Οι έμποροι αυτοκινήτων δε φαίνεται να συμφωνούν με τις δηλώσεις του Υπουργού Οικονομικών, Γιάννη Βαρουφάκη, ότι για την κρίση στην Ελλάδα ευθύνονται τα Πόρσε Καγιέν, καθώς όπως υποστηρίζουν, τα πολυτελή αυτοκίνητα εδώ και πολύ καιρό μένουν στις μάντρες απούλητα.
«Είμαστε υπέρ του λιτού βίου. Δεν πιστεύουμε ότι ανάπτυξη σημαίνει να έχουμε τόσες Πόρσε Καγιέν, στους στενούς δρόμους των πόλεων μας» είπε χαρακτηριστικά ο Γ. Βαρουφάκης.
Η Ελλάδα ωστόσο έχει φύγει από την περίοδο των καγιέν εδώ και πολύ καιρό όπως λένε οι ιδιοκτήτες, καθώς η κρίση και η ανεργία που τους χτύπησε την πόρτα κάνει τη συντήρηση ενός τέτοιου οχήματος αδύνατη.
«Εγώ το πήρα μεταχειρισμένο από τη Γερμανία πριν από 6 χρόνια και μου κόστισε με το τελωνείο γύρω στις 50.000-60.000 ευρώ. Το έχω 6 χρόνια και αποφάσισα να το πουλήσω… και χθες το κατέβασα στις 16.000 ευρώ» αναφέρει ιδιοκτήτης ενός Πόρσε Καγιέν και προσθέτει:
«Κυκλοφορούσαν πιο πολλά Πόρσε απ’ ότι ταξί και τώρα δεν βλέπεις κανένα. Το σέρβις κάνει από 300 ευρώ και πάνω».
Ωστόσο οι έμποροι αυτοκινήτων υποστηρίζουν ότι ο υπουργός με τη δήλωσή του δίνει τη χαριστική βολή στην αγορά των αυτοκίνητων πολυτελείας.
«Και να έχει χρήματα κάποιος, μετά από αυτή τη δήλωση, δεν θα τα πλησιάσει κανείς γιατί θα είναι σαν να λέει στο Υπουργείο Οικονομικών, ελάτε να ασχοληθείτε μαζί μου. Η κατηγορία αυτή έχει στιγματιστεί κακώς, με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να έχουν απαξιωθεί από άποψη τιμής» δηλώνει ιδιοκτήτης μάντρας αυτοκινήτων.
Πόρσε καγιέν τετρακίνητο με δερμάτινα καθίσματα και όλα τα συστήματα άνεσης ψυχαγωγίας και ασφάλειας. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κοστίζει μόλις 17.900 ευρώ από την αρχική τιμή του, η οποία έφτανε τις 200.000 ευρώ. Ο επιχειρηματίας μας είπε ότι αυτό το αυτοκίνητο έχει παραμείνει στη μάντρα του καθηλωμένο εδώ και ενάμιση χρόνο.
star.gr