κύρους: μια Porsche 911.
Το πρόβλημα ξεκινά κάπου εδώ: το μοντέλο ανοίγει το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ της αστραφτερής Porsche για να τοποθετήσει τη τσάντα στο εσωτερικό του. Κι εκεί δεν βρίσκεται ένας Χριστιανός να διακόψει το γύρισμα και να σώσει την παρτίδα. Καθότι οι πάντες – σχεδόν οι πάντες όπως αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος – γνωρίζουν πως στο πίσω μέρος κάθε Porsche, κάτω από το καπό, δεν υπάρχει το πορτμπαγκάζ αλλά ο κινητήρας! Εδώ και 50 χρόνια που παράγεται το μοντέλο…
Και καλά. Στο πλατό δεν βρέθηκε ένας που να γνωρίζει. Στη συνέχεια η διαφήμιση παίχτηκε στα στελέχη της εταιρείας, εγκρίθηκε και “βγήκε” στον αέρα. Κι ακόμα κάποιοι ψάχνουν να βρουν που πήγε η τσάντα…