Φίλος του Παύλου Φύσσα, ο οποίος ήταν μαζί του τη νύχτα του φόνου, είδε τον Γιώργο Ρουπακιά να ρωτά τον μουσικό «ποια είναι η (οδός) Κεφαληνίας» λίγα λεπτά πριν τον μαχαιρώσει στην καρδιά.
Μας ρωτάει με έντονο ύφος αν γνωρίζουμε ποια είναι η Κεφαληνίας, ο Παύλος του λέει αδελφέ εδώ είναι και φεύγει γκαζωμένος
Είναι ο πρώτος αυτόπτης μάρτυρας, ο οποίος αναγνωρίζει τον Γιώργο Ρουπακια ως τον οδηγό του ασημί αυτοκινήτου που ζήτησε οδηγίες από τον Παύλο Φύσσα λέγοντας οτι βρίσκονταν και άλλα άτομα μαζί του. «Αδερφέ, εδω είναι» απάντησε ο μουσικός και σύμφωνα με τη μαρτυρία, το αυτοκίνητο έφυγε με ταχύτητα.
Η αδελφή του Παύλου Φύσσα, Ειρήνη δεν ήταν σε θέση να συνεχίσει σήμερα την κατάθεση της. Προσκομίστηκε ιατρική γνωμάτευση και μάρτυρας επισήμανε οτι βρίσκεται σε λοχεία και δέχεται πολύ μεγάλη ψυχολογική πίεση.
Νωρίτερα από την πλευρά της υπεράσπισης έγινε παρατήρηση οτι πρέπει να γίνονται σεβαστές οι αποφάσεις του δικαστηρίου υποστηρίζοντας οτι γίνεται πιστή αναπαραγωγή της δίκης από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (σ.σ. Κάτι που επιτρέπεται αφού η δίκη είναι δημόσια).
Ο φίλος του Παύλου Φύσσα, Παύλος Σεϊρλής κατέθεσε:
Κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου έλαβα μία αναπάντητη κλήση. Εγώ βρισκόμουν σε κοντινή καφετέρεια σε 200-300 μέτρα. ήμασταν 9 άτομα. Τον πήρα πίσω μου είπε να συναντηθούμε να συνεχίσουμε τη βραδιά μας παρέα. Δεν είχαμε βρεθεί πιο πριν λόγω κακής συνεννόησης και στη δική μας καφετέρια δεν είχε χώρο. Αποφασίσαμε να μετακινηθούμε στο Κοράλι. Πήγα εγώ και ακόμα 7 άτομα.
Όταν τελείωσε ο αγώνας και έφυγαν από την καφετέρια «δέχτηκαν», όπως περιέγραψε «προπυλακισμούς από τέσσερις μαυροφορεμένους με παντελόνια παραλαγής που κρατούσαν καδρόνι, ρόπαλο ή κάτι τέτοιο. Τοτε εμφανίστηκε ένας μικρόσωμος με ριγέ μπλούζα και δήλωσε αστυνομικός και μας είπε ότι καλό θα ήταν να φύγουμε. Του είπαμε ότι θέλουμε να πάρουμε τα οχήματά μας και να φύγουμε, έδειξε μία καλή ποιότητα συμπεριφοράς».
Για τη συνάντηση Φύσσα – Ρουπακιά πριν από το φόνο κατέθεσε: «Μας ρωτάει με έντονο ύφος αν γνωρίζουμε ποια είναι η Κφαληνίας, ο Παύλος του λέει αδελφέ εδώ είναι και φεύγει γκαζωμένος».
«Ο Ρουπακιάς ήταν οδηγός» είπε ο μάρτυρας περιγράφοντας και τους υπόλοιπους που ήταν μέσα στο αυτοκίνητο.
Οι προπυλακισμοί από τους συγκεντρωμένους συνεχίζονταν. Ο μάρτυρας είπε οτι τους φώναζαν: «”Ελάτε εδώ ρε κότες” και άλλα υβριστικά ακούσαμε από την κεφαληνίας, εκεί είχαν συγκεντρωθεί 30 40 άτομα, όλα μαυροφορεμένα… Θυμάμαι το όχημα (του Ρουπακιά) να μπαίνει ανάποδα στη Λαμπράκη. Ο Παύλος είχε μείνει μόνος του».
Αργότερα όταν προσήχθησαν στο αστυνομικό τμήμα, οι φίλοι του Παύλου Φύσσα συνάντησαν ξανά το Ρουπακιά, όπως είπε ο μάρτυρας: «Τους ζητήσαμε να μην βάλουν στο ίδιο κελί με την άλλη ομάδα. Μας έβαλαν με έναν κύριο μέσα που αποδείχθηκε ότι ήταν ο δολοφόνος του Παύλου. Ήταν όλο με το κινητό του. Μας είπε ότι ήταν περαστικός και ότι δεν γνωρίζει το λόγο που ήταν εκεί. Στην αρχή μας είπε ότι “μη νομίζετε ότι επειδή φοράω τα ίδα άρβυλα είμαι από αυτούς”. Όταν μάθαμε από το νοσοκομείο για τον Παύλο, αυτός ζήτησε να τον μεταφέρουν αλλού, τότε σκεφτήκαμε μήπως είναι αυτός ο δολοφόνος».
Για τη μουσική και τα τραγούδια του Παύλου Φύσσα, ο φίλος του κατέθεσε:
Δείχνουν οργάνωση τρελών που θέλουν να δολοφονούν ανθρώπους ανεξαρτήτως εθνικότητας θρησκείας και ό,τι άλλο.
«Όλοι μας είμαστε υπέρ του ανθρωπισμού της αλληλεγγύης. Ο Παύλος ήταν μέντορας, πάντα μου έλεγε να θέλω το καλό για τους ανθρώπους. Δεν δημιουργούσε καταστάσεις. Αν ψάξετε θα εδείτε ότι έκανε συναυλίες για απορους. Στη χιπ χοπ κοινότητα είναι αναγνωρισμένο το έργο του. Δεν είχε συμβεί ποτέ κάτι ώστε να έρθει σε αντιπαράθεση με τη ΧΑ».
Δεχόμενος ερωτήσεις για το σκέλος της εγκληματικής οργάνωσης ο Παύλος Σεϊρλής είπε: «Αυτό που ξέρω είναι ότι δηλώνουν απόγονοι των ναζί, από συμβολισμούς, χαιρετισμούς. Είναι στρατός, όλα πάνε βάσει εντολών, λένε ότι είναι σπορά τους. Αυτοί τα λένε.
»Δείχνουν οργάνωση τρελών που θέλουν να δολοφονούν ανθρώπους ανεξαρτήτως εθνικότητας θρησκείας και ό,τι άλλο. Αν δεν είσαι μαζί τους, είσαι εχθρός τους.
»Η οργάνωση τους κινείται όπως ο στρατός, χωρίς εντολή δεν κάνουν τίποτα, ατομικά δεν κινείται κανείς, αριθμητικά προσπαθούν να έχουν υπεροχή και πάντα είναι οπλισμένοι».
thetoc.gr